e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Promocja: -89%


KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą

Jan Fazlagić
promocja -89%
cena: 45.454545454545 zł 5.00 zł
Data wydania: 2009-11-19
stron: 320, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Bank pomysłów i inspiracji

  • Najważniejsze zmiany w otoczeniu współczesnych firm
  • Zjawiska na rynku pracy, o których nic jeszcze nie wiesz
  • Kapitał intelektualny Twojej firmy (struktura, sposoby pomnażania)
  • Najlepsze warunki dla transferu wiedzy
  • Organizacja ucząca się i popełniająca błędy
  • Wiedza na sprzedaż - marketing i konkurowanie na rynku wiedzy


Wiedza to potęga - Francis Bacon Wiesz, że nic nie wiesz? To głębokie i bardzo filozoficzne, jednak w żaden sposób nie poprawi konkurencyjności Twojej firmy. A najgorszą rzeczą, jaka może spotkać polskiego przedsiębiorcę, który w ciągu ostatnich 10 - 20 lat uzyskał stabilizację finansową i rozwinął swoją organizację, jest przekonanie, że nic już nie trzeba zmieniać. Jeśli dalej będziesz stał w miejscu, szybko usłyszysz świst wydawany przez mijającego Cię z dużą prędkością konkurenta z Irlandii, Chin czy zza rogu ulicy.
Co zrobić, by nadążyć za światowymi trendami i nie wypaść z rynku? Jak wzbogacać swoje produkty o wyróżniającą się wartość dodaną? W jaki sposób zamienić wiedzę na pieniądze? Aby poznać odpowiedzi na te pytania i - co więcej - móc z powodzeniem wdrażać skuteczne rozwiązania, przede wszystkim powinieneś się dowiedzieć, jak to zrobić. Do you KNOW HOW?
Osiągnięcie sukcesu wymaga nowego spojrzenia na szybko zmieniającą się rzeczywistość i o tym właśnie jest ta ciekawa, z polotem napisana książka.
dr Mirosław Grudzień,
prezes VIGO System S.A. (sektor zaawansowanych technologii)
Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i menedżerów zamierzających zwiększyć efektywność wykorzystania know-how w swojej firmie czy organizacji.
dr Mariusz Strojny, menedżer,
Zarządzanie Wiedzą i Badania Rynkowe KPMG (wiodąca firma doradcza)
Wciągająca, napisana z pasją książka o tym, jak zamienić wiedzę na pieniądze. Polecam każdemu przedsiębiorcy!
dr Bożena Skibicka,
MIS (dynamiczna spółka branży IT)


Cena: 5.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (37.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu (34.90zł)
Sztuka zarządzania projektami (69.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy (39.00zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji (44.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)