e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2007-02-22
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Niech klienci będą wyznawcami!

  • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
  • Budowanie społeczności fanów promujących markę
  • Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy - i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie - popartą wieloletnimi badaniami autorów - znajdziesz właśnie w tej książce.
Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:
  • Star Trek
  • Harley-Davidson
  • Klub Książki Oprah Winfrey
  • World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
  • Apple Computer
  • Volkswagen "Garbus"
  • Jimmy Buffett
  • Buty Vans
  • Linux

Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!


"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą."
Jay Conrad Levinson
autor bestsellerowej serii Marketing partyzancki


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing (129.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (27.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Książę (27.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa (37.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)