e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Jak przeprowadzić transformację firmy

John P. Kotter
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2007-02-15
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Oto typowy scenariusz wprowadzania zmian w organizacji. Najpierw zarząd przyjmuje nową strategię. Mówi się o "wizji przyszłości" i "celach strategicznych", ale wszystko kończy się na spotkaniach, rozmowach i notatkach służbowych. Pracownicy twierdzą, że akceptują propozycje zmian, ale gdy trzeba zacząć działać, podają tysiące powodów, dla których "to się nie uda".
Formalnie powołane zespoły mające wdrażać zmiany działają powoli i wdają się w spory polityczne. Każda proponowana decyzja przepada w niekończących się debatach i konfliktach. Jeśli dochodzi do jakichś rzeczywistych zmian, firma zawdzięcza je nieformalnej grupie aktywistów, ignorowanej przez kluczowych decydentów. W efekcie reformowanie organizacji staje się drogą przez mękę, co zniechęca nawet najbardziej wytrwałych zawodników.

John P. Kotter omawia w tej książce inny, lepszy proces reorganizacji firmy. Udowadnia, że można sprawnie i względnie bezkonfliktowo ograniczać zatrudnienie, integrować firmy po fuzji i wdrażać programy jakości. Proponowany przez autora proces reorganizacji jest owocem jego wieloletnich doświadczeń związanych z transformacją firm.
Oto kolejne etapy tego procesu:

  • tworzenie koalicji sterującej procesem zmian - przygotowanie gruntu pod dobry start;
  • likwidowanie oporu przed zmianami - sztuczne bariery psychologiczne i nieuzasadnione obawy;
  • cele operacyjne i zasady premiowania - jak sprawić, by ludziom opłacało się akceptowanie zmian;
  • pokonywanie konfliktów - konstruktywni idealiści kontra warstwy pilnujące swoich interesów;
  • motywowanie do zmian i kreowanie pierwszych szybkich sukcesów na nowej drodze;
  • uświadamianie rezultatów wprowadzanych zmian - korzyści dla wszystkich;
  • utrwalanie wprowadzonych zmian w kulturze firmy.


Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)