e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2008-10-20
stron: 232, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać! Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać - oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!

Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:
  • permission marketing oraz desktop marketing,
  • kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
  • strategiczne planowanie mediów w internecie,
  • zarządzanie projektami e-marketingowymi,
  • społeczności internetowe.
Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl - zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek.

"To specjaliści najwyższej klasy" - Daniel Myszkowski, Expander

"Są naprawdę skuteczni" - Anna Gościmska, Bank DnB NORD

"Warto z nimi pracować" - Arkadiusz Cempura, LUKAS Bank

"To innowacyjna agencja" - Agnieszka Bukwa, NestlĂŠ Polska

"Firma o ogromnych możliwościach" - Leszek Gawron, Telekomunikacja Polska





Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: ebiznes

Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (27.30zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! (37.00zł)
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie (35.20zł)
Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej (39.20zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (10.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami. eBook. Mobi (22.90zł)
Toyota pod ostrzałem (59.90zł)
Podstawy gospodarowania nieruchomościami (36.36zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)
Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk (39.90zł)
Tajniki sukcesu. Wyzwól wewnętrzną siłę i żyj w dobrobycie (34.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.43zł)
Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova (44.90zł)
Chorwacja dla żeglarzy. Ciche zatoki i gwarne przystanie (24.90zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. Mobi (39.00zł)
Zarządzanie motywacją pracowników (33.15zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. Pdf (44.90zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone (8.00zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie. Wydanie II (39.00zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. ePub (31.99zł)
Sztuka wojny. Wydanie III (11.96zł)
Zarządzanie projektami (41.07zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (63.67zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)