e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -39%


E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
promocja -39%
cena: 34.327868852459 zł 20.94 zł
Data wydania: 2013-09-06
stron: 168, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu.
Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny oraz wskazać, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To powoduje, że jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a przez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej lub zbliżonej tematyce.
prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA,
Uniwersytet Szczeciński (fragment recenzji książki)
Analizy dokonane przez autorów pozwalają czytelnikowi zaktualizować swoją wiedzę na temat nowych wyzwań i możliwości, jakie stwarzają globalizacja i technologie internetowe. Styl pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracą naukową - są przyjazne czytelnikowi. Książkę czyta się przyjemnie. Jest ona zarówno podręcznikiem, jak i „przewodnikiem” po zagadnieniach marketingu międzynarodowego i międzynarodowych badań rynku. Gorąco polecam.
doc. Ing. PAVOL KITA,
PhD, EkonomickĂĄ univerzita v Bratislave (fragment recenzji książki)


MAGDALENA JACIOW - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu marketingu, badań i analizy rynku.
ROBERT WOLNY - doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, dyrektor Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - RĂŠseau PGV, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu handlu, marketingu i badań rynku.
AGATA STOLECKA-MAKOWSKA - magister nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, asystent w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert w Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - RĂŠseau PGV, wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym z zakresu marketingu, zachowań podmiotów rynkowych i badań rynku.


Cena: 20.94 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach (39.90zł)
Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (38.17zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie (59.00zł)
Business Intelligence (41.07zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' (34.90zł)
Spójność modeli biznesu (46.64zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (14.90zł)
Podstawy strategii (59.42zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Zarządzanie w XXI wieku. Wyzwania (45.64zł)
Lekcje warte miliardy dolarów (69.90zł)
Kierowanie (72.17zł)
Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami (37.94zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (55.00zł)
Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji. Wyzwania strategiczne, uwarunkowania prawne (69.00zł)
Pomoc publiczna a rozwój firmy (25.42zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Kiedy nadchodzi kryzys (55.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Marketing (49.45zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Sztuka rynkologii (49.00zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (26.94zł)
Sztuka rynkologii (14.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Profesjonalni trenerzy (25.42zł)
Word 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)
Biznes na Facebooku i nie tylko (49.00zł)
Słowacja. 1001 pomysłów na weekend. Wydanie 1 (24.90zł)
Testy osobowościowe. Poradnik dla ubiegających się o pracę (59.00zł)
Wilno. Barok z kamienia i obłoków (wydanie III) (24.90zł)
Zaawansowana rachunkowość finansowa (58.42zł)
Zarządzanie innowacjami (58.65zł)
Trening umysłu dla bystrzaków (39.00zł)
Korporacyjni Herosi. Daj pracownikom wolną rękę, zdynamizuj klientów, przekształć swoją firmę (42.42zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Zen prezentacji - pomysły i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji (59.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania. eBook. ePub (35.90zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla. eBook. ePub (29.90zł)
Urodziłeś się bogaty (16.45zł)
Tylko bez nerwów. Zarządzanie stresem w pracy. eBook. ePub (27.90zł)
Motywacja. Droga do skutecznych działań (27.90zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. ePub (31.99zł)
Google Website Optimizer. Przewodnik (59.00zł)
Strateg (audiobook CD) (33.92zł)