e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2007-02-22
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Niech klienci będą wyznawcami!

  • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
  • Budowanie społeczności fanów promujących markę
  • Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy - i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie - popartą wieloletnimi badaniami autorów - znajdziesz właśnie w tej książce.
Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:
  • Star Trek
  • Harley-Davidson
  • Klub Książki Oprah Winfrey
  • World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
  • Apple Computer
  • Volkswagen "Garbus"
  • Jimmy Buffett
  • Buty Vans
  • Linux

Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!


"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą."
Jay Conrad Levinson
autor bestsellerowej serii Marketing partyzancki


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Badania rynku (32.30zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Badania marketingowe (55.17zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (49.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)