e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Badania rynku (32.30zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)

Pozostałe z kategorii: Noc Bestsellerów

Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (23.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Haker umysłów (29.00zł)
Haker umysłów (23.20zł)
Urodziłeś się bogaty (23.92zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)

Pozostałe z serii: Inne

Lider bez maski (59.00zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny. eBook. Pdf (35.90zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż (69.90zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. eBook. ePub (31.99zł)
Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (30.08zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. eBook. Pdf (39.00zł)
Fotografowanie dzieciństwa (44.90zł)
Gospodarka rozwój krach (46.00zł)
IMIENINAŁKI (34.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. Pdf (29.90zł)
Statystyka dla menedżerów (50.15zł)
Trening mentalny biegacza. Jak utrzymać motywację (32.90zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. Pdf (31.99zł)
Harmonia ducha i wewnętrzny spokój (29.00zł)
Inwestowanie na rynku akcji (41.65zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie. eBook. Mobi (14.90zł)
Najlepsze odpowiedzi na 201 najczęściej zadawanych pytań w rozmowie kwalifikacyjnej (33.92zł)
Wiedeń. Udany Weekend Michelin. Wydanie 3 (19.90zł)