e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść

David B. Yoffie, Mary Kwak
cena: 44.90 zł
Data wydania: 2005-06-01
stron: 288, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Czy widziałeś kiedyś, jak drobnej budowy mistrz judo rozkłada na łopatki potężnego rywala? W ten sam sposób firma może pokonywać konkurentów silniejszych i większych od niej. Bez względu na to, czy jesteś małym przedsiębiorcą stawiającym czoła wielkim korporacjom czy wpływowym graczem na rynku zdominowanym przez dużych i małych przeciwników, przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak odbierać przeciwnikom atuty i zamieniać je w ich słabości.
Umiejętności - szybkość, sprawność i pomysłowość potrzebna do przechytrzenia przeciwnika - są ważniejsze niż siła czy rozmiar. Strategia wykorzystująca te kluczowe umiejętności jest przejrzysta i przynosi zadziwiające efekty. Mistrzowie judo - tak na rynku, jak i w walce wręcz - stosują trzy podstawowe zasady: ruch, równowagę i dźwignię. Każda zasada to jeden z trzech elementów strategii judo. Ruch pozwala wytrącić rywala z równowagi i zneutralizować jego początkową przewagę. Zachowanie równowagi pomaga stawić czoła konkurentowi i przetrwać atak. Założenie dźwigni pozbawia przeciwnika dotychczasowej pozycji. Umiejętne zastosowanie wszystkich trzech zasad pomoże Ci pokonać każdego rywala, niezależnie od jego rozmiarów i siły.
Firmy, które wykorzystują strategię judo, nie muszą stosować rozwiązań siłowych i potrafią unikać niszczących ataków ze strony konkurentów. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak wygrywać, kiedy siły rynku są przeciwko Tobie. Znajdziesz tu omówione przykłady firm, które zastosowały strategię judo na różnych etapach swojego rozwoju i zapewniły sobie silną pozycję konkurencyjną.
Autorzy, po przeprowadzeniu wywiadów z ponad pięćdziesięcioma menedżerami i zarządzającymi, omawiają wszystkie istotne aspekty gry konkurencyjnej, w której bardziej niż siła liczą się umiejętności:
  • zasady strategii judo,
  • techniki przeciwdziałania strategii judo - strategia sumo,
Ta książka pomoże każdej firmie - małej i dużej, nowej i starej, działającej w otoczeniu wirtualnym i rzeczywistym - stać się bardziej skutecznym konkurentem. Obok strategii judo omawia strategię sumo - skuteczną formę obrony przed zręcznymi rywalami gotowymi podjąć każde wyzwanie.


Cena: 44.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (14.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)

Pozostałe z serii: VIP

Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)