e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Jak przeprowadzić transformację firmy

John P. Kotter
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2007-02-15
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Oto typowy scenariusz wprowadzania zmian w organizacji. Najpierw zarząd przyjmuje nową strategię. Mówi się o "wizji przyszłości" i "celach strategicznych", ale wszystko kończy się na spotkaniach, rozmowach i notatkach służbowych. Pracownicy twierdzą, że akceptują propozycje zmian, ale gdy trzeba zacząć działać, podają tysiące powodów, dla których "to się nie uda".
Formalnie powołane zespoły mające wdrażać zmiany działają powoli i wdają się w spory polityczne. Każda proponowana decyzja przepada w niekończących się debatach i konfliktach. Jeśli dochodzi do jakichś rzeczywistych zmian, firma zawdzięcza je nieformalnej grupie aktywistów, ignorowanej przez kluczowych decydentów. W efekcie reformowanie organizacji staje się drogą przez mękę, co zniechęca nawet najbardziej wytrwałych zawodników.

John P. Kotter omawia w tej książce inny, lepszy proces reorganizacji firmy. Udowadnia, że można sprawnie i względnie bezkonfliktowo ograniczać zatrudnienie, integrować firmy po fuzji i wdrażać programy jakości. Proponowany przez autora proces reorganizacji jest owocem jego wieloletnich doświadczeń związanych z transformacją firm.
Oto kolejne etapy tego procesu:

  • tworzenie koalicji sterującej procesem zmian - przygotowanie gruntu pod dobry start;
  • likwidowanie oporu przed zmianami - sztuczne bariery psychologiczne i nieuzasadnione obawy;
  • cele operacyjne i zasady premiowania - jak sprawić, by ludziom opłacało się akceptowanie zmian;
  • pokonywanie konfliktów - konstruktywni idealiści kontra warstwy pilnujące swoich interesów;
  • motywowanie do zmian i kreowanie pierwszych szybkich sukcesów na nowej drodze;
  • uświadamianie rezultatów wprowadzanych zmian - korzyści dla wszystkich;
  • utrwalanie wprowadzonych zmian w kulturze firmy.


Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

MBA. Kompendium (77.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (34.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)