e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Peter Cheverton
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2006-04-25
stron: 496, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Przekuj strategię w rzeczywistość

  • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
  • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
  • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.
Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:
  • przeprowadzić audyt rynku,
  • przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  • stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  • przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  • spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
  • zarządzać marką,
  • zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM).


"Spojrzałem na tradycyjne narzędzia marketingowe od innej strony. Zacząłem się zastanawiać, ile z tych narzędzi wymyślono tylko po to, by marketerzy sprawiali wrażenie ekspertów znających się na rzeczy."
Peter Cheverton


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Marketing (129.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (24.90zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora (51.45zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)