e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -30%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -30%
cena: 29.9 zł 20.93 zł
Data wydania: 2012-08-29
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 20.93 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (22.39zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing usług (42.42zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Product placement (69.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Noc Bestsellerów

Urodziłeś się bogaty (20.93zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (19.53zł)
Haker umysłów (20.30zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Haker umysłów (20.30zł)

Pozostałe z serii: Inne

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. eBook. Pdf (47.00zł)
Wielka transformacja (42.42zł)
IMIENINAŁKI. eBook. ePub (27.90zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (67.92zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy. eBook. ePub (22.90zł)
Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża (27.93zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. ePub (29.90zł)
Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro. eBook. Pdf (27.90zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Finanse międzynarodowe (42.42zł)
Jak zacząć inwestować na giełdzie? (33.91zł)
Ekonomia międzynarodowa tom 1 (55.17zł)
Ekonomia kryzysu (58.65zł)
Gotowi na wszystko. 52 zasady efektywności w pracy i życiu (29.00zł)
Sun Tzu pod Gettysburgiem. Ponadczasowe mądrości sztuki wojennej (27.30zł)
AlphaMale. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (20.93zł)
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży (27.93zł)
Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia. Jak osiągać znakomite wyniki dzięki strategii i operacyjnej doskonałości (67.92zł)
Pokonywanie przeszkód. Przypowieść o tym, jak poskromić smoka konfliktu (29.90zł)