e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -92%


Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia

Harvard Business School Press
promocja -92%
cena: 62.5 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-07-19
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
-> Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują cele tych działań? Fuzja lub przejęcie to nie tylko kumulacja aktywów - to także kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo istotne są tu odpowiednia wycena przejmowanego przedsiębiorstwa, obsadzanie nowych stanowisk i motywowanie pracowników dwóch firm do wspólnego działania. Aby proces integracji przyniósł odpowiednie korzyści, należy go właściwie i odpowiednio wcześnie zaplanować.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych łączeniu i przejmowaniu firm. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują zasady określania wartości przejmowanych firm, wyboru sposobu rozliczenia transakcji, doboru odpowiednich ludzi na nowe stanowiska i integrowania firm w taki sposób, aby można było wykorzystać ich najlepsze cechy.
  • Opłacalność fuzji i przejęć
  • Etapy przejmowania firmy
  • Kalkulacja wartości firmy i wybór formy płatności
  • Niwelowanie różnic pomiędzy firmami
  • Usuwanie zbędnych stanowisk pracy
  • Dobór personelu
  • Korzystanie z usług "menedżerów do zadań specjalnych"
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu (34.90zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Sztuka zarządzania projektami (69.00zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka (31.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (55.20zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)

Pozostałe z serii: VIP

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)