e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

Robert Gordman, Armin Brott
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2007-03-19
stron: 240, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

7 kroków - jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój

  • Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
  • Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
  • Zostań liderem w swojej branży
Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.
Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków - każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:
  • kim jest klient, którego musisz mieć;
  • jak pozycjonować swoją firmę;
  • w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
  • jak wybrać sobie niszę na rynku;
  • co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
  • jak dobierać sobie pracowników.
Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Analiza i planowanie finansowe (29.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)