e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Peter Cheverton
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2006-04-25
stron: 496, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Przekuj strategię w rzeczywistość

  • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
  • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
  • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.
Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:
  • przeprowadzić audyt rynku,
  • przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  • stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  • przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  • spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
  • zarządzać marką,
  • zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM).


"Spojrzałem na tradycyjne narzędzia marketingowe od innej strony. Zacząłem się zastanawiać, ile z tych narzędzi wymyślono tylko po to, by marketerzy sprawiali wrażenie ekspertów znających się na rzeczy."
Peter Cheverton


Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Analiza i planowanie finansowe (29.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)