e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Harvard Business School Press
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2007-12-05
stron: 240, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą sytuację gospodarczą, wyznaczają nowe style zachowań konkurencyjnych, a niejednokrotnie oddziałują także i na politykę. Jednak skoro u podstaw ich powstania leżą powiększanie zysków i gromadzenie zasobów, jaką rzeczywistość społeczną mają szansę nam wykreować?
Autorami zebranych tu artykułów są Michael E. Porter oraz C.K. Prahalad - najlepsi światowi specjaliści w dziedzinie konkurencyjności firm oraz możliwości finansowych związanych z "najniższą warstwą piramidy", czyli największą, ale najuboższą grupą socjoekonomiczną. Wskazują oni współczesnym menedżerom korzyści płynące z zaangażowania w sprawy społeczne. Otwierają oczy na potencjał tkwiący w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i technologii w celu zaspokojenia potrzeb socjalnych. Zdradzają sposoby odnoszenia sukcesu na nowych rynkach dzięki marketingowi promującemu postawy obywatelskie.
  • Zarabianie na biednych - kiedy ubodzy stają się klientami.
  • Czysta filantropia czy czysty biznes - zarabianie dobroczynnością.
  • Handel tworzący dobrobyt - globalizacja przynosząca korzyści.
  • Przywódcza rola przedsiębiorstw - nowy model zachowań prospołecznych.
  • Zaangażowanie społeczne przewagą konkurencyjną - Cisco Networking Academy Program.
"Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

"Etyka w biznesie pełni funkcję podobną do kodeksu drogowego. Nie wszyscy go przestrzegają, ale gdyby go nie było, na drogach zapanowałby chaos."
nowa filozofia w biznesie


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (23.40zł)
Sztuka zarządzania projektami (69.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Kryzys. Pozytywne skutki negatywnych zmian (27.00zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW (39.00zł)
Skuteczny networking (2.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (59.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Zarządzanie projektami. Sztuka efektywności. Skuteczna realizacja zadań. (74.00zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)

Pozostałe z serii: VIP

Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (79.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (59.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)