e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Godzina dziennie z mobile marketingiem

Rachel Pasqua, Noah Elkin
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2013-11-15
stron: 440, miękka oprawa, format: 170x230

więcej na stronie onepress.pl
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdziesz w tej książce.
W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować strategię mobilną, kiedy korzystać z krótkich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonasz się również, że można skutecznie rozszerzyć obszar działania dzięki przygotowaniu mobilnej wersji witryny lub reklam. W kolejnych rozdziałach odkryjesz, jaki potencjał drzemie w układzie społecznościowo-mobilnym oraz co to jest m-handel. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji na temat mobilnego marketingu, a przygotowano ją w taki sposób, że całą zawartą w niej wiedzę możesz opanować, jeśli poświęcisz na to tylko godzinę dziennie. Naprawdę warto spróbować!
Przekonaj się:
  • jak wykorzystać platformę mobilną do prowadzenia kampanii reklamowych
  • jak wybrać właściwą formę reklamy w zależności od potrzeb
  • jaki potencjał kryje m-handel
  • że wystarczy jedna godzina dziennie, aby zdobyć nowych klientów

Zdobądź nowych klientów - zajmie Ci to tylko godzinę dziennie!



Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Mind Sale First. Umysł Sprzedaje Pierwszy (18.42zł)
E-konsument na rynku usług (37.40zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Wybij się (39.90zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (69.00zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (67.83zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Marketing Teoria i przykłady (49.09zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (49.00zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)
Trend jest twoim przyjacielem (39.10zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)

Pozostałe z serii: Inne

Słowacja. 1001 pomysłów na weekend. Wydanie 2 (24.90zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Tunezja. Smak harissy i oliwek. Wydanie 1 (44.90zł)
Życie samotnego rodzica. 50 praktycznych rad (18.99zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Wilno. Barok z kamienia i obłoków (wydanie III) (24.90zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora. eBook. Mobi (39.90zł)
Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych (31.20zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. Mobi (39.00zł)
Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy (50.15zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. ePub (29.90zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości (39.90zł)
As One. Przekształć indywidualne działanie w potęgę zespołu (79.00zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Skuteczny prezenter (49.90zł)
Big Boss (34.90zł)
Słowenia. Słoneczna strona Alp. Wydanie 3 (39.90zł)
Rynek papierów wartościowych strefy euro (71.00zł)
Sztuka doczesnej mądrości. eBook. Mobi (21.99zł)