e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Sprzedaż
Seria: Inne


Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska

Canadian International Management Institute ICAN Sp. z o.o.
Data wydania:
stron: 176, miękka oprawa, format: 208x273

więcej na stronie onepress.pl
>> Zamów wydanie specjalne
Harvard Business Review Polska
W biznesie najważniejszy jest klient. To oczywista prawda, chociaż praktyka bywa bardzo różna. Wprawdzie polscy menedżerowie wyznaczają swoim firmom ambitne cele w relacji z klientami, to jednak nie dbają, by za tymi celami stał spójny system wsparcia, analizujący zachowania ich klientów i sterowania nimi. Na szczęście, menedżerowie coraz częściej dostrzegają i rozumieją potrzebę zmian w budowaniu lepszych relacji z klientami. W świecie, w którym firmy konkurują ze sobą nie tym, co sprzedają, ale tym, jak to robią, warunkiem sukcesu jest takie ustawienie systemu punktów kontaktu z klientami, by stały się one silnymi atutami firmy. Każdy taki punkt jest bowiem momentem prawdy i otwiera możliwość rozwinięcia relacji z klientem lub popsucia jej.
Szczegóły prezentuje artykuł "Pokażcie się klientom z jak najlepszej strony". Inspiracją dla firm, które właśnie dokonują wyboru optymalnej strategii rynkowej, mogą stać się wypowiedzi szefów wybranych firm na temat ich doświadczeń w różnych obszarach relacji z klientami. O tym, jak one wyglądają, przeczytacie państwo w materiale "Walka o klienta: strategie i dylematy".
W numerze specjalnym przedstawiono wnioski z badania dotyczącego relacji z klientami polskich firm przeprowadzonego specjalnie dla Harvard Business Review Polska oraz zbiór najciekawszych tekstów ostatnich lat dotyczących takich zagadnień jak: budowanie firmy zorientowanej na klienta, systemy CRM, inteligentne badania marketingowe, obsługa klienta czy gwarancja jakości. W magazynie znajdziesz także obszerne artykuły międzynarodowych autorów na temat lojalności i różnic w podejściu do klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
>> Zobacz prenumeratę roczną
"Harvard Business Review Polska".


Cena: 118.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (46.90zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Potęga intencji. Zmień sposób postrzegania rzeczy a rzeczy same się zmienią (34.00zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce. eBook. ePub (39.00zł)
Maroko. W labiryncie orientalnych medyn. Wydanie 1 (34.93zł)
Przywództwo doskonałe (63.00zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów. eBook. ePub (7.90zł)
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów (79.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Sztuka pokoju. eBook. ePub (19.00zł)
Mount Everest biznesu (31.99zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Dwie drogi. Jak Cisco równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (38.17zł)
Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących. eBook. Mobi (27.00zł)
Początkujący menedżer. Wydanie VI (27.93zł)
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie (59.00zł)
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy (24.43zł)
Jak mówić rozmawiać przemawiać ' (26.78zł)
Działaj teraz! (27.93zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Pdf (19.95zł)
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo (39.90zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. Pdf (27.90zł)