e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

Robert Gordman, Armin Brott
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2007-03-19
stron: 240, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

7 kroków - jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój

  • Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
  • Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
  • Zostań liderem w swojej branży
Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.
Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków - każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:
  • kim jest klient, którego musisz mieć;
  • jak pozycjonować swoją firmę;
  • w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
  • jak wybrać sobie niszę na rynku;
  • co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
  • jak dobierać sobie pracowników.
Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (25.93zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo (37.00zł)
Finanse dla niefinansistów (39.90zł)