e-mail sitemap strona g³ówna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

wiêcej
Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 z³

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

wiêcej
Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

wiêcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³




Seria: Exclusive


Efektywne zarz±dzanie projektami. Wydanie III

Robert K. Wysocki, Rudd McGary
cena: 89.00 z³
Data wydania: 2005-08-23
stron: 536, twarda oprawa, format: B5

wiêcej na stronie onepress.pl

Poznaj nowoczesne metody zarz±dzania projektami

  • Rozpoznaj prawid³owo potrzeby klienta i zdefiniuj zakres projektu
  • Zaplanuj proces realizacji projektu uwzglêdniaj±c wszystkie czynniki wp³ywaj±ce na niego
  • Kontroluj prace projektowe wykorzystuj±c modele i narzêdzia informatyczne
Zmiany w gospodarce poci±gaj± za sob± zmiany w sposobach zarz±dzania przedsiêbiorstwami i organizacjami. Mened¿erowie wy¿szych szczebli zmieniaj± sposób kierowania firmami, a kierownicy projektów - sposoby zarz±dzania projektami. Wiele narzêdzi i metod, wykorzystywanych jeszcze ca³kiem niedawno, dzi¶ okazuje siê zbêdnymi i przestarza³ymi reliktami. Nowe modele zespo³ów projektowych, udoskonalone metody weryfikowania projektów i coraz doskonalsze narzêdzia informatyczne to tylko niektóre zagadnienia, jakie mened¿erowie projektów musz± przyswoiæ, aby nadal sprawnie wykonywaæ swoj± pracê.
Ksi±¿ka "Efektywne zarz±dzanie projektami. Wydanie III" przedstawia nowoczesne metody zarz±dzania projektami, wypracowane w ci±gu kilku ostatnich lat i uwzglêdniaj±ce zmiany, jakie dokona³y siê na ¶wiatowych rynkach i w gospodarce. Porównuje tradycyjne sposoby kierowania projektami z nowymi, nazywanymi ekstremalnym zarz±dzaniem projektami oraz adaptacyjnym zarz±dzaniem projektami. Opisuje techniki wdra¿ania nowych projektów i wspó³czesnych narzêdzi informatycznych.
  • Zdefiniowanie projektu
  • Wyznaczenie celu i zakresu projektu
  • Tradycyjne zarz±dzanie projektami
  • Prognozowanie czasu, alokacja zasobów i zestawienie wymagañ projektu
  • Harmonogramowanie projektu
  • Budowanie zespo³u projektowego
  • Kontrola postêpów prac projektowych
  • Zamykanie projektu
  • Metoda ³añcucha krytycznego
  • Adaptacyjna struktura projektu
  • Zarz±dzanie portfelem projektów
Przekonaj siê, jak nowoczesne metody zarz±dzania projektami mog± poprawiæ efektywno¶æ ich realizacji.


Cena: 89.00 z³

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozosta³e z kategorii: zarzadzanieprojektami

Zarz±dzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00z³)
Zarz±dzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90z³)
Wspomaganie zarz±dzania projektami informatycznymi. Poradnik dla mened¿erów (57.00z³)
Zarz±dzanie projektami IT (49.90z³)
PMO. Praktyka zarz±dzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00z³)
Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych (31.20z³)
Skuteczne zarz±dzanie projektami (19.90z³)
Zarz±dzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90z³)

Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie

Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)
Wprowadzenie do zarz±dzania operacjami i ³añcuchem dostaw (97.00z³)
Strategia reklamy marki, produktów i us³ug (27.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00z³)
GRYWALIZACJA. Jak zastosowaæ regu³y gier w dzia³aniach marketingowych (25.35z³)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzeda¿y (59.00z³)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzaæ po¿±danie klientów i zazdro¶æ konkurencji (39.00z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20z³)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90z³)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00z³)
Jak wprowadziæ klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzeda¿y i marketingu (39.00z³)
Marketing partyzancki. Jak prowadziæ domow± firmê (39.00z³)
Strategia judo. Jak obróciæ silne strony konkurentów na swoj± korzy¶æ (44.90z³)
Algorytm sukcesu. Wprowad¼ swoj± firmê na ¶cie¿kê rozwoju (39.00z³)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyæ marki i zarz±dzaæ nimi w XXI wieku (37.00z³)
Realizacja genialnych pomys³ów. Jak sprawiæ, by nie skoñczy³o siê na gadaniu (37.00z³)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78z³)
Zarz±dzanie finansami w ma³ej firmie (34.90z³)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu us³ug (39.00z³)

Pozosta³e z serii: Exclusive

Wojuj±cy marketing. Zwyciêskie strategie i kampanie (29.60z³)
Prowadzenie spotkañ biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90z³)
Arcymistrz sprzeda¿y. Jak z dobrego staæ siê wybitnym sprzedawc± (31.99z³)
Zwyciêskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90z³)
Analiza i planowanie finansowe (29.00z³)
Inwestowanie w oparciu o analizê wolumenu (69.00z³)
Moc coachingu. Poznaj narzêdzia rozwijaj±ce umiejêtno¶ci i kompetencje osobiste (37.00z³)
Oswoiæ bessê, czyli inwestowanie na rynku nied¼wiedzia (53.60z³)
Strategia reklamy marki, produktów i us³ug (27.00z³)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzeda¿y (59.00z³)
Etykieta w biznesie (39.90z³)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzeda¿ bez manipulacji (49.00z³)
Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90z³)
Kierowanie lud¼mi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (34.90z³)
Mistrz sprzeda¿y. Wydanie II rozszerzone (49.00z³)
Klient, którego musisz mieæ. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00z³)
Ksiêgowo¶æ dla nieksiêgowych. Wydanie VI (67.00z³)
17 ¶miertelnych b³êdów szefa (49.00z³)
Controlling - wspieranie zarz±dzania przedsiêbiorstwem (34.00z³)
Plan B. Otwórz siê na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (35.69z³)