e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. ePub

Paweł Tkaczyk
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-02-13
stron: 160, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".

Patroni medialni:






Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych. eBook. Mobi (29.90zł)
Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (39.20zł)
Opowieści zmieniacza. Jak zmienić swoje życie na lepsze' (29.90zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. ePub (29.90zł)
Wstrętni mężczyźni. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
Co Twój kot próbuje Ci powiedzieć' Poznaj tajemnice kociej psychologii (23.92zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
NLP w ćwiczeniach (29.66zł)
Trudne pytania na rozmowie o pracę (21.16zł)
Wałkowanie Ameryki. eBook. ePub (27.90zł)
Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach (59.00zł)
Tylko bez nerwów. Zarządzanie stresem w pracy. eBook. Mobi (27.90zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces. eBook. ePub (37.00zł)
Limeryki zbrodni (23.03zł)
Sztuka czarno-białej fotografii. Od inspiracji do obrazu (69.00zł)
Allegro. Jak marzenia zmieniać w pieniądze (29.00zł)
NLP w negocjacjach handlowych. eBook. Mobi (23.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia (39.90zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie (14.32zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. Pdf (14.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. Pdf (39.00zł)
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera (48.30zł)
Krym. Półwysep rozmaitości (wydanie IV) (34.90zł)
Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Filozofia sukcesu, czyli f**k it (23.03zł)
Cypr. Wyspa Afrodyty. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (20.17zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. Pdf (34.90zł)
Kapitał ludzki a innowacyjność przedsiębiorstw (24.65zł)
Partnerski HR. Nowe normy efektywnej rekrutacji, pracy i szkolenia dzisiejszej kadry pracowniczej (44.20zł)
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności (59.42zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu. eBook. Mobi (31.99zł)
Skandynawia. Norwegia, Szwecja, Dania, Finlandia (26.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Rozwój zintegrowany. Warunki, wymiary, wyzwania (42.50zł)
Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów (27.93zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. Pdf (35.90zł)
Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń (41.65zł)
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. eBook. ePub (47.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. Pdf (29.90zł)
Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena (20.93zł)