e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Sprzedaż
Seria: Inne


Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska

Canadian International Management Institute ICAN Sp. z o.o.
Data wydania:
stron: 176, miękka oprawa, format: 208x273

więcej na stronie onepress.pl
>> Zamów wydanie specjalne
Harvard Business Review Polska
W biznesie najważniejszy jest klient. To oczywista prawda, chociaż praktyka bywa bardzo różna. Wprawdzie polscy menedżerowie wyznaczają swoim firmom ambitne cele w relacji z klientami, to jednak nie dbają, by za tymi celami stał spójny system wsparcia, analizujący zachowania ich klientów i sterowania nimi. Na szczęście, menedżerowie coraz częściej dostrzegają i rozumieją potrzebę zmian w budowaniu lepszych relacji z klientami. W świecie, w którym firmy konkurują ze sobą nie tym, co sprzedają, ale tym, jak to robią, warunkiem sukcesu jest takie ustawienie systemu punktów kontaktu z klientami, by stały się one silnymi atutami firmy. Każdy taki punkt jest bowiem momentem prawdy i otwiera możliwość rozwinięcia relacji z klientem lub popsucia jej.
Szczegóły prezentuje artykuł "Pokażcie się klientom z jak najlepszej strony". Inspiracją dla firm, które właśnie dokonują wyboru optymalnej strategii rynkowej, mogą stać się wypowiedzi szefów wybranych firm na temat ich doświadczeń w różnych obszarach relacji z klientami. O tym, jak one wyglądają, przeczytacie państwo w materiale "Walka o klienta: strategie i dylematy".
W numerze specjalnym przedstawiono wnioski z badania dotyczącego relacji z klientami polskich firm przeprowadzonego specjalnie dla Harvard Business Review Polska oraz zbiór najciekawszych tekstów ostatnich lat dotyczących takich zagadnień jak: budowanie firmy zorientowanej na klienta, systemy CRM, inteligentne badania marketingowe, obsługa klienta czy gwarancja jakości. W magazynie znajdziesz także obszerne artykuły międzynarodowych autorów na temat lojalności i różnic w podejściu do klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
>> Zobacz prenumeratę roczną
"Harvard Business Review Polska".


Cena: 118.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zasada postępu. Małe zwycięstwa kluczem do radości, zaangażowania i kreatywności w pracy (44.90zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie (38.49zł)
Strategia konfliktu (59.00zł)
Sztuka pokoju. eBook. Pdf (19.00zł)
Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (59.90zł)
Finanse przedsiębiorstw (45.05zł)
Lady Australia (39.90zł)
Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich (37.94zł)
Jak korzystać z życia bez stresu. Od spiętego do luzaka w 100 dni (23.20zł)
Nauka sukcesu. Jak osiągać sukces i harmonijny dobrobyt dzięki efektywnym zasadom i prawom (21.17zł)
Bogata kobieta Poradnik inwestycyjny dla kobiet (36.26zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Epub (19.95zł)
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw (41.65zł)
Napoleon Hill. Początek wielkiej kariery. eBook. Pdf (31.99zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. Pdf (31.99zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
Bieszczady. Solina. Połoniny, Cerkwie. Wydanie 1 (18.67zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. Mobi (31.99zł)
The Power to Be Your Best! Jak odnaleźć to, czego naprawdę w życiu pragniesz... i dostać to (44.90zł)