e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!

David Airey
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2010-07-16
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!

  • Po czym poznać dobre logo?
  • Jak wycenić projekt?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?
Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego - stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?
Od tej książki powinieneś zacząć. Skorzystaj z doświadczenia znanego i cenionego projektanta graficznego. Podpowie Ci on, jak stworzyć trwały symbol marki, przeanalizuje wraz z Tobą wiele znaków firmowych, skupiając się na ich zaletach i wadach, rozbawi anegdotami związanymi z ich powstaniem. Otrzymasz solidną porcję porad dotyczących procesu projektowania logo, poznasz zasady prowadzenia rozmów z klientami i dowiesz się, jak wyceniać projekty. Ta unikalna na polskim rynku książka powinna znaleźć się na półce każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę z tworzeniem logotypów.
  • Znaczenie logo w życiu firmy
  • Charakterystyczne elementy kultowych projektów
  • Podstawy procesu projektowania logo
  • Metody unikania zagrożeń związanych ze zmianą logo
  • Sposoby wyceny projektu
  • Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a
  • Metody prowadzenia rozmów z klientami
  • Współpraca z klientami zagranicznymi
  • Tworzenie internetowego portfolio
  • Dostępne narzędzia
  • Praktyczne porady dotyczące projektowania logo

"Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy"
- zagwarantuj swojej firmie rozpoznawalny wizerunek!



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: grafikakomputerowa

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)

Pozostałe z serii: Inne

Mikroekonomia (51.30zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości. eBook. Pdf (27.90zł)
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie (22.10zł)
Zarządzanie przechowywaniem danych (30.60zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. Pdf (19.90zł)
Berlin - Udany Weekend (wydanie I) (18.90zł)
Umysł nakręcony. Zagadkowa mechanika myślenia (37.00zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. eBook. Pdf (31.99zł)
Czas kobiet (30.52zł)
Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia (69.00zł)
Joga na co dzień (21.90zł)
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II (47.00zł)
Podróże i zdrowie (24.90zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Ukraina zachodnia. Tam szum Prutu, Czeremoszu... Wydanie 5 (39.90zł)
Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik po NLP (29.90zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze. eBook. Pdf (37.00zł)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta. eBook. ePub (31.99zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim. eBook. Pdf (26.90zł)