e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -88%


Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

Harvard Business School Press
promocja -88%
cena: 66.666666666667 zł 8.00 zł
Data wydania: 2007-12-05
stron: 184, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmian

Ciągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i technologiczne. Kapryśność gustów konsumentów. Problemy z zatrudnieniem. To wszystko nieodłączne atrybuty aktualnej sytuacji rynkowej. Jak radzić sobie ze zmienną koniunkturą, gdy w tle ciągle majaczy jeszcze transformacja systemowa? Kiedy modyfikacja procesów zarządzania jest najefektywniejsza? Jak zarazić zespół entuzjazmem podczas wprowadzania ulepszeń?
Te oraz wiele innych dylematów najlepiej rozwieją najwięksi specjaliści w dziedzinie zarządzania, wybitni teoretycy oraz odnoszący sukcesy praktycy. Nie musisz zapisywać się na czasochłonne szkolenia ani szukać odpowiedniego kierunku studiów na prestiżowej uczelni. John Kotter, David Garvin, Eric Abrahamson i inni uznani eksperci są gotowi, by podzielić się z Tobą swoją wiedzą. Masz szansę oddać stery własnej firmy w ręce najwprawniejszych rynkowych żeglarzy.
  • Poprawa konkurencyjności firmy - modyfikacje i ulepszenia
  • Programy naprawcze - ucieczka przed niepowodzeniem
  • Zmiany kulturowe - niezdecydowanie gwoździem do trumny przedsiębiorstwa
  • Menedżer czasu transformacji - zarządzanie zmianą według formuły DICE
"Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.


Cena: 8.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka (31.20zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Książę (27.00zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)