e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Sprzedaż
Seria: Inne


Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska

Canadian International Management Institute ICAN Sp. z o.o.
Data wydania:
stron: 176, miękka oprawa, format: 208x273

więcej na stronie onepress.pl
>> Zamów wydanie specjalne
Harvard Business Review Polska
W biznesie najważniejszy jest klient. To oczywista prawda, chociaż praktyka bywa bardzo różna. Wprawdzie polscy menedżerowie wyznaczają swoim firmom ambitne cele w relacji z klientami, to jednak nie dbają, by za tymi celami stał spójny system wsparcia, analizujący zachowania ich klientów i sterowania nimi. Na szczęście, menedżerowie coraz częściej dostrzegają i rozumieją potrzebę zmian w budowaniu lepszych relacji z klientami. W świecie, w którym firmy konkurują ze sobą nie tym, co sprzedają, ale tym, jak to robią, warunkiem sukcesu jest takie ustawienie systemu punktów kontaktu z klientami, by stały się one silnymi atutami firmy. Każdy taki punkt jest bowiem momentem prawdy i otwiera możliwość rozwinięcia relacji z klientem lub popsucia jej.
Szczegóły prezentuje artykuł "Pokażcie się klientom z jak najlepszej strony". Inspiracją dla firm, które właśnie dokonują wyboru optymalnej strategii rynkowej, mogą stać się wypowiedzi szefów wybranych firm na temat ich doświadczeń w różnych obszarach relacji z klientami. O tym, jak one wyglądają, przeczytacie państwo w materiale "Walka o klienta: strategie i dylematy".
W numerze specjalnym przedstawiono wnioski z badania dotyczącego relacji z klientami polskich firm przeprowadzonego specjalnie dla Harvard Business Review Polska oraz zbiór najciekawszych tekstów ostatnich lat dotyczących takich zagadnień jak: budowanie firmy zorientowanej na klienta, systemy CRM, inteligentne badania marketingowe, obsługa klienta czy gwarancja jakości. W magazynie znajdziesz także obszerne artykuły międzynarodowych autorów na temat lojalności i różnic w podejściu do klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
>> Zobacz prenumeratę roczną
"Harvard Business Review Polska".


Cena: 118.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Lean accounting. integralny element lean management (84.15zł)
Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google' (39.90zł)
Wypalenie zawodowe (33.92zł)
Made in Japan (34.90zł)
Fotografia kulinarna dla blogerów (54.90zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości. eBook. Pdf (27.90zł)
Przywództwo edukacyjne. Współczesne wyzwania (41.65zł)
Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. ePub (23.90zł)
Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli (34.90zł)
Trzeci poziom dojrzałości. Szczęśliwe życie po sześćdziesiątce (34.90zł)
Wielki problem drobniaków (33.92zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. eBook. ePub (29.90zł)
Zen Steve'a Jobsa (19.43zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny. eBook. ePub (35.90zł)
Droga do wewnętrznej równowagi, czyli jak wyluzować i pozbyć się stresu (18.99zł)
Finanse dla niefinansistów (33.43zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. ePub (31.99zł)
Po pierwsze: Złam wszelkie zasady (59.42zł)
Facebook. Daj się poznać (19.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)