e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne
Promocja: -30%


Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie

Erica Sadun, Steve Sande
promocja -30%
cena: 39 zł 27.30 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 240, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Reklama dźwignią sukcesu!

Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.
Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!
Dzięki tej książce:
  • poznasz reklamowe know-how
  • skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
  • zdobędziesz klientów
  • Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku

Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu!



Cena: 27.30 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Rewolucja social media (12.90zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (34.30zł)
Mind Sale First. Umysł Sprzedaje Pierwszy (18.42zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (11.90zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (20.90zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (44.95zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (11.90zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (59.40zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (23.40zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 (26.00zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu (50.92zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (79.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Zarządzanie silną marką (69.00zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.05zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.80zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kto zabiera twoje pieniądze. Dlaczego powolni inwestorzy tracą Co robią ci, którzy zarabiają (43.43zł)
Google Analytics dla marketingowców (25.93zł)
Istotą przywództwa jest rozmowa. Jak poruszyć serca i umysły (41.65zł)
Basic English for Business 3 -książka z płytą CD (38.02zł)
Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny (39.90zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. ePub (39.00zł)
Nawyk wytrwałości. Jak go wykształcić metodą małych kroków (12.90zł)
Bogaty ojciec biedny ojciec (25.90zł)
Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie (63.00zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (63.67zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi. eBook. Pdf (26.90zł)
Biżuteria i koraliki dla bystrzaków. Wydanie II (35.40zł)
Etyka (29.90zł)
Dźwięki marzeń. Reportaże i rozmowy (9.69zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. Pdf (29.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (27.30zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze (49.00zł)
Dlaczego mądrzy ludzie popełniają głupstwa finansowe' Przestań marnować pieniądze i zarabiaj NAPRAWDĘ (39.00zł)
Rumunia. Mozaika w żywych kolorach...oraz Mołdowa. Wydanie 4 (49.90zł)