e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.64zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (29.25zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)

Pozostałe z kategorii: Noc Bestsellerów

Haker umysłów (23.20zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (23.92zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)
Haker umysłów (29.00zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Urodziłeś się bogaty (23.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. Mobi (27.90zł)
Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży (49.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. eBook. Pdf (31.99zł)
Sprzedaż i krótka sprzedaż (84.15zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku. eBook. Pdf (13.95zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. eBook. Mobi (29.90zł)
Techniki sprzedaży osobistej (33.15zł)
Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie' (39.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. ePub (39.00zł)
Marketing wirusowy w internecie. eBook. Pdf (27.90zł)
Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową (89.00zł)
Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją (49.00zł)
Analiza techniczna dla bystrzaków. eBook. Mobi (47.00zł)
Word i Excel. Dla seniorów (34.90zł)
Przełomowe innowacje (37.40zł)
Zarządzanie zmianą Od strategii do działania (41.65zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. Mobi (34.90zł)
PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia. eBook. Mobi (17.00zł)
Podstawy zarządzania projektami (51.77zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. Mobi (31.99zł)