e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Ekonomia; Marketing
Seria: Inne


Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie

Gary Vaynerchuk
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2013-06-01
stron: 304, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Bestseller „New York Timesa”

Przeczytajcie tę książkę, jesteście to sobie winni!
Tony Hsieh,
dyrektor generalny Zappos.com
Dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj POTEM PROŚ! KROPKA!
Gary Vaynerchuk na Twitterze
Gary Vaynerchuk widzi przyszłość marketingu oraz pokazuje, jak ją tworzyć - za pomocą tradycyjnych technik, opartych na słuchaniu i trosce o klienta, jak również nowych usług, takich jak Twitter, które pozwalają na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem na bezprecedensową skalę i z bezprecedensową szybkością. Książka, podobnie jak Gary, jest bardzo zabawna i pełna pasji.
Dick Costolo,
dyrektor generalny Twittera
To kuszące, dać się zwieść naturalnemu podejściu Gary'ego do świata i uwierzyć, że nowy marketing jest czymś dla osób hiperenergicznych, przesadnie pewnych siebie, wnikliwych, wygadanych i mających ambicje zostania właścicielami klubu piłkarskiego. To nieprawda. On jest dla wszystkich, którym zależy. Po raz kolejny Gary uczynnie wskazuje drogę, naucza na przykładach z życia i sprawia, że prawda staje się oczywista. Kup tę książkę dla swojego szefa.
Seth Godin,
autor książek Najmocniejsze ogniwo, Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować oraz innych bestsellerów wydanych przez Onepress
Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką.
Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko.Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci.
Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk. Dowcipna i pełna przykładów z życia, ukazuje firmy, które rozwijają się dzięki stosowaniu zasad „ekonomii wdzięczności” w praktyce.
Gary Vaynerchuk zrewolucjonizował sposób postrzegania interakcji jednostki ze społecznością. Podczas pracy nad przekształceniem rodzinnego sklepu z alkoholami w firmę, która stała się liderem w branży, zaobserwował niezwykły potencjał zjawiska wzajemności. Jako konsultant te same zasady wprowadził do świata wielkiego biznesu. Portal Askmen.com umieścił go wśród 49 najbardziej wpływowych mężczyzn 2009 roku. Gary trafił także na listę dwudziestu osób, z których powinien brać przykład każdy przedsiębiorca (według tygodnika „BusinessWeek”). www.garyvanyerchuk.com


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Ekonomia

Sztuka rynkologii (39.90zł)
Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki (33.92zł)
Kryzysy walutowe bankowe i zadłużeniowe w gospodarce światowej (37.94zł)
Ekonometria (44.98zł)
Podstawy zarządzania kryzysowego (22.10zł)
Kultura a ekonomia (33.15zł)
Ekonomia kryzysu (58.65zł)
Transformacja postkomunistyczna (54.00zł)
Ekonomia międzynarodowa tom 1 (55.17zł)
Kryzys bez końca (29.75zł)
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki (42.00zł)
Siedem kultur kapitalizmu (59.00zł)
Wojny walutowe. Nadejście kolejnego globalnego kryzysu (44.90zł)
Zarządzanie wartością z klientem (75.65zł)
Historia myśli ekonomicznej (55.17zł)
Globalny kryzys a jednocząca się Europa (33.15zł)
Cykle i wskaźniki koniunktury (42.42zł)
Matematyka finansowa (32.00zł)
Ekonomia (80.15zł)
Tam gdzie dzieci są luksusem (38.17zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Sztuka rynkologii (25.59zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (44.90zł)
Marketing (75.43zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Poradnik przetrwania w życiu (33.92zł)
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (42.42zł)
Zanim rzucisz pracę (43.43zł)
Jak zadbać o własne finanse? (27.96zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów (47.00zł)
Uniwersalne zasady spekulacji. Dla wszystkich inwestorów i na wszystkich rynkach (72.25zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' eBook. ePub (29.90zł)
Warren Buffett o biznesie (59.90zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II (8.00zł)
Napoleon Hill. Początek wielkiej kariery (31.99zł)
Inwestycje. Instrumenty finansowe, aktywa niefinansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa (57.82zł)
Microsoft Outlook 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
100 praw sukcesu w biznesie (33.99zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Zarządzanie instytucjami kredytowymi (50.15zł)
Tajlandia. Świątynie, pływające targi i rajskie plaże. Wydanie 1 (69.90zł)
Milionerzy z wyboru. 21 tajemnic sukcesu (18.97zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie. eBook. ePub (14.90zł)
Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów (109.65zł)
Konflikty między ludźmi (55.17zł)