e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II

Anna Benicewicz-Miazga
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2012-07-01
stron: 232, oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

Firma bez logotypu jest jak człowiek bez twarzy

Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie jest kosztem w budżecie przedsiębiorstwa. Jest inwestycją. Ludzie są w większości wzrokowcami i dlatego to, co widzą klienci czy kontrahenci firmy, bywa ważniejsze od tego, co mówi jej reprezentant. Można wręcz powiedzieć, że dobrze przygotowana księga CI buduje wizerunek firmy niczym najlepszy przedstawiciel handlowy!
Drugie wydanie książki Anny Benicewicz-Miazgi wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optyczne można zastosować podczas przygotowywania grafik. Poznasz podstawowe elementy graficzne i zasady, na jakich najlepiej połączyć je z czcionkami. Opanujesz teorię i praktykę stosowania kolorów w projektowaniu dla biznesu. Elementy składowe księgi CI, podstawowe formaty i rodzaje papieru firmowego oraz wizytówek nie będą miały przed Tobą tajemnic. Będziesz uczyć się na żywym biznesowym organizmie dzięki dołączonej galerii faktycznie istniejących logotypów. Nauczysz się zasad projektowania graficznego, by potem móc je spektakularnie łamać.

Wyróżnij się albo zgiń!



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (30.08zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. Pdf (39.00zł)
Sztuka wojny biurowej (29.00zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności . eBook. Mobi (27.00zł)
Indie. W poszukiwaniu sacrum. Wydanie 1 (49.90zł)
Jak wygrać z depresją' Trening. Wydanie II (34.90zł)
Paragon z podróży. Poradnik taniego podróżowania (26.17zł)
Jak zbudować poczucie własnej wartości. Samo Sedno (25.38zł)
Badania operacyjne (51.30zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. ePub (26.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. ePub (31.99zł)
W 80 zadań dookoła Excela. Zaawansowane funkcje arkusza kalkulacyjnego w ćwiczeniach (69.00zł)
Rozgrywaj jak mężczyzna, zwyciężaj jak kobieta (29.00zł)
Ścieżka buddyzmu tybetańskiego. Koniec cierpienia i odkrycie drogi do szczęścia (39.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. ePub (31.99zł)
MS Office 2010 PL w biurze i nie tylko (44.90zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. Pdf (31.99zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (54.99zł)
Rewizor GT. Ewidencja księgowa bez tajemnic. eBook. ePub (31.99zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystĹĄpień publicznych. eBook. Mobi (21.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

Władza i kierowanie (29.75zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
No, to czego chcesz' Jak podejmować słuszne decyzje (34.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku. eBook. Pdf (29.90zł)
Nieoczywistości. Ekonomiczna teoria wszystkiego (42.00zł)
Kreta, Rodos i Santorini. Wyspy pełne słońca. Wydanie 1 (24.90zł)
Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia. eBook. ePub (26.90zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie. eBook. ePub (13.95zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (39.90zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. Mobi (37.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Wiedeń. Udany Weekend Michelin. Wydanie 3 (19.90zł)
Diablica w pracy. Grzeczne dziewczynki chcą mieć dobrego szefa, niegrzeczne są szefami (3.00zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei. eBook. ePub (31.99zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Rachunkowość Kurs podstawowy (50.92zł)
Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (29.00zł)
Postanowienia noworoczne. Jak zmienić nawyki, zrealizować plany i spełnić marzenia (21.60zł)