e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Jak przeprowadzić transformację firmy

John P. Kotter
cena: 57.00 zł
Data wydania: 2007-02-15
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Oto typowy scenariusz wprowadzania zmian w organizacji. Najpierw zarząd przyjmuje nową strategię. Mówi się o "wizji przyszłości" i "celach strategicznych", ale wszystko kończy się na spotkaniach, rozmowach i notatkach służbowych. Pracownicy twierdzą, że akceptują propozycje zmian, ale gdy trzeba zacząć działać, podają tysiące powodów, dla których "to się nie uda".
Formalnie powołane zespoły mające wdrażać zmiany działają powoli i wdają się w spory polityczne. Każda proponowana decyzja przepada w niekończących się debatach i konfliktach. Jeśli dochodzi do jakichś rzeczywistych zmian, firma zawdzięcza je nieformalnej grupie aktywistów, ignorowanej przez kluczowych decydentów. W efekcie reformowanie organizacji staje się drogą przez mękę, co zniechęca nawet najbardziej wytrwałych zawodników.

John P. Kotter omawia w tej książce inny, lepszy proces reorganizacji firmy. Udowadnia, że można sprawnie i względnie bezkonfliktowo ograniczać zatrudnienie, integrować firmy po fuzji i wdrażać programy jakości. Proponowany przez autora proces reorganizacji jest owocem jego wieloletnich doświadczeń związanych z transformacją firm.
Oto kolejne etapy tego procesu:

  • tworzenie koalicji sterującej procesem zmian - przygotowanie gruntu pod dobry start;
  • likwidowanie oporu przed zmianami - sztuczne bariery psychologiczne i nieuzasadnione obawy;
  • cele operacyjne i zasady premiowania - jak sprawić, by ludziom opłacało się akceptowanie zmian;
  • pokonywanie konfliktów - konstruktywni idealiści kontra warstwy pilnujące swoich interesów;
  • motywowanie do zmian i kreowanie pierwszych szybkich sukcesów na nowej drodze;
  • uświadamianie rezultatów wprowadzanych zmian - korzyści dla wszystkich;
  • utrwalanie wprowadzonych zmian w kulturze firmy.


Cena: 57.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (34.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)