e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Exclusive
Bestseller: TOP-20


Etykieta w biznesie

Adam Jarczyński
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2009-12-09
stron: 248, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Kodeks dobrych manier


  • Dobre maniery w pracy
  • Kindersztuba na co dzień i od święta
  • Firmowy dress code
  • Elegancka wizytówka
  • Główne reguły precedencji w biznesie
  • Korespondencja tradycyjna, elektroniczna oraz rozmowy telefoniczne
  • Właściwe zachowanie podczas przyjęć

Wszystko, co robisz, rób z klasą!

Zdarza się, iż nawet na wysokich stanowiskach zasiadają ludzie o manierach dalekich od ideału. Zachowanie Twojego szefa nie musi mieć wiele wspólnego z arystokratycznym savoir-vivre, a atmosfera w biurze prawdopodobnie nie przypomina tej z królewskiego dworu. Jednak nie zważając na to, co mówią i robią inni, Ty zachowaj klasę - zawsze dbaj o takt, dyplomację i dobre obyczaje.
Zapewne niejedno wiesz już o profesjonalnym kształtowaniu własnego wizerunku. I zdajesz sobie sprawę, że Twoje dobre imię to kapitał, którego nigdy nie powinieneś stracić. Opinia osoby dobrze wychowanej działa jak pozytywna aura otaczająca Twoje biurko. "W uprzejmości jest wdzięk i korzyść" - mawiał Eurypides. I mimo że kindersztuba stosowana pozornie nie kosztuje zbyt wiele, tak naprawdę jest bezcenna! Nawet jeśli od razu nie pomoże Ci w karierze, na pewno pozwoli pozytywnie zapisać się w pamięci współpracowników i kontrahentów. A przecież odpowiednia sieć kontaktów to Twoja polisa na biznesową przyszłość!

Grzecznie, czyli skutecznie


  • Zainwestuj w dobre maniery i osiągaj zysk dzięki znajomości etykiety.
  • Profesjonalnie reprezentuj swoją firmę w kontaktach służbowych (w tym na przyjęciach).
  • Z klasą prowadź spotkania i rozmowy biznesowe.
  • Opanuj zasady komunikacji pisemnej oraz telefonicznej.
  • Zachowaj takt przy wręczaniu i przyjmowaniu upominków.
  • Poznaj role kobiet i mężczyzn w kontaktach służbowych.
  • Zwracaj uwagę na różnice kulturowe między Tobą a Twoimi pracodawcami, klientami lub partnerami.
  • Wykorzystaj etykietę jako narzędzie osiągania osobistej przewagi w sytuacji konkurencyjnej.

Lektura pracy Adama Jarczyńskiego prowadzi do konstatacji oczywistej jedynie dla wąskiej grupy socjologów i historyków obyczaju, a zadziwiająco nieznanej szerszemu gronu czytelników: dobre maniery służą celom praktycznym, wygodzie i zdrowiu - zawsze pozostają też w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem i dobrym sercem. Książka okazuje się przyjemna w czytaniu i bez wątpienia pouczająca. Ze spokojnym sumieniem można polecić ją do porannego przeglądania nad tostem i filiżanką kawy, ale też i potraktować jako wstęp do bardziej systematycznych studiów, prowadzonych samodzielnie lub w ramach jednego z kursów savoir-vivre'u. Rzecz niezwykle wartościowa i całkowicie unikalna na gruncie polskiej literatury przedmiotu.
Krzysztof Kruszewski,
Prezes Millward Brown SMG/KRC, Dyrektor Badań Jakościowych Millward Brown odpowiedzialny za region Europy Kontynentalnej i Wielkiej Brytanii
Niemal w każdej branży sprzedaż jest nieodzownym elementem rozwoju organizacji. Niezależnie od tego, czy mówimy o poważnych kontraktach poprzedzonych negocjacjami na wysokim szczeblu, czy o sprzedaży detalicznej na linii sprzedawca-klient, to od organizacji i jej pracowników zależy, jak będzie ona postrzegana podczas tych działań. Dzięki zasadom etykiety biznesowej wiemy, jak należy okazywać szacunek naszym dotychczasowym i potencjalnym klientom w każdej sytuacji. Bez znajomości dobrych manier, o których interesująco pisze Adam Jarczyński, trudno prowadzić rozmowy z klientem. Nawet najlepsza oferta może wypaść kiepsko, gdy prezentując ją, popełnimy faux pas. Mimo iż nie jest to książka o sprzedaży, polecam ją każdemu menedżerowi.
Sławomir Pięta,
Prezes Zarządu Kolporter Service
Przed przeczytaniem książki Adama Jarczyńskiego zastanawiałam się, czy będę miała do czynienia z kolejną publikacją, która traktuje o ciekawej materii, ale ma niewiele wspólnego z praktyką, ze współczesnością. Okazało się, że "Etykieta w biznesie" porusza sprawy jak najbardziej "na czasie", a przy tym jest praktycznym, tak rzadko spotykanym przewodnikiem po dobrych manierach w życiu zawodowym. Autor, będący pasjonatem savoir-vivre'u, dzieli się doświadczeniem i cennymi spostrzeżeniami dotyczącymi sytuacji, które jako praktyk ma możliwość codziennie obserwować i aktywnie w nich uczestniczyć. Lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą poznać dokładnie zasady zawodowego bon tonu. Polecam.
Małgorzata Barska,
Członek Zarządu ING TFI, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (3.00zł)
Myślenie przeciw konfliktom. Twórcze metody rozwiązywania sporów (37.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Mobi (47.00zł)
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze. eBook. ePub (21.99zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu. eBook. Pdf (22.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. Mobi (39.00zł)
Sztuka pokoju (19.00zł)
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze. eBook. Mobi (21.99zł)
Cypherpunks. Wolność i przyszłość internetu (34.90zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów. eBook. Pdf (27.90zł)
NLP w negocjacjach handlowych. eBook. Mobi (23.90zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe ujęcia Scotta Kelbyego (37.00zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Trzy odsłony Scotta Kelby'ego. Tom I, II, III (99.00zł)
Asertywność na co dzień (25.41zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces. eBook. Pdf (37.00zł)
Ekonomia zrównoważonego rozwoju (42.42zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (18.99zł)
Limeryki zbrodni (32.90zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz. eBook. ePub (29.90zł)
Magiczna moc umysłu. Jak zaprogramować swój mózg na szczęście (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora (51.45zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)