e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II

Clara Shih
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2012-03-01
stron: 392, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

Nowe wydanie bestsellera - Dodatkowe omówienie serwisów Twitter i LinkedIn!

Polub tę książkę!

  • Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe
  • Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja
  • Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych
  • Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera, menedżera i przedsiębiorcy
  • Gościnne wypowiedzi światowej klasy ekspertów
  • Listy zadań do wykonania

Sieci społecznościowe w biznesie

  • O czym musisz wiedzieć?
    O nowych normach społecznych, relacjach z klientami, sposobach gromadzenia i wykorzystywania kapitału społecznego.

  • Od czego warto zacząć?
    Najlepiej od autentycznych przykładów z dziedzin sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, innowacji i rekrutacji.

  • Co robić?
    Krok po kroku rozgryzać techniki planowania, aktywizacji, reklamowania, promocji i analizy wskaźników.

  • Jak wygrać?
    Poznać strategie dla korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw, organizacji non profit, a także instytucji służby zdrowia i oświaty.

  • Dokąd zmierzać?
    W kierunku zwiększania skali działalności i przyszłości sieci społecznościowych.

Masowe używanie mediów społecznościowych to z pewnością jedno z najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat. Pojawienie się Facebooka stanowi rewolucję podobną do tej, która wiązała się z upowszechnieniem poczty elektronicznej. Jak podają oficjalne statystyki, na FB zarejestrowanych jest ponad 800 milionów aktywnych użytkowników, z których około połowa loguje się na portalu praktycznie codziennie. Przeciętny użytkownik Facebooka deklaruje posiadanie 130 przyjaciół oraz sympatię wobec kilku firm. Co zrobić, by wśród jego ulubionych stron nie zabrakło także Twojej firmy? Jak wykorzystać potencjał Facebooka i włączyć go do szerokiego wachlarza działań promocyjnych? Jak sprawić, by czas i pieniądze zainwestowane w takie działania przynosiły efekty?
Jakąkolwiek prowadzisz firmę i jakiekolwiek nie byłyby jej cele, ta książka pomoże Ci je osiągnąć, pozwalając wykorzystać potencjał sieci społecznościowych. Znana ekspertka i innowatorka Clara Shih przedstawia nowe informacje, najlepsze praktyki i listy łatwych do wykonania czynności, opartych na sprawdzonych rozwiązaniach.
Era Facebooka jest światowym bestsellerem, traktującym o wykorzystaniu tego portalu przez firmy i instytucje w celu dotarcia do nowych grup odbiorców, ulepszenia produktów i usług, zwiększenia lojalności klientów i nawiązania korzystnych relacji w sieciach społecznościowych. Pozycja ta jest skierowana do przedsiębiorców i profesjonalistów z dziedzin marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, opracowania produktów i rekrutacji. Pokazuje, jak przejść od taktycznego, reakcyjnego stosowania sieci społecznościowych do wykorzystania strategicznego i aktywnego podejścia oraz w jaki sposób to wszystko zmierzyć. Wykorzystywana jest także jako podręcznik w szkołach wyższych na całym świecie, m.in. w Harvard Business School. Znajdziesz tu porady dla korporacji, małych i średnich firm, instytucji służby zdrowia i oświaty, organizacji non profit i osób prowadzących kampanie wyborcze. Jest to jedyny nieodzowny przewodnik po sieciach społecznościowych dla każdej organizacji!


Clara Shih - to jedna z najbardziej wpływowych kobiet w branży technologicznej. Jest założycielką i dyrektorką Hearsay Labs, dostawcy oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami w sieciach społecznościowych. W 2007 roku zainicjowała powstanie dziedziny "społecznościowego CRM", tworząc Faceconnector, pierwszą aplikację biznesową na Facebooku. Wcześniej była dyrektorem do spraw marketingu i współpracy Salesforce.com, gdzie zajmowała się partnerstwem firmy z Facebookiem i LinkedIn. Była również odpowiedzialna za strategię korporacyjną i opracowanie oprogramowania w Google i Microsofcie. Skończyła studia z zakresu informatyki i nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Stanforda oraz zdobyła magisterium z nauk o internecie na Uniwersytecie Oksfordzkim w ramach Stypendium Marshalla.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. Mobi (29.90zł)
Niepewność w pracy. Jak spokojnie przeżyć osiem godzin (34.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania. eBook. Mobi (27.90zł)
NLP Twoich zmysłów. Wiedza dla wtajemniczonych (27.00zł)
Wałkowanie Ameryki. eBook. Pdf (27.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. Mobi (27.90zł)
Zadziwiająca moc umysłu (29.00zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. Pdf (23.90zł)
Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone. eBook. PDF (39.00zł)
Filozofia sukcesu. Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla. eBook. Mobi (27.90zł)
Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. eBook. ePub (29.90zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. Mobi (27.90zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (39.00zł)
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (29.00zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu (29.00zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota (23.92zł)
Czytaj dwa razy szybciej! (29.90zł)
Marketing mobilny. eBook. Pdf (29.90zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. Pdf (14.90zł)
Skazani na biuro. Jak przetrwać w cywilizacji biurkowej (33.91zł)

Pozostałe z serii: Inne

Jak unikać błędów oddalać zmartwienia i przezwyciężać stres (24.65zł)
Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka (75.65zł)
Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości (39.90zł)
Fotografowanie par. 500 kreatywnych ujęć (39.90zł)
Myślenie lateralne. Idee na przekór schematom (29.00zł)
Potęga pewności siebie (33.92zł)
Word 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Wenecja. Przewodnik - Celownik (29.90zł)
Zarządzanie szefem (19.90zł)
Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji. eBook. Pdf (54.99zł)
Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji (37.00zł)
Sensu sens (37.00zł)
Sztuka pokoju. eBook. Mobi (19.00zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. ePub (14.90zł)
Sześć myślowych kapeluszy (29.00zł)
Inteligencja emocjonalna 2.0. Wydanie udoskonalone (37.00zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz (34.00zł)
Rachunkowość zarządcza (47.35zł)
Ryzykować trzeba umieć. Inwestorzy od kuchni o Forexie i o giełdzie (39.90zł)
Bogaty albo biedny po prostu różni mentalnie (26.92zł)