e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
Pies w mieszkaniu

https://gardenspace.pl/uploads/products/1686/meble-ogrodowe-venezia-royal-szary.jpg

Seria: Exclusive


Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2007-02-22
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Niech klienci będą wyznawcami!

  • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
  • Budowanie społeczności fanów promujących markę
  • Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy - i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie - popartą wieloletnimi badaniami autorów - znajdziesz właśnie w tej książce.
Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:
  • Star Trek
  • Harley-Davidson
  • Klub Książki Oprah Winfrey
  • World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
  • Apple Computer
  • Volkswagen "Garbus"
  • Jimmy Buffett
  • Buty Vans
  • Linux

Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!


"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą."
Jay Conrad Levinson
autor bestsellerowej serii Marketing partyzancki


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing (129.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Prawo reklamy (50.57zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zarobisz (32.90zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
Nasze zwierzaki