e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -19%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -19%
cena: 29.530864197531 zł 23.92 zł
Data wydania: 2012-08-29
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 23.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Public relations (35.49zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)

Pozostałe z kategorii: Noc Bestsellerów

Haker umysłów (23.20zł)
Urodziłeś się bogaty (23.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (23.92zł)
Haker umysłów (29.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Winston Churchill. Przywództwo wybitnego męża stanu (37.00zł)
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy (37.89zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. Mobi (17.90zł)
Bułgaria. Pejzaż słońcem pisany. Wydanie 5 (42.90zł)
Haker umysłów (29.00zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc (34.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych (44.90zł)
Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon. eBook. Pdf (19.90zł)
Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach (37.40zł)
Książę (34.90zł)
Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (30.78zł)
Falowanie aktywności gospodarczej. Przypadek polski (41.65zł)
Jak inwestować w produkty strukturyzowane (129.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Studium przypadku w praktyce szkoleniowej (21.17zł)
Przebudź się! Odkryj sekret szczęścia i życia pozbawionego problemów (37.00zł)
Jak szybko nauczyć się języków obcych (18.99zł)
Coaching na Wyspach Szczęśliwych (49.00zł)
Praca wymarzona. Jak ją skutecznie znaleźć (32.90zł)