Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Marketing i zarz±dzanie
Seria: VIP
Promocja: -92%
Harvard Business Review. Fuzje i przejêcia
Harvard Business School Press
Data wydania: 2006-07-19
stron: 216, twarda oprawa, format: A5
stron: 216, twarda oprawa, format: A5
--> Niewiele fuzji i przejêæ koñczy siê sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia ró¿nic pomiêdzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalno¶ci± pracowników? A mo¿e mened¿erowie kieruj±cy procesem po³±czenia ¼le pojmuj± cele tych dzia³añ? Fuzja lub przejêcie to nie tylko kumulacja aktywów - to tak¿e kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo istotne s± tu odpowiednia wycena przejmowanego przedsiêbiorstwa, obsadzanie nowych stanowisk i motywowanie pracowników dwóch firm do wspólnego dzia³ania. Aby proces integracji przyniós³ odpowiednie korzy¶ci, nale¿y go w³a¶ciwie i odpowiednio wcze¶nie zaplanowaæ.
Niniejsza ksi±¿ka jest zbiorem artyku³ów po¶wiêconych ³±czeniu i przejmowaniu firm. Ukaza³y siê one w Harvard Business Review - cenionym przez mened¿erów, naukowców i przedsiêbiorców czasopi¶mie wydawanym przez jeden z najbardziej presti¿owych uniwersytetów na ¶wiecie. Autorami artyku³ów s± uznani fachowcy z dziedziny zarz±dzania i strategii. W swoich artyku³ach opisuj± zasady okre¶lania warto¶ci przejmowanych firm, wyboru sposobu rozliczenia transakcji, doboru odpowiednich ludzi na nowe stanowiska i integrowania firm w taki sposób, aby mo¿na by³o wykorzystaæ ich najlepsze cechy.
- Op³acalno¶æ fuzji i przejêæ
- Etapy przejmowania firmy
- Kalkulacja warto¶ci firmy i wybór formy p³atno¶ci
- Niwelowanie ró¿nic pomiêdzy firmami
- Usuwanie zbêdnych stanowisk pracy
- Dobór personelu
- Korzystanie z us³ug "mened¿erów do zadañ specjalnych"
Cena: 5.00 z³
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
W³adza. Dlaczego jedni j± maj±, a inni nie (42.90z³)Skuteczny marketing w ma³ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00z³)
Nauki Barona (33.00z³)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00z³)
Wyst±pienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90z³)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90z³)
Empowerment. Odkryj ukryt± moc Twoich pracowników! (37.00z³)
Badania marketingowe w ma³ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00z³)
Ksi±¿ê (27.00z³)
Sto niekonwencjonalnych strategii. Zasady sztuki wojennej (39.00z³)
Jak za³o¿yæ skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00z³)
Sze¶æ pikseli oddalenia. Zarabiaj dziêki sieci Web 2.0 (23.40z³)
Jak za³o¿yæ skuteczny i dochodowy sklep internetowy (39.00z³)
Psychologia przywództwa (47.00z³)
Daj siê poznaæ od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu (34.90z³)
Zostañ swoj± szefow±, czyli jak stworzyæ i prowadziæ w³asn± firmê (39.90z³)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniaj±ce sukces ka¿demu liderowi (59.00z³)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20z³)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie wzrostem przychodów (55.20z³)
Pozosta³e z serii: VIP
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniaj±ce sukces ka¿demu liderowi (59.00z³)Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20z³)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiêbiorstwa w obliczu kryzysu (39.20z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj± (55.20z³)
Regu³y negocjacji. Poradnik lidera (47.00z³)
Ekonomia ¿ycia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego ¶wiata wp³ywaj± na nasze codzienne ¿ycie (57.00z³)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90z³)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie wzrostem przychodów (55.20z³)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw (69.00z³)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20z³)
Przywództwa mo¿na siê nauczyæ (37.60z³)
Inwestycyjny boom. Si³a spokoju i m±drej strategii (35.92z³)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwi±zywanie konfliktów (69.00z³)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie wspó³pracy z lud¼mi (59.00z³)
TY - marka inna ni¿ wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia³alno¶ci (39.92z³)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60z³)
Marketing wed³ug Teda Levitta (49.00z³)