e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Hipnotyczny marketing

Joe Vitale
cena: 44.00 zł
Data wydania: 2008-01-10
stron: 248, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wsad kolorowy do Twojej głowy

  • Twórz strony internetowe działające jak bankomaty
  • Zdobywaj rozgłos za darmo
  • Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami

Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach!

Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie.
Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak:
  • gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji,
  • formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe,
  • przechodzić od rozmyślania do działania,
  • skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
  • podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie.

Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!




Cena: 44.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (24.43zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.95zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (24.43zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (38.43zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (34.93zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)