e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -19%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -19%
cena: 29.530864197531 zł 23.92 zł
Data wydania: 2012-08-29
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 23.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Product placement (69.00zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing usług (42.42zł)

Pozostałe z kategorii: Noc Bestsellerów

Haker umysłów (29.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Haker umysłów (23.20zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (23.92zł)
Urodziłeś się bogaty (23.92zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)

Pozostałe z serii: Inne

Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. eBook. ePub (31.99zł)
Kiedy nadchodzi kryzys (55.00zł)
Maroko. W labiryncie orientalnych medyn. Wydanie 1 (49.90zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc. eBook. ePub (27.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (31.99zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości. eBook. Pdf (23.90zł)
Budżet (33.92zł)
No, to czego chcesz' Jak podejmować słuszne decyzje (34.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. ePub (31.99zł)
Biżuteria i koraliki dla bystrzaków. Wydanie II (59.00zł)
Siła woli. Wykorzystaj samokontrolę i osiągaj więcej! (44.90zł)
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej (33.92zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. Pdf (34.90zł)
100 praw sukcesu w biznesie (33.99zł)
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg (39.90zł)
Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym (29.90zł)
Kontrolowanie wewnętrznego krytyka. Efektywne ćwiczenia praktyczne (32.90zł)
Milionerzy z wyboru. 21 tajemnic sukcesu (24.90zł)
Struktury wynagradzania pracowników (59.00zł)