e-mail sitemap strona g│ˇwna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

wiŕcej
Skuteczne handlowanie. Jak budowa├Ž wsp├│┬│prac├¬ z klientem i odwa┬┐nie windykowa├Ž nale┬┐no┬Âci. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 z│

Poznaj tajniki rynkˇw finansowych.

darmowy fragment

wiŕcej
Forex - Podstawy Gie│dy Walutowej
Cena: 29.90 z│
Jak rozkrŕciŠ dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

wiŕcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z│




Seria: VIP
Promocja: -92%


Harvard Business Review. Fuzje i przejêcia

Harvard Business School Press
promocja -92%
cena: 62.5 z│ 5.00 z│
Data wydania: 2006-07-19
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

wiŕcej na stronie onepress.pl
-
>> Zam├│w Antologie Harvard Business Review
-> Niewiele fuzji i przej├¬├Ž ko├▒czy si├¬ sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia r├│┬┐nic pomi├¬dzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalno┬Âci┬▒ pracownik├│w? A mo┬┐e mened┬┐erowie kieruj┬▒cy procesem po┬│┬▒czenia ┬╝le pojmuj┬▒ cele tych dzia┬│a├▒? Fuzja lub przej├¬cie to nie tylko kumulacja aktyw├│w - to tak┬┐e kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo istotne s┬▒ tu odpowiednia wycena przejmowanego przedsi├¬biorstwa, obsadzanie nowych stanowisk i motywowanie pracownik├│w dw├│ch firm do wsp├│lnego dzia┬│ania. Aby proces integracji przyni├│s┬│ odpowiednie korzy┬Âci, nale┬┐y go w┬│a┬Âciwie i odpowiednio wcze┬Ânie zaplanowa├Ž.
Niniejsza ksi┬▒┬┐ka jest zbiorem artyku┬│├│w po┬Âwi├¬conych ┬│┬▒czeniu i przejmowaniu firm. Ukaza┬│y si├¬ one w Harvard Business Review - cenionym przez mened┬┐er├│w, naukowc├│w i przedsi├¬biorc├│w czasopi┬Âmie wydawanym przez jeden z najbardziej presti┬┐owych uniwersytet├│w na ┬Âwiecie. Autorami artyku┬│├│w s┬▒ uznani fachowcy z dziedziny zarz┬▒dzania i strategii. W swoich artyku┬│ach opisuj┬▒ zasady okre┬Âlania warto┬Âci przejmowanych firm, wyboru sposobu rozliczenia transakcji, doboru odpowiednich ludzi na nowe stanowiska i integrowania firm w taki spos├│b, aby mo┬┐na by┬│o wykorzysta├Ž ich najlepsze cechy.
  • Op┬│acalno┬Â├Ž fuzji i przej├¬├Ž
  • Etapy przejmowania firmy
  • Kalkulacja warto┬Âci firmy i wyb├│r formy p┬│atno┬Âci
  • Niwelowanie r├│┬┐nic pomi├¬dzy firmami
  • Usuwanie zb├¬dnych stanowisk pracy
  • Dob├│r personelu
  • Korzystanie z us┬│ug "mened┬┐er├│w do zada├▒ specjalnych"
Ksi┬▒┬┐ki z serii Harvard Business Review powinny sta├Ž si├¬ lektur┬▒ obowi┬▒zkow┬▒ dla ambitnych pracownik├│w ka┬┐dej organizacji na ┬Âwiecie.


Cena: 5.00 z│

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozosta│e z kategorii: Marketing i zarz┬▒dzanie

W┬│adza. Dlaczego jedni j┬▒ maj┬▒, a inni nie (42.90z│)
Skuteczny marketing w ma┬│ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00z│)
Nauki Barona (33.00z│)
Rabin i CEO. Wskaz├│wki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00z│)
Wyst┬▒pienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90z│)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90z│)
Empowerment. Odkryj ukryt┬▒ moc Twoich pracownik├│w! (37.00z│)
Badania marketingowe w ma┬│ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00z│)
Ksi┬▒┬┐├¬ (27.00z│)
Sto niekonwencjonalnych strategii. Zasady sztuki wojennej (39.00z│)
Jak za┬│o┬┐y├Ž skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00z│)
Sze┬Â├Ž pikseli oddalenia. Zarabiaj dzi├¬ki sieci Web 2.0 (23.40z│)
Jak za┬│o┬┐y├Ž skuteczny i dochodowy sklep internetowy (39.00z│)
Psychologia przyw├│dztwa (47.00z│)
Daj si├¬ pozna├Ž od najlepszej strony. Kr├│tki kurs autopromocji i lansu (34.90z│)
Zosta├▒ swoj┬▒ szefow┬▒, czyli jak stworzy├Ž i prowadzi├Ž w┬│asn┬▒ firm├¬ (39.90z│)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniaj┬▒ce sukces ka┬┐demu liderowi (59.00z│)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20z│)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00z│)
Harvard Business Review. Zarz┬▒dzanie wzrostem przychod├│w (55.20z│)

Pozosta│e z serii: VIP

Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniaj┬▒ce sukces ka┬┐demu liderowi (59.00z│)
Harvard Business Review. Atrybuty przyw├│dcy (55.20z│)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsi├¬biorstwa w obliczu kryzysu (39.20z│)
Harvard Business Review. Zarz┬▒dzanie innowacj┬▒ (55.20z│)
Regu┬│y negocjacji. Poradnik lidera (47.00z│)
Ekonomia ┬┐ycia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki spos├│b sprawy realnego ┬Âwiata wp┬│ywaj┬▒ na nasze codzienne ┬┐ycie (57.00z│)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90z│)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00z│)
Harvard Business Review. Zarz┬▒dzanie wzrostem przychod├│w (55.20z│)
Harvard Business Review. Skuteczne przyw├│dztwo (69.00z│)
Harvard Business Review. Zarz┬▒dzanie ┬│a├▒cuchem dostaw (69.00z│)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20z│)
Przyw├│dztwa mo┬┐na si├¬ nauczy├Ž (37.60z│)
Inwestycyjny boom. Si┬│a spokoju i m┬▒drej strategii (35.92z│)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwi┬▒zywanie konflikt├│w (69.00z│)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie wsp├│┬│pracy z lud┬╝mi (59.00z│)
TY - marka inna ni┬┐ wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00z│)
Strategia zr├│wnowa┬┐onego wzrostu dla Twojej firmy. Cz├¬┬Â├Ž II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia┬│alno┬Âci (39.92z│)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60z│)
Marketing wed┬│ug Teda Levitta (49.00z│)