e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -39%


E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
promocja -39%
cena: 34.327868852459 zł 20.94 zł
Data wydania: 2013-09-06
stron: 168, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu.
Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny oraz wskazać, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To powoduje, że jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a przez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej lub zbliżonej tematyce.
prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA,
Uniwersytet Szczeciński (fragment recenzji książki)
Analizy dokonane przez autorów pozwalają czytelnikowi zaktualizować swoją wiedzę na temat nowych wyzwań i możliwości, jakie stwarzają globalizacja i technologie internetowe. Styl pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracą naukową - są przyjazne czytelnikowi. Książkę czyta się przyjemnie. Jest ona zarówno podręcznikiem, jak i „przewodnikiem” po zagadnieniach marketingu międzynarodowego i międzynarodowych badań rynku. Gorąco polecam.
doc. Ing. PAVOL KITA,
PhD, EkonomickĂĄ univerzita v Bratislave (fragment recenzji książki)


MAGDALENA JACIOW - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu marketingu, badań i analizy rynku.
ROBERT WOLNY - doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, dyrektor Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - RĂŠseau PGV, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu handlu, marketingu i badań rynku.
AGATA STOLECKA-MAKOWSKA - magister nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, asystent w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert w Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - RĂŠseau PGV, wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym z zakresu marketingu, zachowań podmiotów rynkowych i badań rynku.


Cena: 20.94 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym (41.07zł)
Organizacja systemów produkcyjnych (55.17zł)
Sztuka wojny. Wydanie III (29.90zł)
Sztuka rynkologii (14.90zł)
Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (59.90zł)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (48.37zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (49.45zł)
Droga innowacji (59.00zł)
O wojnie. Podręcznik stratega (59.00zł)
Toyota pod ostrzałem (59.90zł)
Dobry szef zły szef (50.92zł)
Management matters (49.00zł)
Kompendium wiedzy o logistyce (41.07zł)
Szefologika, czyli logika szefowania (31.85zł)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (59.00zł)
Analiza decyzji (67.15zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Trochę inna teoria organizacji (39.90zł)
Podstawy gospodarowania nieruchomościami (36.36zł)
Airport City. Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne. Monografia (89.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Biznes XXI wieku (35.81zł)
Marketing (75.43zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Marketing (49.45zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.80zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kieruj swoim życiem (22.78zł)
Logistyka ekonomiczna Procesy logistyczne (48.00zł)
Lider mocnych osobowości. Zostań przywódcą indywidualistów (57.00zł)
Elastyczne formy zatrudnienia (38.17zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. ePub (31.99zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą. eBook. Pdf (31.99zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Arystoteles, Mozart, Disney i Sherlock Holmes (39.00zł)
Bankowość (50.57zł)
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. eBook. Pdf (47.00zł)
Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia (69.00zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (39.90zł)
Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres (24.65zł)
Zbyt wielcy by upaść (50.92zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. Mobi (31.99zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych. eBook. Mobi (31.99zł)
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów (35.40zł)
Polska Zimą (24.90zł)
Twarzą w twarz z obiektywem. Sztuka fotografowania ludzi (54.99zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności (37.00zł)
Codziennik niemiecki (38.02zł)