e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Peter Cheverton
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2006-04-25
stron: 496, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Przekuj strategię w rzeczywistość

  • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
  • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
  • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.
Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:
  • przeprowadzić audyt rynku,
  • przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  • stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  • przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  • spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
  • zarządzać marką,
  • zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM).


"Spojrzałem na tradycyjne narzędzia marketingowe od innej strony. Zacząłem się zastanawiać, ile z tych narzędzi wymyślono tylko po to, by marketerzy sprawiali wrażenie ekspertów znających się na rzeczy."
Peter Cheverton


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (14.90zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing (129.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko (37.00zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa (37.00zł)