e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Etykieta w biznesie. eBook. Mobi

Adam Jarczyński
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2011-10-28
stron: 248, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Kodeks dobrych manier


  • Dobre maniery w pracy
  • Kindersztuba na co dzień i od święta
  • Firmowy dress code
  • Elegancka wizytówka
  • Główne reguły precedencji w biznesie
  • Korespondencja tradycyjna, elektroniczna oraz rozmowy telefoniczne
  • Właściwe zachowanie podczas przyjęć

Wszystko, co robisz, rób z klasą!

Zdarza się, iż nawet na wysokich stanowiskach zasiadają ludzie o manierach dalekich od ideału. Zachowanie Twojego szefa nie musi mieć wiele wspólnego z arystokratycznym savoir-vivre, a atmosfera w biurze prawdopodobnie nie przypomina tej z królewskiego dworu. Jednak nie zważając na to, co mówią i robią inni, Ty zachowaj klasę - zawsze dbaj o takt, dyplomację i dobre obyczaje.
Zapewne niejedno wiesz już o profesjonalnym kształtowaniu własnego wizerunku. I zdajesz sobie sprawę, że Twoje dobre imię to kapitał, którego nigdy nie powinieneś stracić. Opinia osoby dobrze wychowanej działa jak pozytywna aura otaczająca Twoje biurko. "W uprzejmości jest wdzięk i korzyść" - mawiał Eurypides. I mimo że kindersztuba stosowana pozornie nie kosztuje zbyt wiele, tak naprawdę jest bezcenna! Nawet jeśli od razu nie pomoże Ci w karierze, na pewno pozwoli pozytywnie zapisać się w pamięci współpracowników i kontrahentów. A przecież odpowiednia sieć kontaktów to Twoja polisa na biznesową przyszłość!

Grzecznie, czyli skutecznie


  • Zainwestuj w dobre maniery i osiągaj zysk dzięki znajomości etykiety.
  • Profesjonalnie reprezentuj swoją firmę w kontaktach służbowych (w tym na przyjęciach).
  • Z klasą prowadź spotkania i rozmowy biznesowe.
  • Opanuj zasady komunikacji pisemnej oraz telefonicznej.
  • Zachowaj takt przy wręczaniu i przyjmowaniu upominków.
  • Poznaj role kobiet i mężczyzn w kontaktach służbowych.
  • Zwracaj uwagę na różnice kulturowe między Tobą a Twoimi pracodawcami, klientami lub partnerami.
  • Wykorzystaj etykietę jako narzędzie osiągania osobistej przewagi w sytuacji konkurencyjnej.

Lektura pracy Adama Jarczyńskiego prowadzi do konstatacji oczywistej jedynie dla wąskiej grupy socjologów i historyków obyczaju, a zadziwiająco nieznanej szerszemu gronu czytelników: dobre maniery służą celom praktycznym, wygodzie i zdrowiu - zawsze pozostają też w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem i dobrym sercem. Książka okazuje się przyjemna w czytaniu i bez wątpienia pouczająca. Ze spokojnym sumieniem można polecić ją do porannego przeglądania nad tostem i filiżanką kawy, ale też i potraktować jako wstęp do bardziej systematycznych studiów, prowadzonych samodzielnie lub w ramach jednego z kursów savoir-vivre'u. Rzecz niezwykle wartościowa i całkowicie unikalna na gruncie polskiej literatury przedmiotu.
Krzysztof Kruszewski,
Prezes Millward Brown SMG/KRC, Dyrektor Badań Jakościowych Millward Brown odpowiedzialny za region Europy Kontynentalnej i Wielkiej Brytanii
Niemal w każdej branży sprzedaż jest nieodzownym elementem rozwoju organizacji. Niezależnie od tego, czy mówimy o poważnych kontraktach poprzedzonych negocjacjami na wysokim szczeblu, czy o sprzedaży detalicznej na linii sprzedawca-klient, to od organizacji i jej pracowników zależy, jak będzie ona postrzegana podczas tych działań. Dzięki zasadom etykiety biznesowej wiemy, jak należy okazywać szacunek naszym dotychczasowym i potencjalnym klientom w każdej sytuacji. Bez znajomości dobrych manier, o których interesująco pisze Adam Jarczyński, trudno prowadzić rozmowy z klientem. Nawet najlepsza oferta może wypaść kiepsko, gdy prezentując ją, popełnimy faux pas. Mimo iż nie jest to książka o sprzedaży, polecam ją każdemu menedżerowi.
Sławomir Pięta,
Prezes Zarządu Kolporter Service
Przed przeczytaniem książki Adama Jarczyńskiego zastanawiałam się, czy będę miała do czynienia z kolejną publikacją, która traktuje o ciekawej materii, ale ma niewiele wspólnego z praktyką, ze współczesnością. Okazało się, że "Etykieta w biznesie" porusza sprawy jak najbardziej "na czasie", a przy tym jest praktycznym, tak rzadko spotykanym przewodnikiem po dobrych manierach w życiu zawodowym. Autor, będący pasjonatem savoir-vivre'u, dzieli się doświadczeniem i cennymi spostrzeżeniami dotyczącymi sytuacji, które jako praktyk ma możliwość codziennie obserwować i aktywnie w nich uczestniczyć. Lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą poznać dokładnie zasady zawodowego bon tonu. Polecam.
Małgorzata Barska,
Członek Zarządu ING TFI, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu


Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących. eBook. ePub (27.00zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (14.90zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (49.00zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. Mobi (17.90zł)
Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia. eBook. PDF (26.90zł)
Xingu Rzeka wolnych Indian (19.64zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu (39.90zł)
Co Twój pies próbuje Ci powiedzieć' Poznaj tajemnice psiej psychologii (29.90zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego. eBook. ePub (27.90zł)
Bieganie i odchudzanie dla kobiet. Zdrowa i piękna każdego dnia (32.90zł)
Sukces tu i teraz. Osiągniesz wszystko, czego chcesz, szybciej, niż się spodziewasz (42.90zł)
Egipt. Zielony przewodnik (wydanie I) (39.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. Mobi (31.99zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami. eBook. Pdf (14.90zł)
Fotografia ślubna. Emocje uchwycone światłem (69.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. eBook. Mobi (29.90zł)
Czytaj dwa razy szybciej! (29.90zł)
Analiza techniczna dla bystrzaków (59.00zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (37.00zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. ePub (31.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

Przychodzi Budda do baru. Pokoleniowy przewodnik życiowy (37.00zł)
NLP w negocjacjach handlowych. eBook. Pdf (23.90zł)
Jak uatrakcyjnić swoje ciało. Od puszystości do piękności w 100 dni (34.90zł)
Wstrętne kobiety. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
Książeczka minimalisty. Prosty przewodnik szczęśliwego człowieka (27.00zł)
Dlaczego mnie nie rozumiecie' Poznaj osiem barier w komunikacji i pokonaj je. eBook. Mobi (22.90zł)
Trend jest twoim przyjacielem (39.10zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Head First. Statystyka. Edycja polska (54.99zł)
Codziennik niemiecki (42.42zł)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta. eBook. Mobi (31.99zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. Mobi (39.00zł)
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (42.42zł)
Zarządzanie projektami. Sztuka przetrwania (44.90zł)
Pamięć na zawołanie. Metody i techniki pamięciowe (19.98zł)
Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu (31.45zł)
Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia (69.00zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (39.90zł)
MS Project 2013 i MS Project Server 2013. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów (89.00zł)
Keynes kontra Hayek (41.65zł)