e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Jak przeprowadzić transformację firmy

John P. Kotter
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2007-02-15
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Oto typowy scenariusz wprowadzania zmian w organizacji. Najpierw zarząd przyjmuje nową strategię. Mówi się o "wizji przyszłości" i "celach strategicznych", ale wszystko kończy się na spotkaniach, rozmowach i notatkach służbowych. Pracownicy twierdzą, że akceptują propozycje zmian, ale gdy trzeba zacząć działać, podają tysiące powodów, dla których "to się nie uda".
Formalnie powołane zespoły mające wdrażać zmiany działają powoli i wdają się w spory polityczne. Każda proponowana decyzja przepada w niekończących się debatach i konfliktach. Jeśli dochodzi do jakichś rzeczywistych zmian, firma zawdzięcza je nieformalnej grupie aktywistów, ignorowanej przez kluczowych decydentów. W efekcie reformowanie organizacji staje się drogą przez mękę, co zniechęca nawet najbardziej wytrwałych zawodników.

John P. Kotter omawia w tej książce inny, lepszy proces reorganizacji firmy. Udowadnia, że można sprawnie i względnie bezkonfliktowo ograniczać zatrudnienie, integrować firmy po fuzji i wdrażać programy jakości. Proponowany przez autora proces reorganizacji jest owocem jego wieloletnich doświadczeń związanych z transformacją firm.
Oto kolejne etapy tego procesu:

  • tworzenie koalicji sterującej procesem zmian - przygotowanie gruntu pod dobry start;
  • likwidowanie oporu przed zmianami - sztuczne bariery psychologiczne i nieuzasadnione obawy;
  • cele operacyjne i zasady premiowania - jak sprawić, by ludziom opłacało się akceptowanie zmian;
  • pokonywanie konfliktów - konstruktywni idealiści kontra warstwy pilnujące swoich interesów;
  • motywowanie do zmian i kreowanie pierwszych szybkich sukcesów na nowej drodze;
  • uświadamianie rezultatów wprowadzanych zmian - korzyści dla wszystkich;
  • utrwalanie wprowadzonych zmian w kulturze firmy.


Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)

Pozostałe z serii: VIP

Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)