e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Tomasz Hipsz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2012-03-01
stron: , miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Internetowy ocean korzyści i morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. ePub (31.99zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. PDF (35.90zł)
Kobiecy styl zarzadzania. eBook. Mobi (27.90zł)
Gra w życie (29.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. Pdf (39.90zł)
168-godzinny tydzień. Żyj w pełni 24/7 (37.00zł)
Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady (59.00zł)
Jak zadbać o własne finanse? (27.96zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. Pdf (34.90zł)
Doskonałe relacje zawodowe, czyli jak inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces (29.60zł)
Zarządzanie projektami. Wydanie II (59.00zł)
Władca czasu, czyli skuteczne zarządzanie własnym życiem. eBook. Pdf (19.90zł)
Perswazja. Droga do osiągania celów (27.90zł)
Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Mobi (52.90zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. Pdf (39.00zł)
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu (39.90zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. Wydanie II zaktualizowane (69.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. Mobi (39.00zł)
Jednominutowy Negocjator. Proste sposoby na korzystniejsze kontrakty. eBook. Mobi (22.90zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy. eBook. ePub (23.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Etyka biznesu (26.92zł)
Sprzedaż usług (33.92zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących (39.90zł)
Sześć myślowych kapeluszy (29.00zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Mobi (27.90zł)
Podręcznik szybkiego czytania (29.67zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Więcej niż Sekret (29.90zł)
Bankowość Podręcznik akademicki (101.92zł)
Public relations (35.49zł)
Podatki 2014 (75.65zł)
Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie (42.42zł)
Go global! (31.20zł)
Makroekonomia Podręcznik europejski (72.17zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. ePub (29.90zł)
Strategiczna rachunkowość zarządcza (51.77zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (42.42zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012. eBook. Mobi (19.95zł)
Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku (59.00zł)