e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Przepis na sprzedaż

Agnieszka Maziarz-Lipka
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2007-06-12
stron: 168, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

  • Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
  • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
  • Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
  • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych
Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować, by to jemu zależało na tym, żebyś go obsługiwał? Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny? Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdę zadowolony. Jak często wychodzisz z banku, restauracji czy sklepu z uczuciem, że byłeś świetnie obsłużony? Że nie tylko dokonałeś satysfakcjonującego zakupu, ale także kontakt ze sprzedawcą sprawił Ci przyjemność?

Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Ale mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością.
  • Znajduj klientów, którzy chcą z Tobą rozmawiać.
  • Sprzedawaj przez telefon.
  • Umawiaj się na spotkania z przyjemnością.
  • Aktywnie słuchaj klienta, by usłyszeć, co jest dla niego ważne.
  • Sprzedawaj za pomocą pytań.
  • Zwróć uwagę na to, że zastrzeżenie to jeszcze nie rozwiana wątpliwość.
  • Pamiętaj, że dobrze załatwiona reklamacja to sposób na zdobycie klienta na całe życie.
  • Bądź dobrze zorganizowany.
  • Lepiej poradź sobie z własnym stresem.

Jak to zrobić? Przeczytaj...



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Alchemia manipulacji (29.60zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (39.90zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Coaching (47.00zł)
Finanse dla niefinansistów (39.90zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)