e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -50%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -50%
cena: 29.9 zł 14.95 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 14.95 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)

Pozostałe z kategorii: Noc Bestsellerów

Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (13.95zł)
Haker umysłów (14.50zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (23.92zł)
Haker umysłów (14.50zł)
Urodziłeś się bogaty (14.95zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.95zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi (66.21zł)
Podstawy finansów przedsiębiorstw. Praktyczny przewodnik po najważniejszych metodach i narzędziach (39.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Zdrowe myślenie. Jak przekuwać porażki w sukcesy i zarabiać na tym miliony (24.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. Pdf (31.99zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą. eBook. Pdf (39.00zł)
Kluczowe rozmowy. Kluczowe rozmowy Jak prowadzić rozmowę gdy stawka w grze jest wysoka (49.90zł)
Myśl negatywnie! Niekonwencjonalny sposób na rewelacyjne wyniki (27.93zł)
7 nawyków skutecznego działania (25.46zł)
Od łabskiego do reńskiego kapitalizmu (26.66zł)
Proaktywny telemarketing (25.90zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II. Kompendium small businessu (79.00zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. Pdf (44.90zł)
Kakuro. 127 oryginalnych łamigłówek liczbowych (9.70zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. Wydanie II rozszerzone (27.93zł)
Zbiór gier i zabaw motywacyjnych dla zespołów (109.65zł)
PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc (14.90zł)
Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań (16.03zł)
Międzyrynkowa analiza rynków walutowych (62.48zł)
PowerPoint 2010 PL. Seria praktyk (39.90zł)