e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. Pdf

Paweł Tkaczyk
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-02-13
stron: 160, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".

Patroni medialni:






Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012. eBook. Mobi (19.95zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych. eBook. Pdf (31.99zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. ePub (79.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. ePub (31.99zł)
Joga dla bystrzaków (39.00zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Copywriting. Jak sprzedawać słowem (30.78zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. eBook. Mobi (29.90zł)
Sztuka doczesnej mądrości (21.99zł)
Negocjacje. Sprawdzone strategie (25.41zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. Mobi (26.90zł)
Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. Mobi (39.00zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla (29.60zł)
Legalny doping emocjonalny. eBook. Pdf (19.90zł)
Książka o fotografowaniu. Wydanie III rozszerzone (69.00zł)
NLP dla nauczycieli. Szkoła efektywnego nauczania (37.00zł)
Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom. eBook. Pdf (27.90zł)
Fizyka sukcesu. Naukowe metody osiągania osobistego i finansowego szczęścia (37.00zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie. eBook. Mobi (14.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Pies wojny. Jak oficer SAS stał się pionkiem w afrykańskiej wojnie o ropę (39.90zł)
Kompetencyjne systemy ocen pracowników. Przygotowanie, wdrażanie i integrowanie z innymi systemami ZZL (79.80zł)
Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie (38.49zł)
Franczyza - droga do sukcesu (49.00zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Pdf (31.99zł)
Polak w świecie finansów (49.45zł)
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem (41.65zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Inbound marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (44.90zł)
Konkurencja na rynku usług transportowych (59.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein. eBook. Mobi (31.99zł)
Ryzykować trzeba umieć. Inwestorzy od kuchni o Forexie i o giełdzie (29.92zł)
Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk (39.90zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw. Wydanie w nowej szacie graficznej (42.35zł)
Współczesne doktryny polityczne (69.00zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce (49.00zł)
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej (34.90zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)