e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III

Robert K. Wysocki, Rudd McGary
cena: 89.00 zł
Data wydania: 2005-08-23
stron: 536, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Poznaj nowoczesne metody zarządzania projektami

  • Rozpoznaj prawidłowo potrzeby klienta i zdefiniuj zakres projektu
  • Zaplanuj proces realizacji projektu uwzględniając wszystkie czynniki wpływające na niego
  • Kontroluj prace projektowe wykorzystując modele i narzędzia informatyczne
Zmiany w gospodarce pociągają za sobą zmiany w sposobach zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami. Menedżerowie wyższych szczebli zmieniają sposób kierowania firmami, a kierownicy projektów - sposoby zarządzania projektami. Wiele narzędzi i metod, wykorzystywanych jeszcze całkiem niedawno, dziś okazuje się zbędnymi i przestarzałymi reliktami. Nowe modele zespołów projektowych, udoskonalone metody weryfikowania projektów i coraz doskonalsze narzędzia informatyczne to tylko niektóre zagadnienia, jakie menedżerowie projektów muszą przyswoić, aby nadal sprawnie wykonywać swoją pracę.
Książka "Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III" przedstawia nowoczesne metody zarządzania projektami, wypracowane w ciągu kilku ostatnich lat i uwzględniające zmiany, jakie dokonały się na światowych rynkach i w gospodarce. Porównuje tradycyjne sposoby kierowania projektami z nowymi, nazywanymi ekstremalnym zarządzaniem projektami oraz adaptacyjnym zarządzaniem projektami. Opisuje techniki wdrażania nowych projektów i współczesnych narzędzi informatycznych.
  • Zdefiniowanie projektu
  • Wyznaczenie celu i zakresu projektu
  • Tradycyjne zarządzanie projektami
  • Prognozowanie czasu, alokacja zasobów i zestawienie wymagań projektu
  • Harmonogramowanie projektu
  • Budowanie zespołu projektowego
  • Kontrola postępów prac projektowych
  • Zamykanie projektu
  • Metoda łańcucha krytycznego
  • Adaptacyjna struktura projektu
  • Zarządzanie portfelem projektów
Przekonaj się, jak nowoczesne metody zarządzania projektami mogą poprawić efektywność ich realizacji.


Cena: 89.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: zarzadzanieprojektami

Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych (31.20zł)
Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi. Poradnik dla menedżerów (57.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (27.00zł)
Finanse dla niefinansistów (39.90zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)