e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -92%


Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia

Harvard Business School Press
promocja -92%
cena: 62.5 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-07-19
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
-> Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują cele tych działań? Fuzja lub przejęcie to nie tylko kumulacja aktywów - to także kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo istotne są tu odpowiednia wycena przejmowanego przedsiębiorstwa, obsadzanie nowych stanowisk i motywowanie pracowników dwóch firm do wspólnego działania. Aby proces integracji przyniósł odpowiednie korzyści, należy go właściwie i odpowiednio wcześnie zaplanować.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych łączeniu i przejmowaniu firm. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują zasady określania wartości przejmowanych firm, wyboru sposobu rozliczenia transakcji, doboru odpowiednich ludzi na nowe stanowiska i integrowania firm w taki sposób, aby można było wykorzystać ich najlepsze cechy.
  • Opłacalność fuzji i przejęć
  • Etapy przejmowania firmy
  • Kalkulacja wartości firmy i wybór formy płatności
  • Niwelowanie różnic pomiędzy firmami
  • Usuwanie zbędnych stanowisk pracy
  • Dobór personelu
  • Korzystanie z usług "menedżerów do zadań specjalnych"
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00zł)
Nauki Barona (33.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Książę (27.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (54.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)