e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -19%


Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Chris Treadaway, Mari Smith
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2010-12-21
stron: 320, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl

Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!

  • Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność
  • Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych
  • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
Brian Goldfarb,
kierownik w Microsofcie
Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata - Facebook - wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...
Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.
Dzięki tej książce:
  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
  • opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
  • dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
  • wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z życia wziętych przykładów - zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!



Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji (44.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Książę (27.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Sztuka zarządzania projektami (69.00zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (54.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Inwestorzy alfa. Kulisy sukcesu największych funduszy hedgingowych (49.00zł)
Rozwiń skrzydła (33.43zł)
Fotograf w podróży (59.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (29.90zł)
Chorwacja. W kraju lawendy i wina. Wyd. 6 (39.90zł)
Nieoczywistości. Ekonomiczna teoria wszystkiego (37.34zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Sztuka Wojny. Wydanie II (34.90zł)
Asertywność menedżera (31.54zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (39.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku. eBook. Pdf (29.90zł)
Psychologia szefa. Wydanie II (77.00zł)
W poszukiwaniu światła (39.00zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu (23.07zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu. eBook. Mobi (22.90zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. Pdf (29.90zł)
Zespoły sprzedaży w obliczu zmian (62.05zł)
Konkurencja na rynku usług transportowych (59.00zł)
5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie (34.90zł)