e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów

Michal Čakrt
cena: 79.00 zł
Data wydania: 2006-09-28
stron: 392, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Typy osobowości MBTI® -
czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie

  • Ustalanie precyzyjnych kryteriów rekrutacji
  • Nagradzanie i dyscyplinowanie ludzi o różnych typach osobowości
  • Ankieta: badanie typów osobowości MBTI®
Gdyby tylko pracowało u nas więcej takich osób, jak Dawid...
Gdyby wszyscy ludzie myśleli i działali podobnie, praca kierowników byłaby prostsza. Wystarczyłby jeden uniwersalny system motywacyjny: te same kary i nagrody dla wszystkich. Problem w tym, że różni ludzie różnie reagują na te same bodźce. Racjonalny ekstrawertyk będzie pracować chętniej, gdy nakreślisz mu realną i obiecującą ścieżkę kariery. Lecz gdy masz do czynienia z emocjonalnym introwertykiem, lepiej sięgnij po inne argumenty. To samo dotyczy dyscyplinowania: ostra reprymenda jednych przywołuje do porządku, innym odbiera chęć do pracy.
Poznaj koncepcję MBTI®, a osiągniesz wyższy poziom percepcji. Zaczniesz dostrzegać subtelne różnice między ludźmi, z którymi pracujesz. Wyrobisz w sobie szósty zmysł, który pozwala lepiej przewidywać zachowania współpracowników.
Jak działa MBTI®?
MBTI® to system określania osobowości, stosowany przez kadrowców i menedżerów wielu dużych organizacji, takich jak Ernst & Young czy Whirlpool, zgodnie z którym psychikę ludzką można rozpatrywać w 4 wymiarach:
ekstrawertycy (E) - introwertycy (I) percepcjoniści (P) - intuicjoniści (N)
myśliciele (T) - uczuciowcy (F) sędziowie (S) - obserwatorzy (O)
Te wymiary, nałożone na siebie, tworzą 16 typów osobowości. I tak na przykład INTP jest kodem myślenia i zachowania teoretyków, którzy potrafią skutecznie interpretować rzeczywistość i dostrzegać w niej schematy oraz niespójności. Ludzie z tym kodem sprawnie rozwiązują problemy techniczne i pracują na ogólnych modelach. Są dobrymi analitykami i lubią wyjaśniać innym, jak działa świat.
MBTI® w obecnej postaci jest owocem wieloletnich badań psychologów z całego świata. To klucz, którym menedżerowie otwierają umysły współpracowników. Dowiedz się, jak z niego korzystać:
  • skąd biorą się różnice osobowości,
  • jak zbudować zrównoważony zespół ludzi,
  • jak odbierają rzeczywistość i jak pracują ludzie o różnych typach osobowości,
  • mocne i słabe punkty ludzi o poszczególnych typach osobowości,
  • cztery rodzaje temperamentów: Dionizosa, Epimeteusza, Prometeusza i Apollina.



Cena: 79.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Biuro i praca

Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Zorganizowany menedżer. Koniec z odkładaniem spraw na później (22.90zł)
Psychologia sukcesu. Sekrety duchowego bogactwa (29.60zł)
Styl i dobre maniery. Jak zachować klasę w każdej sytuacji (39.00zł)
Na szczycie. Opowieść o władzy i pieniądzach (4.00zł)
Access 2007 PL w biurze i nie tylko (47.20zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Jak usprawnić komunikatywność' Trening (59.00zł)
Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
Excel 2007. Najlepsze sztuczki i chwyty (59.00zł)
Wstrętni szefowie. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
Office 2007. Język VBA i makra. Rozwiązania w biznesie (77.00zł)
Komunikacja niewerbalna (69.00zł)
Kreatywność i Ty. Droga do pomysłowości w pracy (15.92zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II (186.99zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Podejmowanie trafnych decyzji. (19.90zł)
Excel 2007 PL. Analiza danych, wykresy, tabele przestawne. Niebieski podręcznik (49.00zł)
Access 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Zasoby ludzkie

Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim (26.32zł)
Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (29.00zł)
Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół (19.90zł)
Pokonywanie przeszkód. Przypowieść o tym, jak poskromić smoka konfliktu (29.90zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! (37.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników (19.90zł)
Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie (29.90zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze (27.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Mowa ciała. Praktyczne wprowadzenie (29.00zł)
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie (39.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic. Zrób imponujące wrażenie i zdobądź wymarzoną pracę (29.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (59.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie (49.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)