e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Hipnotyczny marketing

Joe Vitale
cena: 44.00 zł
Data wydania: 2008-01-10
stron: 248, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wsad kolorowy do Twojej głowy

  • Twórz strony internetowe działające jak bankomaty
  • Zdobywaj rozgłos za darmo
  • Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami

Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!

Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.
Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:
  • gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
  • formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
  • przechodzić od rozmyślania do działania,
  • skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
  • podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.

Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!




Cena: 44.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)