e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2007-02-22
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Niech klienci będą wyznawcami!

  • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
  • Budowanie społeczności fanów promujących markę
  • Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy - i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie - popartą wieloletnimi badaniami autorów - znajdziesz właśnie w tej książce.
Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:
  • Star Trek
  • Harley-Davidson
  • Klub Książki Oprah Winfrey
  • World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
  • Apple Computer
  • Volkswagen "Garbus"
  • Jimmy Buffett
  • Buty Vans
  • Linux

Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!


"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą."
Jay Conrad Levinson
autor bestsellerowej serii Marketing partyzancki


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów (34.90zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)