e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
cena: 29.90 zł
Data wydania: 2013-01-10
stron: 160, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".



Patroni medialni:






Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania marketingowe (55.17zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Marka Konsument Badacz (59.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Noc Bestsellerów

Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności (29.90zł)
Haker umysłów (29.00zł)
Urodziłeś się bogaty (29.90zł)
Haker umysłów (29.00zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (27.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Rewolucja social media (39.00zł)
NLP w praktyce. Samo sedno (31.36zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy (29.90zł)
4-godzinny tydzień pracy (49.90zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. eBook. Pdf (31.99zł)
Organizacja systemów produkcyjnych (55.17zł)
Zarządzanie projektami dla bystrzaków (39.00zł)
Poczta Lotus Notes 8.5 PL. Niezbednik uzytkownika. eBook. Pdf (27.90zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. ePub (35.90zł)
Norwegia i Szwecja. Zielony Przewodnik Michelin (39.92zł)
Excel w obliczeniach naukowych i technicznych. eBook. Pdf (31.99zł)
Mikroekonomia. Pojęcia, przedmiot, ewolucja (50.92zł)
Tao Te Ching (34.90zł)
Podstawy finansów i rachunkowości. Podręcznik dla menedżerów (39.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia (39.90zł)
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach (54.00zł)
Zarządzanie wynagrodzeniami (109.65zł)