e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -92%


Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia

Harvard Business School Press
promocja -92%
cena: 62.5 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-07-19
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
-> Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują cele tych działań? Fuzja lub przejęcie to nie tylko kumulacja aktywów - to także kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo istotne są tu odpowiednia wycena przejmowanego przedsiębiorstwa, obsadzanie nowych stanowisk i motywowanie pracowników dwóch firm do wspólnego działania. Aby proces integracji przyniósł odpowiednie korzyści, należy go właściwie i odpowiednio wcześnie zaplanować.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych łączeniu i przejmowaniu firm. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują zasady określania wartości przejmowanych firm, wyboru sposobu rozliczenia transakcji, doboru odpowiednich ludzi na nowe stanowiska i integrowania firm w taki sposób, aby można było wykorzystać ich najlepsze cechy.
  • Opłacalność fuzji i przejęć
  • Etapy przejmowania firmy
  • Kalkulacja wartości firmy i wybór formy płatności
  • Niwelowanie różnic pomiędzy firmami
  • Usuwanie zbędnych stanowisk pracy
  • Dobór personelu
  • Korzystanie z usług "menedżerów do zadań specjalnych"
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (54.90zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Skuteczny networking (2.00zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Kryzys. Pozytywne skutki negatywnych zmian (27.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie. Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach (79.00zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (39.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW (39.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)