e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Tomasz Hipsz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2012-03-01
stron: , miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Internetowy ocean korzyści i morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. Mobi (47.00zł)
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II (49.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Pdf (27.90zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. ePub (14.90zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II (8.00zł)
Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (52.90zł)
Audyt sprawozdań finansowych. Teoria i praktyka (55.17zł)
Ustawa o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych Komentarz (103.95zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. Pdf (44.90zł)
Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei. eBook. ePub (31.99zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (29.90zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. Mobi (39.00zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Nie zadręczaj się drobiazgami kobieto (28.82zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. ePub (14.90zł)
Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie. eBook. ePub (27.00zł)
Kodeks wygranych. X przykazań człowieka sukcesu (39.00zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. eBook. Mobi (31.99zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. eBook. Pdf (29.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Almanach fotografii. Wydanie X (119.00zł)
Jesteś marką. Jak zarządzać reputacją i odnieść sukces dzięki byciu sobą (49.00zł)
Zarządzanie codziennością. Zaplanuj dzień, skoncentruj się i wyostrz swój twórczy umysł (39.00zł)
E-logistyka (50.92zł)
Mistrzowskie prezentacje –slajdowy poradnik mówcy doskonałego. eBook. Pdf (27.90zł)
Kobiety wolą uwodzicieli. Jak je zdobywać? (49.00zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (143.65zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności . eBook. Mobi (27.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Budowanie zespołów. Materiały szkoleniowe ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego (220.15zł)
Dr House i filozofia - wszyscy kłamią (6.00zł)
Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji. Wyzwania strategiczne, uwarunkowania prawne (69.00zł)
Psychologia. Tajemnice ludzkich uczuć (34.90zł)
Warren Buffett o biznesie (59.90zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. Mobi (47.00zł)
Podstawy rachunkowości (50.92zł)
Zarządzanie Teoria i praktyka (72.17zł)
Lobbing (29.67zł)
Excel 2007 PL. 222 gotowe rozwiązania (39.00zł)
Etyka (29.90zł)