e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Peter Cheverton
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2006-04-25
stron: 496, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Przekuj strategię w rzeczywistość

  • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
  • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
  • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.
Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:
  • przeprowadzić audyt rynku,
  • przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  • stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  • przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  • spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
  • zarządzać marką,
  • zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM).


"Spojrzałem na tradycyjne narzędzia marketingowe od innej strony. Zacząłem się zastanawiać, ile z tych narzędzi wymyślono tylko po to, by marketerzy sprawiali wrażenie ekspertów znających się na rzeczy."
Peter Cheverton


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Product placement (69.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marketing (129.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (77.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo (37.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (27.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)