e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Sprzedaż
Seria: Inne


Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska

Canadian International Management Institute ICAN Sp. z o.o.
Data wydania:
stron: 176, miękka oprawa, format: 208x273

więcej na stronie onepress.pl
>> Zamów wydanie specjalne
Harvard Business Review Polska
W biznesie najważniejszy jest klient. To oczywista prawda, chociaż praktyka bywa bardzo różna. Wprawdzie polscy menedżerowie wyznaczają swoim firmom ambitne cele w relacji z klientami, to jednak nie dbają, by za tymi celami stał spójny system wsparcia, analizujący zachowania ich klientów i sterowania nimi. Na szczęście, menedżerowie coraz częściej dostrzegają i rozumieją potrzebę zmian w budowaniu lepszych relacji z klientami. W świecie, w którym firmy konkurują ze sobą nie tym, co sprzedają, ale tym, jak to robią, warunkiem sukcesu jest takie ustawienie systemu punktów kontaktu z klientami, by stały się one silnymi atutami firmy. Każdy taki punkt jest bowiem momentem prawdy i otwiera możliwość rozwinięcia relacji z klientem lub popsucia jej.
Szczegóły prezentuje artykuł "Pokażcie się klientom z jak najlepszej strony". Inspiracją dla firm, które właśnie dokonują wyboru optymalnej strategii rynkowej, mogą stać się wypowiedzi szefów wybranych firm na temat ich doświadczeń w różnych obszarach relacji z klientami. O tym, jak one wyglądają, przeczytacie państwo w materiale "Walka o klienta: strategie i dylematy".
W numerze specjalnym przedstawiono wnioski z badania dotyczącego relacji z klientami polskich firm przeprowadzonego specjalnie dla Harvard Business Review Polska oraz zbiór najciekawszych tekstów ostatnich lat dotyczących takich zagadnień jak: budowanie firmy zorientowanej na klienta, systemy CRM, inteligentne badania marketingowe, obsługa klienta czy gwarancja jakości. W magazynie znajdziesz także obszerne artykuły międzynarodowych autorów na temat lojalności i różnic w podejściu do klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
>> Zobacz prenumeratę roczną
"Harvard Business Review Polska".


Cena: 118.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego (39.00zł)
Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. eBook. ePub (29.90zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami. eBook. Pdf (14.90zł)
Esencja sukcesji (49.00zł)
Podstawy bankowości z zadaniami (41.07zł)
Efektywna komunikacja w zespole (23.07zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. Mobi (31.99zł)
Musimy pogadać. Trudne rozmowy z podwładnymi (27.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych. eBook. Pdf (35.90zł)
Praca wymarzona. Jak ją skutecznie znaleźć (32.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (34.90zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy. eBook. Pdf (22.90zł)
FOREX dla bystrzaków (39.00zł)
Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie (46.67zł)
Scrum. Praktyczny przewodnik po najpopularniejszej metodyce Agile (79.00zł)
Prawda o wypaleniu zawodowym (49.45zł)
E-logistyka (50.92zł)
Ekonometria (33.43zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)