e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)

Pozostałe z kategorii: Noc Bestsellerów

Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)
Haker umysłów (23.20zł)
Haker umysłów (29.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (23.92zł)
Urodziłeś się bogaty (23.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein. eBook. ePub (31.99zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania. eBook. Mobi (35.90zł)
Polska Zimą (24.90zł)
Sztuka bycia atrakcyjnym. Sekrety osobistego magnetyzmu. Wydanie II (29.90zł)
Motywacja. Droga do skutecznych działań (27.90zł)
Chorwacja - Zielony Przewodnik. Wydanie 2 (49.90zł)
Jak szybko opanować język obcy? (25.41zł)
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo (39.90zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. Mobi (31.99zł)
Mistrz ciętej riposty (18.99zł)
Legalny doping emocjonalny. eBook. Mobi (19.90zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. Mobi (29.90zł)
Co Twój kot próbuje Ci powiedzieć' Poznaj tajemnice kociej psychologii (23.92zł)
Einstein inwestowania (59.42zł)
Batman i filozofia. Mroczny rycerz nareszcie bez maski (34.90zł)
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja (59.00zł)
Finanse międzynarodowe przedsiębiorstw (55.25zł)
Prezentacje w PowerPoint 2007 PL. Projekty (29.00zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności (37.00zł)
Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami (59.00zł)