e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!

David Airey
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2010-07-16
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!

  • Po czym poznać dobre logo?
  • Jak wycenić projekt?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?
Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego - stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?
Od tej książki powinieneś zacząć. Skorzystaj z doświadczenia znanego i cenionego projektanta graficznego. Podpowie Ci on, jak stworzyć trwały symbol marki, przeanalizuje wraz z Tobą wiele znaków firmowych, skupiając się na ich zaletach i wadach, rozbawi anegdotami związanymi z ich powstaniem. Otrzymasz solidną porcję porad dotyczących procesu projektowania logo, poznasz zasady prowadzenia rozmów z klientami i dowiesz się, jak wyceniać projekty. Ta unikalna na polskim rynku książka powinna znaleźć się na półce każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę z tworzeniem logotypów.
  • Znaczenie logo w życiu firmy
  • Charakterystyczne elementy kultowych projektów
  • Podstawy procesu projektowania logo
  • Metody unikania zagrożeń związanych ze zmianą logo
  • Sposoby wyceny projektu
  • Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a
  • Metody prowadzenia rozmów z klientami
  • Współpraca z klientami zagranicznymi
  • Tworzenie internetowego portfolio
  • Dostępne narzędzia
  • Praktyczne porady dotyczące projektowania logo

"Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy"
- zagwarantuj swojej firmie rozpoznawalny wizerunek!



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: grafikakomputerowa

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Kto zabił zmianę' (18.97zł)
Przewodnik po życiu. Jak spełnić swoje marzenia (34.00zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. Pdf (29.90zł)
Ubezpieczenia gospodarcze i społeczne. Wybrane zagadnienia ekonomiczne (99.00zł)
Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście (39.92zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.72zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (49.45zł)
Rachunkowość zaawansowana (50.15zł)
Zatracona sztuka słuchania (39.00zł)
Może (morze) wróci (39.90zł)
Psychologia sukcesu. Sekrety duchowego bogactwa. eBook. Pdf (29.90zł)
Sukces jest kobietą (26.59zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa) (79.00zł)
Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie (34.90zł)
Web 2.0. Przewodnik po strategiach (39.00zł)
Ekonometria Zbiór zadań (37.08zł)
Zarządzanie wartością projektów (39.00zł)
Międzynarodowe Standardy Rachunkowości. Praktyczne zastosowanie w biznesie (67.00zł)
Marketing (49.45zł)
Tworzenie wartości przez dział HR (79.00zł)