e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -50%


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
promocja -50%
cena: 29.8 zł 14.90 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 14.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania marketingowe (55.17zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (41.40zł)

Pozostałe z kategorii: Noc Bestsellerów

Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (23.92zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (14.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Haker umysłów (14.90zł)
Urodziłeś się bogaty (14.90zł)
Haker umysłów (14.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Balsam dla duszy kobiety. Małe radości i smutki wielkie serce (28.88zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Rynek Celów. Zwrot z inwestycji w HR (67.15zł)
Zarządzanie w mediach (49.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi (79.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (29.00zł)
Wykorzystaj swój potencjał zdobądź bogactwo i odnieś sukces (27.35zł)
Strategia. Wprowadzenie do teorii gier (69.00zł)
Forex rynek walutowy dla początkujących inwestorów (27.35zł)
Excel 2007 PL. Pierwsza pomoc (14.90zł)
Wycena przedsiębiorstwa. Funkcje, metody zasady (69.00zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. ePub (13.95zł)
Zarządzanie przechowywaniem danych (30.60zł)
Raportowanie przepływów pieniężnych w kontekście zmian we współczesnej sprawozdawczości finansowej (53.55zł)
Czechy. Gospoda pełna humoru. Wydanie 3 (39.90zł)
Inwestorzy alfa. Kulisy sukcesu największych funduszy hedgingowych (29.40zł)
Tysiąc szklanek herbaty. Spotkania na Jedwabnym Szlaku (31.20zł)
Uniwersalne zasady spekulacji. Dla wszystkich inwestorów i na wszystkich rynkach (72.25zł)