e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -19%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -19%
cena: 29.530864197531 zł 23.92 zł
Data wydania: 2012-08-29
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 23.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Marka Konsument Badacz (59.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing usług (42.42zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Badania marketingowe (50.92zł)

Pozostałe z kategorii: Noc Bestsellerów

Urodziłeś się bogaty (23.92zł)
Haker umysłów (23.20zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (23.92zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Haker umysłów (29.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości. eBook. ePub (23.90zł)
Inspirujący menedżer. Budowanie relacji, które przekładają się na wyniki (41.65zł)
Go global! (31.20zł)
Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie. Jak uwolnić swój pełny potencjał i osiągnąć sukces (42.42zł)
Excel 2010 PL. Kurs. eBook. Pdf (27.90zł)
Ukryta dynamika (69.00zł)
Ekonometria (80.67zł)
Jak mówić rozmawiać przemawiać ' (26.78zł)
Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon (24.00zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (143.65zł)
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi (79.00zł)
O krok dalej (62.05zł)
Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością (59.00zł)
BHP 2014. Obowiązki pracodawcy wobec pracownika (92.65zł)
Inspirujące fotografie. Warszaty fotograficzne (59.00zł)
Najważniejsza rzecz. Zaskakujące rady dla wnikliwego inwestora (55.17zł)
Możliwości i pułapki pomnażania pieniędzy. Poradnik inwestora (49.00zł)
Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie (39.90zł)
Paragon z podróży. Poradnik taniego podróżowania. Wydanie 2 (39.90zł)
Wojownik czasu. Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później (32.90zł)