e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Przepis na sprzedaż

Agnieszka Maziarz-Lipka
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2007-06-12
stron: 168, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

  • Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
  • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
  • Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
  • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych
Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować, by to jemu zależało na tym, żebyś go obsługiwał? Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny? Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdę zadowolony. Jak często wychodzisz z banku, restauracji czy sklepu z uczuciem, że byłeś świetnie obsłużony? Że nie tylko dokonałeś satysfakcjonującego zakupu, ale także kontakt ze sprzedawcą sprawił Ci przyjemność?

Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Ale mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością.
  • Znajduj klientów, którzy chcą z Tobą rozmawiać.
  • Sprzedawaj przez telefon.
  • Umawiaj się na spotkania z przyjemnością.
  • Aktywnie słuchaj klienta, by usłyszeć, co jest dla niego ważne.
  • Sprzedawaj za pomocą pytań.
  • Zwróć uwagę na to, że zastrzeżenie to jeszcze nie rozwiana wątpliwość.
  • Pamiętaj, że dobrze załatwiona reklamacja to sposób na zdobycie klienta na całe życie.
  • Bądź dobrze zorganizowany.
  • Lepiej poradź sobie z własnym stresem.

Jak to zrobić? Przeczytaj...



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Alchemia manipulacji (29.60zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (29.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zarobisz (32.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)