e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2007-02-22
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Niech klienci będą wyznawcami!

  • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
  • Budowanie społeczności fanów promujących markę
  • Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy - i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie - popartą wieloletnimi badaniami autorów - znajdziesz właśnie w tej książce.
Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:
  • Star Trek
  • Harley-Davidson
  • Klub Książki Oprah Winfrey
  • World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
  • Apple Computer
  • Volkswagen "Garbus"
  • Jimmy Buffett
  • Buty Vans
  • Linux

Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!


"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą."
Jay Conrad Levinson
autor bestsellerowej serii Marketing partyzancki


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Product placement (69.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa (37.00zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali (34.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie (49.00zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)