e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Tomasz Hipsz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2012-03-01
stron: , miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Internetowy ocean korzyści i morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla!. eBook. ePub (25.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie. eBook. Pdf (35.90zł)
Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces (42.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. ePub (47.00zł)
Światło w fotografii. Warsztaty ze Scottem Kelbym (59.00zł)
Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom. eBook. Pdf (27.90zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. Mobi (35.90zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. eBook. Mobi (29.90zł)
Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady (59.00zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II (8.00zł)
Sześć ram myślowych (18.99zł)
Jak założyć i rozwinąć własną firmę (33.91zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia (39.90zł)
Sun Tzu pod Gettysburgiem. Ponadczasowe mądrości sztuki wojennej (39.00zł)
Dexter. Taki sympatyczny morderca. eBook. Mobi (29.90zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy. eBook. Pdf (22.90zł)
NLP w ćwiczeniach (29.66zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. ePub (31.99zł)
Tao mocy. Księga nieprzemijającej mądrości (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie stresem. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Błąd PowerPointa (39.00zł)
Zarządzanie talentami. Wykorzystuj możliwości najzdolniejszych pracowników (73.00zł)
Sztuka wystapień publicznych (33.91zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko. eBook. Pdf (35.90zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (29.90zł)
Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru (34.90zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. Mobi (27.90zł)
MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów. eBook. Pdf (79.00zł)
Sycylia. Plaże, gaje oliwne i antyczne miasta. Wydanie 1 (24.90zł)
Kto zabił zmianę' (21.17zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. Mobi (35.90zł)
Ograniczone przywództwo. Studium empiryczne (42.42zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie (18.99zł)
Perswazja w pracy trenera (25.42zł)
7 nawyków skutecznego działania (33.92zł)
Awans. Jak utrzymać się na stanowisku (39.00zł)
Język ciała (44.97zł)
Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę (44.90zł)