Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Zarz±dzanie; Marketing i zarz±dzanie
Seria: VIP
Jak przeprowadziæ transformacjê firmy
John P. Kotter
cena: 57.00 z³
Data wydania: 2007-02-15
stron: 224, twarda oprawa, format: A5
stron: 224, twarda oprawa, format: A5
Oto typowy scenariusz wprowadzania zmian w organizacji. Najpierw zarz±d przyjmuje now± strategiê. Mówi siê o "wizji przysz³o¶ci" i "celach strategicznych", ale wszystko koñczy siê na spotkaniach, rozmowach i notatkach s³u¿bowych. Pracownicy twierdz±, ¿e akceptuj± propozycje zmian, ale gdy trzeba zacz±æ dzia³aæ, podaj± tysi±ce powodów, dla których "to siê nie uda".
Formalnie powo³ane zespo³y maj±ce wdra¿aæ zmiany dzia³aj± powoli i wdaj± siê w spory polityczne. Ka¿da proponowana decyzja przepada w niekoñcz±cych siê debatach i konfliktach. Je¶li dochodzi do jakich¶ rzeczywistych zmian, firma zawdziêcza je nieformalnej grupie aktywistów, ignorowanej przez kluczowych decydentów. W efekcie reformowanie organizacji staje siê drog± przez mêkê, co zniechêca nawet najbardziej wytrwa³ych zawodników.
John P. Kotter omawia w tej ksi±¿ce inny, lepszy proces reorganizacji firmy. Udowadnia, ¿e mo¿na sprawnie i wzglêdnie bezkonfliktowo ograniczaæ zatrudnienie, integrowaæ firmy po fuzji i wdra¿aæ programy jako¶ci. Proponowany przez autora proces reorganizacji jest owocem jego wieloletnich do¶wiadczeñ zwi±zanych z transformacj± firm.
Oto kolejne etapy tego procesu:
- tworzenie koalicji steruj±cej procesem zmian - przygotowanie gruntu pod dobry start;
- likwidowanie oporu przed zmianami - sztuczne bariery psychologiczne i nieuzasadnione obawy;
- cele operacyjne i zasady premiowania - jak sprawiæ, by ludziom op³aca³o siê akceptowanie zmian;
- pokonywanie konfliktów - konstruktywni ideali¶ci kontra warstwy pilnuj±ce swoich interesów;
- motywowanie do zmian i kreowanie pierwszych szybkich sukcesów na nowej drodze;
- u¶wiadamianie rezultatów wprowadzanych zmian - korzy¶ci dla wszystkich;
- utrwalanie wprowadzonych zmian w kulturze firmy.
Cena: 57.00 z³
Pozosta³e z kategorii: Zarz±dzanie
Trzy prawa skutecznego dzia³ania. Kszta³tuj przysz³o¶æ swoj± i swojej firmy (37.89z³)Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia³alno¶ci (39.92z³)
Organizacja jutra. Zarz±dzanie talentem, wspó³prac± i specjalizacj± (39.20z³)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20z³)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego m±drzy ludzie dokonuj± z³ych wyborów (39.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj± (55.20z³)
Wielki biznes. Czego mo¿esz nauczyæ siê od najwiêkszych firm (33.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w warunkach niepewno¶ci (69.00z³)
Efekt lojalno¶ci. Ukryta si³a rozwojowa Twojej firmy (53.60z³)
Podrêcznik wdra¿ania ISO 9001:2000 (49.00z³)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robi± g³upie rzeczy (7.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00z³)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00z³)
Wspó³czesne systemy zarz±dzania. Jako¶æ, bezpieczeñstwo, ryzyko (44.90z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przynios± szybki wzrost Twojej firmie (35.92z³)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00z³)
Potêga warto¶ci. Jak zbudowaæ nie¶mierteln± firmê (31.20z³)
Bezb³êdne zarz±dzanie. Koniec z syndromem skazanego na pora¿kê (45.60z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Skuteczne zarz±dzanie projektami (19.90z³)Zasady wywierania wp³ywu na ludzi. Szko³a Cialdiniego (24.90z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00z³)
Strategia judo. Jak obróciæ silne strony konkurentów na swoj± korzy¶æ (44.90z³)
Potêga warto¶ci. Jak zbudowaæ nie¶mierteln± firmê (31.20z³)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68z³)
Jak lepiej i taniej kupowaæ. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00z³)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mog³e¶ nie wiedzieæ, zapomnieæ lub pomin±æ podczas budowania swojej marki (23.40z³)
Czas na e-biznes (47.00z³)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjno¶ci produktów i przetrwania w biznesie (44.90z³)
Kontroling dla mened¿erów (51.35z³)
Prowad¼ blog! Przewodnik dla ma³ych firm (34.00z³)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu us³ug (39.00z³)
Jak wprowadziæ klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzeda¿y i marketingu (39.00z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyæ umys³ klienta' (34.90z³)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90z³)
Teraz ma³e jest wielkie. Anegdoty i niezwyk³e pomys³y biznesowe (45.60z³)
Pozosta³e z serii: VIP
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90z³)Strategia judo. Jak obróciæ silne strony konkurentów na swoj± korzy¶æ (44.90z³)
Harvard Business Review. Fuzje i przejêcia (5.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ I: Strategia wzrostu w erze zmian, Czê¶æ II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia³alno¶ci (71.20z³)
¦wietne pomys³y. Jak je skutecznie prezentowaæ i broniæ ich przed destrukcyjn± krytyk± (39.00z³)
Czas rekinów. Liderzy amerykañskiego biznesu XX wieku (69.00z³)
Regu³y negocjacji. Poradnik lidera (47.00z³)
Wska¼niki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (69.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw (69.00z³)
Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
Lepsze zarz±dzanie kadrami. Jak stworzyæ organizacjê, która uwalnia ludzki potencja³ (35.92z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie samym sob± (69.00z³)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20z³)
Sedno zmian. Narzêdzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20z³)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiêbiorstwa w obliczu kryzysu (39.20z³)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)
Harvard Business Review. Spo³eczna odpowiedzialno¶æ przedsiêbiorstw (69.00z³)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach prze³omowych (69.00z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Kobiety gór±! Jak przetrwaæ w labiryncie biznesu (39.20z³)