e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Sprzedaż
Seria: Inne


Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska

Canadian International Management Institute ICAN Sp. z o.o.
Data wydania:
stron: 176, miękka oprawa, format: 208x273

więcej na stronie onepress.pl
>> Zamów wydanie specjalne
Harvard Business Review Polska
W biznesie najważniejszy jest klient. To oczywista prawda, chociaż praktyka bywa bardzo różna. Wprawdzie polscy menedżerowie wyznaczają swoim firmom ambitne cele w relacji z klientami, to jednak nie dbają, by za tymi celami stał spójny system wsparcia, analizujący zachowania ich klientów i sterowania nimi. Na szczęście, menedżerowie coraz częściej dostrzegają i rozumieją potrzebę zmian w budowaniu lepszych relacji z klientami. W świecie, w którym firmy konkurują ze sobą nie tym, co sprzedają, ale tym, jak to robią, warunkiem sukcesu jest takie ustawienie systemu punktów kontaktu z klientami, by stały się one silnymi atutami firmy. Każdy taki punkt jest bowiem momentem prawdy i otwiera możliwość rozwinięcia relacji z klientem lub popsucia jej.
Szczegóły prezentuje artykuł "Pokażcie się klientom z jak najlepszej strony". Inspiracją dla firm, które właśnie dokonują wyboru optymalnej strategii rynkowej, mogą stać się wypowiedzi szefów wybranych firm na temat ich doświadczeń w różnych obszarach relacji z klientami. O tym, jak one wyglądają, przeczytacie państwo w materiale "Walka o klienta: strategie i dylematy".
W numerze specjalnym przedstawiono wnioski z badania dotyczącego relacji z klientami polskich firm przeprowadzonego specjalnie dla Harvard Business Review Polska oraz zbiór najciekawszych tekstów ostatnich lat dotyczących takich zagadnień jak: budowanie firmy zorientowanej na klienta, systemy CRM, inteligentne badania marketingowe, obsługa klienta czy gwarancja jakości. W magazynie znajdziesz także obszerne artykuły międzynarodowych autorów na temat lojalności i różnic w podejściu do klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
>> Zobacz prenumeratę roczną
"Harvard Business Review Polska".


Cena: 118.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji. eBook. Pdf (54.99zł)
Jednominutowa gotówka. Zarabiaj dużo w trudnych czasach (44.90zł)
Mistrz sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
Prezentacje (30.60zł)
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel. Vademecum Walkenbacha. Wydanie II (79.00zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. ePub (31.99zł)
Psychologia pamięci. Badania, teorie, zastosowania (69.00zł)
Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz. Najważniejsze życiowe lekcje zawdzięczamy porażkom (38.17zł)
Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie. eBook. Mobi (27.00zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. eBook. Pdf (29.90zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych (39.00zł)
Transformacja postkomunistyczna (54.00zł)
Jak pokochać swój wygląd' Trening (34.90zł)
Przywództwo. Złote zasady (49.90zł)
Skończ z okresową oceną pracowników! (33.92zł)
Rumunia. Mozaika w żywych kolorach...oraz Mołdowa. Wydanie 4 (49.90zł)
Wampiry. Historia z zimną krwią spisana (34.00zł)
Psychologia sukcesu. Sekrety duchowego bogactwa. eBook. Pdf (29.90zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych. eBook. Mobi (35.90zł)
COACHING, KREATYWNOŚĆ, ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów (39.90zł)