e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -35%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -35%
cena: 39 zł 25.35 zł
Data wydania: 2012-01-30
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".

Patroni medialni:






Cena: 25.35 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: czwwrz

Pamięć absolutna. Jak radzić sobie z zapominaniem i podkręcić możliwości umysłu (27.92zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze (49.00zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zatrzymaj czas. Poznaj pierwiastek wiecznej młodości ciała i umysłu (39.00zł)
Zen prezentacji - pomysły i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji (49.90zł)
Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? (33.91zł)
Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności (17.55zł)
Dlaczego inteligentni mężczyźni żenią się z inteligentnymi kobietami (25.42zł)
Prawda o wypaleniu zawodowym (41.07zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą. eBook. Pdf (31.99zł)
Zarządzanie usługami (59.42zł)
W poszukiwaniu doskonałości w biznesie (69.90zł)
Matematyka finansowa (42.00zł)
Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF (59.42zł)
Public relations (35.49zł)
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki (42.00zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami (15.19zł)
Etykieta w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
Jak szybko nauczyć się języków obcych (18.99zł)
Mąż, którego nie znałam (34.90zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych (27.00zł)