e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Sprzedaż
Seria: Inne


Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska

Canadian International Management Institute ICAN Sp. z o.o.
Data wydania:
stron: 176, miękka oprawa, format: 208x273

więcej na stronie onepress.pl
>> Zamów wydanie specjalne
Harvard Business Review Polska
W biznesie najważniejszy jest klient. To oczywista prawda, chociaż praktyka bywa bardzo różna. Wprawdzie polscy menedżerowie wyznaczają swoim firmom ambitne cele w relacji z klientami, to jednak nie dbają, by za tymi celami stał spójny system wsparcia, analizujący zachowania ich klientów i sterowania nimi. Na szczęście, menedżerowie coraz częściej dostrzegają i rozumieją potrzebę zmian w budowaniu lepszych relacji z klientami. W świecie, w którym firmy konkurują ze sobą nie tym, co sprzedają, ale tym, jak to robią, warunkiem sukcesu jest takie ustawienie systemu punktów kontaktu z klientami, by stały się one silnymi atutami firmy. Każdy taki punkt jest bowiem momentem prawdy i otwiera możliwość rozwinięcia relacji z klientem lub popsucia jej.
Szczegóły prezentuje artykuł "Pokażcie się klientom z jak najlepszej strony". Inspiracją dla firm, które właśnie dokonują wyboru optymalnej strategii rynkowej, mogą stać się wypowiedzi szefów wybranych firm na temat ich doświadczeń w różnych obszarach relacji z klientami. O tym, jak one wyglądają, przeczytacie państwo w materiale "Walka o klienta: strategie i dylematy".
W numerze specjalnym przedstawiono wnioski z badania dotyczącego relacji z klientami polskich firm przeprowadzonego specjalnie dla Harvard Business Review Polska oraz zbiór najciekawszych tekstów ostatnich lat dotyczących takich zagadnień jak: budowanie firmy zorientowanej na klienta, systemy CRM, inteligentne badania marketingowe, obsługa klienta czy gwarancja jakości. W magazynie znajdziesz także obszerne artykuły międzynarodowych autorów na temat lojalności i różnic w podejściu do klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
>> Zobacz prenumeratę roczną
"Harvard Business Review Polska".


Cena: 118.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów. eBook. Mobi (27.90zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. Mobi (23.90zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (29.40zł)
Twój mózg, twoje pieniądze (38.17zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski (47.20zł)
Podręcznik coachingu. Sprawdzone techniki treningu personalnego (58.65zł)
Matrioszka Rosja i Jastrząb (20.94zł)
Wigilijne psy (29.90zł)
Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych. eBook. ePub (35.90zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. 195 ujęć Scotta Kelbyego (37.00zł)
Jak stworzyć udany związek' Trening (34.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Zarządzanie projektami IT. Przewodnik po metodykach (57.00zł)
Zarządzanie instytucjami kredytowymi (50.15zł)
Egipt. Skarby faraonów i rafy koralowe. Wydanie 1 (24.90zł)
FitMind. Schudnij bez diet (39.90zł)
Tao mocy. Księga nieprzemijającej mądrości. eBook. Pdf (27.90zł)