e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -50%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -50%
cena: 29.8 zł 14.90 zł
Data wydania: 2012-08-29
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 14.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (41.40zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Noc Bestsellerów

Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (14.90zł)
Haker umysłów (14.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (23.92zł)
Urodziłeś się bogaty (14.90zł)
Haker umysłów (14.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Siła ukrytej perswazji. Jak przekonać każdego, w każdym miejscu, w każdej sytuacji (30.40zł)
Rachunkowość jednostek sektora finansów publicznych i instytucji finansowych (55.17zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne (8.90zł)
Raportowanie przepływów pieniężnych w kontekście zmian we współczesnej sprawozdawczości finansowej (53.55zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein. eBook. Mobi (31.99zł)
Bieszczady. Beskid Niski. Wydanie 1 (29.90zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. Mobi (14.90zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej. eBook. Pdf (31.99zł)
Skazani na biuro. Jak przetrwać w cywilizacji biurkowej (33.91zł)
Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin (39.90zł)
Najlepsze odpowiedzi na 201 najczęściej zadawanych pytań w rozmowie kwalifikacyjnej (30.40zł)
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja (38.35zł)
Menedżer skuteczny (59.90zł)
Makroekonomia (63.67zł)
Mount Everest biznesu. eBook. Mobi (31.99zł)
Finanse międzynarodowe Zbiór zadań (32.68zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III. eBook. ePub (47.00zł)