e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów

Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2007-02-22
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Niech klienci będą wyznawcami!

  • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
  • Budowanie społeczności fanów promujących markę
  • Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy - i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie - popartą wieloletnimi badaniami autorów - znajdziesz właśnie w tej książce.
Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:
  • Star Trek
  • Harley-Davidson
  • Klub Książki Oprah Winfrey
  • World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
  • Apple Computer
  • Volkswagen "Garbus"
  • Jimmy Buffett
  • Buty Vans
  • Linux

Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!


"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą."
Jay Conrad Levinson
autor bestsellerowej serii Marketing partyzancki


Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Badania rynku (32.30zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing (129.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Książę (27.00zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (39.90zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)