e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!

David Airey
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2010-07-16
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!

  • Po czym poznać dobre logo?
  • Jak wycenić projekt?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?
Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego - stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?
Od tej książki powinieneś zacząć. Skorzystaj z doświadczenia znanego i cenionego projektanta graficznego. Podpowie Ci on, jak stworzyć trwały symbol marki, przeanalizuje wraz z Tobą wiele znaków firmowych, skupiając się na ich zaletach i wadach, rozbawi anegdotami związanymi z ich powstaniem. Otrzymasz solidną porcję porad dotyczących procesu projektowania logo, poznasz zasady prowadzenia rozmów z klientami i dowiesz się, jak wyceniać projekty. Ta unikalna na polskim rynku książka powinna znaleźć się na półce każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę z tworzeniem logotypów.
  • Znaczenie logo w życiu firmy
  • Charakterystyczne elementy kultowych projektów
  • Podstawy procesu projektowania logo
  • Metody unikania zagrożeń związanych ze zmianą logo
  • Sposoby wyceny projektu
  • Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a
  • Metody prowadzenia rozmów z klientami
  • Współpraca z klientami zagranicznymi
  • Tworzenie internetowego portfolio
  • Dostępne narzędzia
  • Praktyczne porady dotyczące projektowania logo

"Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy"
- zagwarantuj swojej firmie rozpoznawalny wizerunek!



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: grafikakomputerowa

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kwadrant przepływu pieniędzy (35.81zł)
Strażnik mafii. eBook (29.00zł)
Office 2010 PL. Seria praktyk (25.35zł)
Dylematy wyceny przedsiębiorstwa (76.42zł)
Włochy. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 2 (49.90zł)
Polska polityka pieniężna (41.65zł)
Spektakularne upadki wielkich firm (59.00zł)
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość (33.15zł)
OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko (30.55zł)
Filozofia sukcesu. Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla. eBook. Pdf (27.90zł)
Szkolenia jak je prowadzić by .... Uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki (20.40zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów. eBook. ePub (7.90zł)
Excel 2007/2010 PL. Ćwiczenia zaawansowane (29.00zł)
Fotografowanie kobiet. 500 kreatywnych ujęć (39.90zł)
Controlling dla menedżerów (56.10zł)
Skandynawia. Norwegia, Szwecja, Dania, Finlandia (26.90zł)
Co Twój pies próbuje Ci powiedzieć' Poznaj tajemnice psiej psychologii (29.90zł)
Rekrutacja i selekcja personelu (24.65zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Szkoła biznesu. Dla ludzi którzy lubią pomagać innym (35.81zł)