e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
dowiedz-sie.com.pl/buty-damskie-wybierz-idealny-model-na-lato/
online payday loans for bad credit
http://navan.pl

Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Scott Stratten, Alison Kramer
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2014-08-01
stron: 190, miękka oprawa, format: 115x170

więcej na stronie onepress.pl

Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać - wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!
Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.
Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak:
  • wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
  • zachowywanie się jak własny autoresponder;
  • obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
  • próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
  • koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości
  • oraz inne przerażające błędy oceny.

Pozwól kotkom żyć!


Scott Stratten jest prezesem UnMarketing. Napisał wiele znakomitych poradników biznesowych. Spójrz na tę książkę. To dziwny podręcznik obrazkowy - zupełnie inny od czegokolwiek, co czytałeś do tej pory. A na dodatek: działa! Forbes.com uznał Scotta Strattena za jedną z pięciu najbardziej wpływowych postaci mediów społecznościowych na świecie. Wejdź na UnMarketing.com.


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (33.92zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja (59.00zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (39.90zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo (39.90zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (39.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Proces przedsiębiorczy Tworzenie nowych przedsiębiorstw (42.00zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Rewolucja social media (23.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wenecja. Udany Weekend Michelin. Wydanie 4 (19.90zł)
Zarządzanie innowacjami (58.65zł)
Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie. eBook. Mobi (27.00zł)
Zarządzanie wynagrodzeniami (109.65zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu (29.00zł)
Węgry. Zielony Przewodnik Michelin (42.90zł)
Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz. eBook. Mobi (27.90zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. ePub (34.90zł)
Zarządzanie projektami. Krok po kroku. Samo Sedno (30.40zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Mobi (31.99zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Ekonomia (80.15zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz. eBook. Mobi (29.90zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Podstawy zarządzania projektami (51.77zł)
E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów (47.20zł)
Access 2007 PL. Formuły, raporty, kwerendy. Rozwiązania w biznesie (79.00zł)
Access. Analiza danych. Receptury (42.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza (26.00zł)
nowa ustawa o ochronie danych osobowych https://www.oltre.pl