e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Jak przeprowadzić transformację firmy

John P. Kotter
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2007-02-15
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Oto typowy scenariusz wprowadzania zmian w organizacji. Najpierw zarząd przyjmuje nową strategię. Mówi się o "wizji przyszłości" i "celach strategicznych", ale wszystko kończy się na spotkaniach, rozmowach i notatkach służbowych. Pracownicy twierdzą, że akceptują propozycje zmian, ale gdy trzeba zacząć działać, podają tysiące powodów, dla których "to się nie uda".
Formalnie powołane zespoły mające wdrażać zmiany działają powoli i wdają się w spory polityczne. Każda proponowana decyzja przepada w niekończących się debatach i konfliktach. Jeśli dochodzi do jakichś rzeczywistych zmian, firma zawdzięcza je nieformalnej grupie aktywistów, ignorowanej przez kluczowych decydentów. W efekcie reformowanie organizacji staje się drogą przez mękę, co zniechęca nawet najbardziej wytrwałych zawodników.

John P. Kotter omawia w tej książce inny, lepszy proces reorganizacji firmy. Udowadnia, że można sprawnie i względnie bezkonfliktowo ograniczać zatrudnienie, integrować firmy po fuzji i wdrażać programy jakości. Proponowany przez autora proces reorganizacji jest owocem jego wieloletnich doświadczeń związanych z transformacją firm.
Oto kolejne etapy tego procesu:

  • tworzenie koalicji sterującej procesem zmian - przygotowanie gruntu pod dobry start;
  • likwidowanie oporu przed zmianami - sztuczne bariery psychologiczne i nieuzasadnione obawy;
  • cele operacyjne i zasady premiowania - jak sprawić, by ludziom opłacało się akceptowanie zmian;
  • pokonywanie konfliktów - konstruktywni idealiści kontra warstwy pilnujące swoich interesów;
  • motywowanie do zmian i kreowanie pierwszych szybkich sukcesów na nowej drodze;
  • uświadamianie rezultatów wprowadzanych zmian - korzyści dla wszystkich;
  • utrwalanie wprowadzonych zmian w kulturze firmy.


Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (20.40zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (20.94zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)