e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -40%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -40%
cena: 39 zł 23.40 zł
Data wydania: 2012-01-30
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".

Patroni medialni:






Cena: 23.40 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: czwwrz

Pamięć absolutna. Jak radzić sobie z zapominaniem i podkręcić możliwości umysłu (27.92zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Czas na dziecko. Poradnik dla dojrzałych matek (11.90zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. ePub (31.99zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Mobi (31.99zł)
Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie (25.93zł)
Komunikacja kryzysowa (59.00zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. Pdf (31.99zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości (11.90zł)
Jednominutowa gotówka. Zarabiaj dużo w trudnych czasach (44.90zł)
Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Psychologia jogi. Wprowadzenie do Jogasutr Patańdźalego (24.90zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów. eBook. Mobi (37.00zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (27.90zł)
Wilk w owczej skórze. Jak zdemaskować przeciwnika i skutecznie bronić się przed manipulacją (34.90zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. Pdf (19.90zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. eBook. Mobi (34.90zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Międzyrynkowa analiza rynków walutowych (62.48zł)
Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja (47.00zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe ujęcia Scotta Kelbyego (37.00zł)