e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II

Clara Shih
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2012-03-01
stron: 392, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

Nowe wydanie bestsellera - Dodatkowe omówienie serwisów Twitter i LinkedIn!

Polub tę książkę!

  • Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe
  • Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja
  • Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych
  • Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera, menedżera i przedsiębiorcy
  • Gościnne wypowiedzi światowej klasy ekspertów
  • Listy zadań do wykonania

Sieci społecznościowe w biznesie

  • O czym musisz wiedzieć?
    O nowych normach społecznych, relacjach z klientami, sposobach gromadzenia i wykorzystywania kapitału społecznego.

  • Od czego warto zacząć?
    Najlepiej od autentycznych przykładów z dziedzin sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, innowacji i rekrutacji.

  • Co robić?
    Krok po kroku rozgryzać techniki planowania, aktywizacji, reklamowania, promocji i analizy wskaźników.

  • Jak wygrać?
    Poznać strategie dla korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw, organizacji non profit, a także instytucji służby zdrowia i oświaty.

  • Dokąd zmierzać?
    W kierunku zwiększania skali działalności i przyszłości sieci społecznościowych.

Masowe używanie mediów społecznościowych to z pewnością jedno z najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat. Pojawienie się Facebooka stanowi rewolucję podobną do tej, która wiązała się z upowszechnieniem poczty elektronicznej. Jak podają oficjalne statystyki, na FB zarejestrowanych jest ponad 800 milionów aktywnych użytkowników, z których około połowa loguje się na portalu praktycznie codziennie. Przeciętny użytkownik Facebooka deklaruje posiadanie 130 przyjaciół oraz sympatię wobec kilku firm. Co zrobić, by wśród jego ulubionych stron nie zabrakło także Twojej firmy? Jak wykorzystać potencjał Facebooka i włączyć go do szerokiego wachlarza działań promocyjnych? Jak sprawić, by czas i pieniądze zainwestowane w takie działania przynosiły efekty?
Jakąkolwiek prowadzisz firmę i jakiekolwiek nie byłyby jej cele, ta książka pomoże Ci je osiągnąć, pozwalając wykorzystać potencjał sieci społecznościowych. Znana ekspertka i innowatorka Clara Shih przedstawia nowe informacje, najlepsze praktyki i listy łatwych do wykonania czynności, opartych na sprawdzonych rozwiązaniach.
Era Facebooka jest światowym bestsellerem, traktującym o wykorzystaniu tego portalu przez firmy i instytucje w celu dotarcia do nowych grup odbiorców, ulepszenia produktów i usług, zwiększenia lojalności klientów i nawiązania korzystnych relacji w sieciach społecznościowych. Pozycja ta jest skierowana do przedsiębiorców i profesjonalistów z dziedzin marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, opracowania produktów i rekrutacji. Pokazuje, jak przejść od taktycznego, reakcyjnego stosowania sieci społecznościowych do wykorzystania strategicznego i aktywnego podejścia oraz w jaki sposób to wszystko zmierzyć. Wykorzystywana jest także jako podręcznik w szkołach wyższych na całym świecie, m.in. w Harvard Business School. Znajdziesz tu porady dla korporacji, małych i średnich firm, instytucji służby zdrowia i oświaty, organizacji non profit i osób prowadzących kampanie wyborcze. Jest to jedyny nieodzowny przewodnik po sieciach społecznościowych dla każdej organizacji!


Clara Shih - to jedna z najbardziej wpływowych kobiet w branży technologicznej. Jest założycielką i dyrektorką Hearsay Labs, dostawcy oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami w sieciach społecznościowych. W 2007 roku zainicjowała powstanie dziedziny "społecznościowego CRM", tworząc Faceconnector, pierwszą aplikację biznesową na Facebooku. Wcześniej była dyrektorem do spraw marketingu i współpracy Salesforce.com, gdzie zajmowała się partnerstwem firmy z Facebookiem i LinkedIn. Była również odpowiedzialna za strategię korporacyjną i opracowanie oprogramowania w Google i Microsofcie. Skończyła studia z zakresu informatyki i nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Stanforda oraz zdobyła magisterium z nauk o internecie na Uniwersytecie Oksfordzkim w ramach Stypendium Marshalla.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II (31.20zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Kobiety wolą uwodzicieli. Jak je zdobywać? (49.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook. Pdf (27.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych. eBook. Pdf (34.90zł)
Inteligencja to za mało... Jak budować wizerunek wiarygodnego lidera (39.00zł)
Zwycięstwo bez walki. Strategie przeciw agresji (27.00zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Mobi (19.95zł)
Zarządzanie stresem (25.06zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze. eBook. ePub (37.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. ePub (39.00zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności . eBook. Pdf (27.00zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy. eBook. Mobi (23.90zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. Mobi (39.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy. eBook. Mobi (29.90zł)
Diablica w łóżku. Grzeczne dziewczynki marzą o raju, niegrzeczne mają raj na ziemi (26.66zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. ePub (29.90zł)
PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia. eBook. Pdf (17.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces. eBook. ePub (27.90zł)
Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo (59.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. Pdf (14.90zł)
Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę (26.94zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie. Jak uwolnić swój pełny potencjał i osiągnąć sukces (42.42zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc (34.90zł)
Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie (59.42zł)
Inteligencja emocjonalna 2.0. Wydanie udoskonalone (37.00zł)
Proces przedsiębiorczy Tworzenie nowych przedsiębiorstw (42.00zł)
Zarządzanie usługami (59.42zł)
Więcej niż Osho. Idee, nauki i przekaz kontrowersyjnego guru (34.90zł)
Po pierwsze: Złam wszelkie zasady (59.42zł)
Ocena sytuacji finansowej grup kapitałowych (105.00zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
Zbiór gier i zabaw motywacyjnych dla zespołów (109.65zł)
Fotografowanie par. 500 kreatywnych ujęć (39.90zł)
Hobbit i filozofia. Prawdziwa historia tam i z powrotem (34.90zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Cykle i wskaźniki koniunktury (42.42zł)