e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II

Clara Shih
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2012-03-01
stron: 392, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

Nowe wydanie bestsellera - Dodatkowe omówienie serwisów Twitter i LinkedIn!

Polub tę książkę!

  • Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe
  • Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja
  • Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych
  • Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera, menedżera i przedsiębiorcy
  • Gościnne wypowiedzi światowej klasy ekspertów
  • Listy zadań do wykonania

Sieci społecznościowe w biznesie

  • O czym musisz wiedzieć?
    O nowych normach społecznych, relacjach z klientami, sposobach gromadzenia i wykorzystywania kapitału społecznego.

  • Od czego warto zacząć?
    Najlepiej od autentycznych przykładów z dziedzin sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, innowacji i rekrutacji.

  • Co robić?
    Krok po kroku rozgryzać techniki planowania, aktywizacji, reklamowania, promocji i analizy wskaźników.

  • Jak wygrać?
    Poznać strategie dla korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw, organizacji non profit, a także instytucji służby zdrowia i oświaty.

  • Dokąd zmierzać?
    W kierunku zwiększania skali działalności i przyszłości sieci społecznościowych.

Masowe używanie mediów społecznościowych to z pewnością jedno z najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat. Pojawienie się Facebooka stanowi rewolucję podobną do tej, która wiązała się z upowszechnieniem poczty elektronicznej. Jak podają oficjalne statystyki, na FB zarejestrowanych jest ponad 800 milionów aktywnych użytkowników, z których około połowa loguje się na portalu praktycznie codziennie. Przeciętny użytkownik Facebooka deklaruje posiadanie 130 przyjaciół oraz sympatię wobec kilku firm. Co zrobić, by wśród jego ulubionych stron nie zabrakło także Twojej firmy? Jak wykorzystać potencjał Facebooka i włączyć go do szerokiego wachlarza działań promocyjnych? Jak sprawić, by czas i pieniądze zainwestowane w takie działania przynosiły efekty?
Jakąkolwiek prowadzisz firmę i jakiekolwiek nie byłyby jej cele, ta książka pomoże Ci je osiągnąć, pozwalając wykorzystać potencjał sieci społecznościowych. Znana ekspertka i innowatorka Clara Shih przedstawia nowe informacje, najlepsze praktyki i listy łatwych do wykonania czynności, opartych na sprawdzonych rozwiązaniach.
Era Facebooka jest światowym bestsellerem, traktującym o wykorzystaniu tego portalu przez firmy i instytucje w celu dotarcia do nowych grup odbiorców, ulepszenia produktów i usług, zwiększenia lojalności klientów i nawiązania korzystnych relacji w sieciach społecznościowych. Pozycja ta jest skierowana do przedsiębiorców i profesjonalistów z dziedzin marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, opracowania produktów i rekrutacji. Pokazuje, jak przejść od taktycznego, reakcyjnego stosowania sieci społecznościowych do wykorzystania strategicznego i aktywnego podejścia oraz w jaki sposób to wszystko zmierzyć. Wykorzystywana jest także jako podręcznik w szkołach wyższych na całym świecie, m.in. w Harvard Business School. Znajdziesz tu porady dla korporacji, małych i średnich firm, instytucji służby zdrowia i oświaty, organizacji non profit i osób prowadzących kampanie wyborcze. Jest to jedyny nieodzowny przewodnik po sieciach społecznościowych dla każdej organizacji!


Clara Shih - to jedna z najbardziej wpływowych kobiet w branży technologicznej. Jest założycielką i dyrektorką Hearsay Labs, dostawcy oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami w sieciach społecznościowych. W 2007 roku zainicjowała powstanie dziedziny "społecznościowego CRM", tworząc Faceconnector, pierwszą aplikację biznesową na Facebooku. Wcześniej była dyrektorem do spraw marketingu i współpracy Salesforce.com, gdzie zajmowała się partnerstwem firmy z Facebookiem i LinkedIn. Była również odpowiedzialna za strategię korporacyjną i opracowanie oprogramowania w Google i Microsofcie. Skończyła studia z zakresu informatyki i nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Stanforda oraz zdobyła magisterium z nauk o internecie na Uniwersytecie Oksfordzkim w ramach Stypendium Marshalla.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie. eBook. Pdf (14.90zł)
Umysł nakręcony. Zagadkowa mechanika myślenia (37.00zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. Mobi (17.90zł)
Wstrętni ludzie. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. Pdf (31.99zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie. eBook. ePub (13.95zł)
Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli (34.90zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. ePub (47.00zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (45.60zł)
BRAND sense - marka pięciu zmysłów (49.00zł)
Mistrzowskie prezentacje – slajdowy poradnik mówcy doskonałego. eBook. Mobi (27.90zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. ePub (29.90zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy. eBook. Pdf (22.90zł)
Struktura magii. Kształtowanie ludzkiej psychiki, czyli więcej niż NLP. Część 1 (49.00zł)
Doskonała bez przymusu. Specjalistka w pracy (39.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko. eBook. ePub (35.90zł)
Cel przez egoizm. Udane życie w miłości do samego siebie (29.00zł)
Czy Twoje dziecko jest przygotowane na spotkanie ze szkołą' (19.90zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. Pdf (26.90zł)
Mózg. Nieoficjalny podręcznik (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Współczesne doktryny polityczne (69.00zł)
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer (39.20zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. eBook. Mobi (29.90zł)
Sztuka pokoju. eBook. Pdf (19.00zł)
Powidoki. Wydanie 1 (29.90zł)
Niesprawiedliwa przewaga. Potęga edukacji finansowej (36.26zł)
Metoda Sedony. Twój klucz do satysfakcjonującego życia (39.90zł)
Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon (24.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Zasady ekonomii (65.00zł)
Konflikty między ludźmi (55.17zł)
Zwinne projekty w klasycznej organizacji. Scrum, Kanban, XP (39.90zł)
Zaawansowana rachunkowość zarządcza (51.30zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. Mobi (39.00zł)
Sztuka spekulacji po latach tom 1-2 (142.80zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. eBook. Pdf (29.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Mobi (39.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne (49.00zł)
Mózg. Nieoficjalny podręcznik (39.00zł)