e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Przepis na sprzedaż

Agnieszka Maziarz-Lipka
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2007-06-12
stron: 168, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

  • Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
  • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
  • Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
  • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych
Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować, by to jemu zależało na tym, żebyś go obsługiwał? Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny? Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdę zadowolony. Jak często wychodzisz z banku, restauracji czy sklepu z uczuciem, że byłeś świetnie obsłużony? Że nie tylko dokonałeś satysfakcjonującego zakupu, ale także kontakt ze sprzedawcą sprawił Ci przyjemność?

Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Ale mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością.
  • Znajduj klientów, którzy chcą z Tobą rozmawiać.
  • Sprzedawaj przez telefon.
  • Umawiaj się na spotkania z przyjemnością.
  • Aktywnie słuchaj klienta, by usłyszeć, co jest dla niego ważne.
  • Sprzedawaj za pomocą pytań.
  • Zwróć uwagę na to, że zastrzeżenie to jeszcze nie rozwiana wątpliwość.
  • Pamiętaj, że dobrze załatwiona reklamacja to sposób na zdobycie klienta na całe życie.
  • Bądź dobrze zorganizowany.
  • Lepiej poradź sobie z własnym stresem.

Jak to zrobić? Przeczytaj...



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (29.90zł)
Alchemia manipulacji (29.60zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko (37.00zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (27.00zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)