e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Peter Cheverton
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2006-04-25
stron: 496, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Przekuj strategię w rzeczywistość

  • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
  • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
  • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.
Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:
  • przeprowadzić audyt rynku,
  • przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  • stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  • przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  • spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
  • zarządzać marką,
  • zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM).


"Spojrzałem na tradycyjne narzędzia marketingowe od innej strony. Zacząłem się zastanawiać, ile z tych narzędzi wymyślono tylko po to, by marketerzy sprawiali wrażenie ekspertów znających się na rzeczy."
Peter Cheverton


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marka Konsument Badacz (59.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (33.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa (37.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)