e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Kontroling dla menedżerów

Bolesław Rafał Kuc
cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011-05-30
stron: 424, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
  • Funkcje, typy i rodzaje kontrolingu
  • Od zarządzania produkcją do zarządzania operacyjnego
  • Koncepcje usytuowania kontrolera w strukturze organizacyjnej
  • Zestaw narzędzi (instrumentarium) kontrolingu
  • Kontrola i kontroling wobec nowych wyzwań
  • Systemy informacyjne jako niezbędne narzędzie nowoczesnego zarządzania
  • Kontroling zorientowany na integrowanie wartości
  • Zarządzanie ryzykiem z wykorzystaniem systemu kontrolingu

Kontroling nie ma alternatywy

Kontroling w Polsce pojawił się stosunkowo niedawno, na początku lat dziewięćdziesiątych, przede wszystkim w polskich oddziałach firm zagranicznych. W pierwszych dekadach swej niedługiej historii umieszczany był w zespole narzędzi służących rachunkowości zarządczej. Z czasem jego zadania uległy rozszerzeniu na sfery inne niż tylko finanse firmy. Kontroling drugiej generacji potrafi określać znaczące odchylenia otrzymywanych wyników od planu, oceniać szanse i zagrożenia. Jest także nastawiony na badanie otoczenia przedsiębiorstwa. Współtworzy warunki do szybkiego reagowania na zmiany wewnątrz organizacji w celu zapewnienia pomyślnego rozwoju przedsiębiorstwa.
Kontroling jako narzędzie diagnostyczne służy do kierowania przedsiębiorstwem - do przewidywania opartego na analizie wskaźników, likwidowania najsłabszych ogniw, uwzględniania wymagań rynku i rosnącej konkurencji. Staje się niezastąpiony przy określaniu kondycji firmy, nowych koncepcji na przyszłość, miejsc powstawania nieuzasadnionych kosztów oraz sposobów maksymalizacji zadowolenia klienta. Kontroling jest najważniejszym instrumentem zapewniania racjonalności zarządzania przedsiębiorstwem. Książka, którą trzymasz w ręku, ukazuje także nowe wcielenie kontrolingu - jako narzędzia zarządzania ryzykiem.

Stosuj kontroling - zawsze i wszędzie:

  • Uzależnij wynagrodzenia załogi od wyników firmy.
  • Spraw, by Twoi pracownicy działali maksymalnie efektywnie.
  • Sprawnie reaguj na zmianę - wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
  • Popraw rentowność firmy.
  • Naucz się usuwać wąskie gardła i bariery rozwoju firmy.
  • Stwórz obiektywny i wiarygodny model informacyjny.
  • Wprowadź dyscyplinę i odpowiedzialność biznesową we wszystkich ośrodkach decyzyjnych w firmie i ciesz się z oszczędności czasu, pracy i pieniędzy!


Cena: 79.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (23.80zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (27.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)