e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. Mobi

Paweł Tkaczyk
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-02-13
stron: 160, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".

Patroni medialni:






Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Zdrowie masz we krwi! Jak żyć w zgodzie z grupą krwi (19.92zł)
12 sekretów sukcesu w biznesie (37.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. Mobi (31.99zł)
Słownik finansowo giełdowy angielsko-polski polsko-angielski (69.35zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (31.99zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Nowe ujęcia Scotta Kelbyego (37.00zł)
Kontrolowanie wewnętrznego krytyka. Efektywne ćwiczenia praktyczne (32.90zł)
Ku doskonałości. 30 dni pracy nad sobą (25.41zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. Mobi (26.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. eBook. Pdf (35.90zł)
Head First. Statystyka. Edycja polska (54.99zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW. eBook. Pdf (37.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (39.00zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. Mobi (39.00zł)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta (39.90zł)
Rewizor GT. Prowadzenie ewidencji księgowej (27.00zł)
Almanach fotografii. Wydanie X (119.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (27.90zł)
Jak korzystać z życia bez stresu. Od spiętego do luzaka w 100 dni (23.20zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych. eBook. Pdf (35.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. eBook. ePub (47.00zł)
Mądre zaufanie (30.78zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Niestandardowy podręcznik do rachunkowości (25.50zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (34.90zł)
Poradnik kontrolowanego przedsiębiorcy (21.17zł)
Lobbing (26.59zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Inny punkt widzenia (3.00zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Marketing wirusowy w internecie. eBook. Pdf (27.90zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć "TAK!". eBook. ePub (31.99zł)
Joga dla bystrzaków (39.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. eBook. Mobi (29.90zł)
Londyn. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. eBook. Mobi (21.99zł)
10 fundamentalnych zasad gry na rynku Forex. Strategie osiągania zysku (59.00zł)
Wiek propagandy (49.90zł)
Mowa ciała (35.54zł)