e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją

John Hagel III, John Seely Brown
promocja -19%
cena: 48.395061728395 zł 39.20 zł
Data wydania: 2006-05-15
stron: 248, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Zbuduj innowacyjną organizację w ekspresowym tempie

Gdzie szukać zysku i wzrostu firmy?
Wartość dodana przechodzi z rynków produktów i rynków finansowych na rynki talentu. Stary porządek korporacyjny upada. Codziennie powstają organizacje nowej ery: innowacyjne, elastyczne i otwarte na świeże pomysły. Prawdziwy potencjał jest nieograniczony i możesz go szybko zbudować, o ile Twoją siłą napędową staną się: współpraca z partnerami, specjalizacja i tworzenie nowych rynków.
Spójrz, jak niedoskonałe są dzisiejsze instytucje: ile podejmują zbędnych działań, jak koncentrują się na podziale istniejących zysków i jakie tworzą bariery we wzajemnej współpracy. Porzuć ten statyczny światopogląd. Wejdź do gry, której suma zysków jest większa od zera. Dowiedz się, jakie siły napędowe zmienią świat w XXI wieku. Stwórz organizację jutra.
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
  • jak doskonalić outsourcing - tworzyć organizację bez zbędnej działalności;
  • jak pozyskać talent dla organizacji - offshoring;
  • jak zamienić konkurentów w partnerów gospodarczych;
  • jak czerpać zyski z nowych technologii;
  • jak zbudować wyspecjalizowaną organizację;
  • jak stworzyć organizację otwartą na nowe idee;
  • jak wykorzystać siłę komplementarnych organizacji.



Cena: 39.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)