e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -92%


Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia

Harvard Business School Press
promocja -92%
cena: 62.5 zł 5.00 zł
Data wydania: 2006-07-19
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
-> Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują cele tych działań? Fuzja lub przejęcie to nie tylko kumulacja aktywów - to także kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo istotne są tu odpowiednia wycena przejmowanego przedsiębiorstwa, obsadzanie nowych stanowisk i motywowanie pracowników dwóch firm do wspólnego działania. Aby proces integracji przyniósł odpowiednie korzyści, należy go właściwie i odpowiednio wcześnie zaplanować.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych łączeniu i przejmowaniu firm. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują zasady określania wartości przejmowanych firm, wyboru sposobu rozliczenia transakcji, doboru odpowiednich ludzi na nowe stanowiska i integrowania firm w taki sposób, aby można było wykorzystać ich najlepsze cechy.
  • Opłacalność fuzji i przejęć
  • Etapy przejmowania firmy
  • Kalkulacja wartości firmy i wybór formy płatności
  • Niwelowanie różnic pomiędzy firmami
  • Usuwanie zbędnych stanowisk pracy
  • Dobór personelu
  • Korzystanie z usług "menedżerów do zadań specjalnych"
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (59.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Zarządzanie projektami. Sztuka efektywności. Skuteczna realizacja zadań. (74.00zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Sto niekonwencjonalnych strategii. Zasady sztuki wojennej (39.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka (31.20zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)