e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2012-03-01
stron: 170, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie onepress.pl

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?
Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.
  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie
Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).
Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Sukces tu i teraz. Osiągniesz wszystko, czego chcesz, szybciej, niż się spodziewasz (42.90zł)
Model biznesowy. TY (59.00zł)
Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych. eBook. Mobi (35.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. Pdf (31.99zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (54.99zł)
12 kroków uczciwej* sprzedaży. eBook. ePub (39.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW. eBook. ePub (37.00zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II (59.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Pdf (19.95zł)
Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Rytuały dla trojga (18.99zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (31.99zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (31.99zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. ePub (29.90zł)
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II (23.92zł)
Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Mobi (52.90zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (47.00zł)
Sensu sens (37.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie. eBook. Pdf (14.90zł)
Sztuka Wojny. Wydanie II (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' (29.90zł)
Ustawienia systemowe w biznesie i organizacjach (24.90zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów. eBook (12.90zł)
Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne (50.15zł)
Analiza statystyczna. Microsoft Excel 2010 PL (79.00zł)
Ajurweda w praktyce. Jak współcześnie stosować starożytną sztukę leczenia (29.90zł)
Poczta Lotus Notes 8.5 PL. Niezbednik uzytkownika. eBook. Pdf (27.90zł)
Pomoc publiczna a rozwój firmy (25.42zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Pdf (39.00zł)
Podręcznik szybkiego czytania (29.67zł)
Coaching i mentoring w praktyce (59.42zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów. eBook. Pdf (27.90zł)
PowerPoint 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Rynek papierów wartościowych strefy euro (71.00zł)
Zarządzanie (Henry Mintzberg) (58.65zł)
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (24.90zł)
Dexter. Taki sympatyczny morderca. eBook. Pdf (29.90zł)