e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Przepis na sprzedaż

Agnieszka Maziarz-Lipka
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2007-06-12
stron: 168, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

  • Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
  • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
  • Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
  • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych
Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować, by to jemu zależało na tym, żebyś go obsługiwał? Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny? Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdę zadowolony. Jak często wychodzisz z banku, restauracji czy sklepu z uczuciem, że byłeś świetnie obsłużony? Że nie tylko dokonałeś satysfakcjonującego zakupu, ale także kontakt ze sprzedawcą sprawił Ci przyjemność?

Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Ale mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością.
  • Znajduj klientów, którzy chcą z Tobą rozmawiać.
  • Sprzedawaj przez telefon.
  • Umawiaj się na spotkania z przyjemnością.
  • Aktywnie słuchaj klienta, by usłyszeć, co jest dla niego ważne.
  • Sprzedawaj za pomocą pytań.
  • Zwróć uwagę na to, że zastrzeżenie to jeszcze nie rozwiana wątpliwość.
  • Pamiętaj, że dobrze załatwiona reklamacja to sposób na zdobycie klienta na całe życie.
  • Bądź dobrze zorganizowany.
  • Lepiej poradź sobie z własnym stresem.

Jak to zrobić? Przeczytaj...



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Alchemia manipulacji (29.60zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (39.90zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (77.00zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)