e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Promocja: -89%


KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą

Jan Fazlagić
promocja -89%
cena: 45.454545454545 zł 5.00 zł
Data wydania: 2009-11-19
stron: 320, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Bank pomysłów i inspiracji

  • Najważniejsze zmiany w otoczeniu współczesnych firm
  • Zjawiska na rynku pracy, o których nic jeszcze nie wiesz
  • Kapitał intelektualny Twojej firmy (struktura, sposoby pomnażania)
  • Najlepsze warunki dla transferu wiedzy
  • Organizacja ucząca się i popełniająca błędy
  • Wiedza na sprzedaż - marketing i konkurowanie na rynku wiedzy


Wiedza to potęga - Francis Bacon Wiesz, że nic nie wiesz? To głębokie i bardzo filozoficzne, jednak w żaden sposób nie poprawi konkurencyjności Twojej firmy. A najgorszą rzeczą, jaka może spotkać polskiego przedsiębiorcę, który w ciągu ostatnich 10 - 20 lat uzyskał stabilizację finansową i rozwinął swoją organizację, jest przekonanie, że nic już nie trzeba zmieniać. Jeśli dalej będziesz stał w miejscu, szybko usłyszysz świst wydawany przez mijającego Cię z dużą prędkością konkurenta z Irlandii, Chin czy zza rogu ulicy.
Co zrobić, by nadążyć za światowymi trendami i nie wypaść z rynku? Jak wzbogacać swoje produkty o wyróżniającą się wartość dodaną? W jaki sposób zamienić wiedzę na pieniądze? Aby poznać odpowiedzi na te pytania i - co więcej - móc z powodzeniem wdrażać skuteczne rozwiązania, przede wszystkim powinieneś się dowiedzieć, jak to zrobić. Do you KNOW HOW?
Osiągnięcie sukcesu wymaga nowego spojrzenia na szybko zmieniającą się rzeczywistość i o tym właśnie jest ta ciekawa, z polotem napisana książka.
dr Mirosław Grudzień,
prezes VIGO System S.A. (sektor zaawansowanych technologii)
Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i menedżerów zamierzających zwiększyć efektywność wykorzystania know-how w swojej firmie czy organizacji.
dr Mariusz Strojny, menedżer,
Zarządzanie Wiedzą i Badania Rynkowe KPMG (wiodąca firma doradcza)
Wciągająca, napisana z pasją książka o tym, jak zamienić wiedzę na pieniądze. Polecam każdemu przedsiębiorcy!
dr Bożena Skibicka,
MIS (dynamiczna spółka branży IT)


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (39.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW (39.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka (31.20zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)