e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
meble warszawa
most trusted payday loans online
i need 1000 dollars now bad credit

Kategoria: Inne
Seria: Inne


E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu

Tomasz Cisek, Paweł Nowacki
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2012-08-01
stron: 232, oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

Na początku było słowo słowo INTERNET

Genesis
Za rok zerowy Internetu można uznać rok 1989 naszej ery. W owym czasie, w marcu, Tim Berners-Lee oraz Robert Cailliau złożyli do CERN-u projekt stworzenia sieci dokumentów hipertekstowych, o nazwie World Wide Web. Sieć miała ułatwić pracę w CERN-ie. W grudniu 1990 roku ten sam Tim Berners-Lee stworzył podstawy języka HTML i pierwszą stronę internetową. Dwa lata później powstała pionierska graficzna przeglądarka WWW o nazwie Mosaic. Polska dołączyła do krajów zainteresowanych internetem oficjalnie w 1991 roku, zaś już rok później dostęp do niego uzyskała pierwsza rodzima firma. Potem, niczym biblijne ewangelie, objawiać zaczęły się kolejne polskie portale, serwisy komunikacyjne i aukcyjne oraz sklepy internetowe, bez których nie wyobrażamy sobie krajobrazu internetu Anno Domini 2012.
Świadectwo
Gadu-Gadu, Merlin.pl, Allegro.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl, Money.pl - te nazwy weszły już do naszego kodu kulturowego, a reprezentowane przez nie marki codziennie towarzyszą nam w pracy i czasie wolnym. Jak powstawały? Skąd pomysł? Kto je stworzył? Z jakimi trudnościami stykali się krajowi pionierzy internetu? Kim są ewangeliści e-biznesu, którzy w niego wierzą od ponad dwudziestu lat, a wiarę tę przekuli w czyn i pieniądze? Ta książka jest zbiorem dwudziestu wywiadów, jakie Tomasz Cisek przeprowadził ze świadkami. Świadkami powstawania i rozkwitu nowych mediów w naszym kraju.
Poznasz między innymi:
  • Łukasza Foltyna, twórcę Gadu-Gadu
  • Arkadiusza Osiaka, ojca portalu Money.pl
  • Arjana Bakkera, który założył Allegro.pl
  • Łukasza Wejherta, prezesa Onet.pl
  • Piotrka Ejdysa, współtwórcę Gemius SA (badania rodzimego rynku internetowego)


Tomasz Cisek - partner oraz prezes zarządu Expedyt sp. z o.o. Ukończył wydział filologiczny na Uniwersytecie Łódzkim. Z branżą internetową jest związany od dwunastu lat. Karierę zaczynał jako dyrektor zakupu w sieci reklamowej Ad.net (grupa CR Media). Koordynował otwarcie oraz rozwój biur spółki w krajach nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Był też dyrektorem zarządzającym w Sabela Media Polska, następnie prezesem IMPartner (grupa CR Media). W maju 2002 roku zainicjował I Forum Interactive Advertising Bureau. Występował jako prelegent na spotkaniach IAB Europe w Londynie. Przyczynił się do stworzenia pierwszych badań profilu internautów Prawdziwy Profil, których wyniki zaprezentowano na konferencji ESOMAR w Los Angeles w 2003 roku. W latach 2006-2009 był członkiem zarządu Empik sp. z o.o., odpowiedzialnym za stworzenie strategii i wdrożenie empik.com. W 2010 roku piastował stanowisko dyrektora apteki internetowej DOZ.pl. Często występuje podczas konferencji branżowych. Jest ekspertem i doradcą w zakresie marketingu internetowego i multichannel retailing.
Paweł Nowacki - dyrektor rozwoju kontentu w pionie internet Grupy Wydawniczej Polskapresse. Pracę dziennikarską zaczynał w 1983 roku, w radiu studenckim ACR "Kiks" w Łodzi. W drugiej połowie lat 80. współpracował z Radiem Łódź. Jesienią 1989 roku trafił do oddziału "Gazety Wyborczej" w Łodzi. Od października 1990 roku był dziennikarzem "Dziennika Łódzkiego", a od 2000 roku sekretarzem redakcji tej gazety. W październiku 2005 roku trafił do "Nowego Dnia", gazety wydawanej przez Agorę, gdzie był redaktorem prowadzącym. Po zamknięciu tego tytułu wrócił do Polskapresse i był pierwszym redaktorem naczelnym oraz menedżerem serwisu dziennikarstwa obywatelskiego Wiadomosci24.pl. Od września 2009 roku odpowiada za rozwój wszystkich serwisów kontentowych w Polskapresse. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego, filmoznawcą. Ukończył podyplomowe studia UŁ z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz Program Management 2011 ICAN Institut, Harvard Business Review Polska. Jest wykładowcą Akademii Prasy Lokalnej, prowadzonej przez Izbę Wydawców Prasy, oraz współprzewodniczącym Grupy Wydawców Wielomediowych w IAB Polska.


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Zarządzanie stresem (25.06zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. Mobi (31.99zł)
Sztuka wojny. Wydanie III (37.00zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Inny punkt widzenia (3.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne (18.99zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu. eBook. Mobi (22.90zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. PDF (35.90zł)
MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów. eBook. ePub (79.00zł)
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg (39.90zł)
Droga do oświecenia (34.90zł)
Sieci w gospodarce (47.35zł)
Sama prawda o życiu seksualnym nastolatków (27.00zł)
Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą (34.90zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. Mobi (26.90zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Pdf (27.90zł)
Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. ePub (52.90zł)
Umysł nakręcony. Zagadkowa mechanika myślenia (37.00zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Wywieranie wpływu przez grupy (33.91zł)

Pozostałe z serii: Inne

Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Pdf (31.99zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Pdf (47.00zł)
ECDL Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja (30.44zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy. eBook. Pdf (22.90zł)
Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji (49.00zł)
Haker umysłów. eBook. Mobi (23.90zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (18.99zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. Mobi (39.00zł)
Sztuka doczesnej mądrości (21.99zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów. eBook. Pdf (7.90zł)
Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi (39.00zł)
Dlaczego chcemy żebyś był bogaty (51.05zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. ePub (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw (46.67zł)
Paryż. Stolica artystów, kuchni i mody. Wydanie 1 (26.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady potęgi osobistej. eBook. Mobi (31.99zł)
Tajemny klucz do Millennium skandalisty Stiega Larssona (29.00zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Mobi (31.99zł)
dobre-czesci.eu razemwiecej.pl