e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Maciej Tesławski
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2012-07-01
stron: 168, oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.
Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!


Maciej Tesławski - pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse'u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak NestlĂŠ czy General Motors. Był prezesem zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złotej Strzały, Boomerangu i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim. eBook. Mobi (26.90zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. Mobi (14.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia (39.90zł)
Sukces mimo wszystko. Śladami Donalda Trumpa (29.00zł)
Tresura psów (34.90zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. Pdf (13.95zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. Pdf (31.99zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. Mobi (13.95zł)
Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn (39.90zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) (34.00zł)
Sun Tzu pod Gettysburgiem. Ponadczasowe mądrości sztuki wojennej (39.00zł)
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych . eBook. ePub (27.90zł)
Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą (37.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. ePub (39.00zł)
Ukryta przewaga. Sprzedawaj z NLP! (37.00zł)
Ustawa o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych Komentarz (103.95zł)
Droga do oświecenia (34.90zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim. eBook. ePub (26.90zł)
Mózg. Nieoficjalny podręcznik (39.00zł)
Sztuka pokoju (19.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Czechy. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (42.90zł)
Dlaczego mnie nie rozumiecie' Poznaj osiem barier w komunikacji i pokonaj je. ebook. pdf (22.90zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim. eBook. Mobi (26.90zł)
Przewodnik po życiu. Jak spełnić swoje marzenia (34.00zł)
Siedem kultur kapitalizmu (59.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym. eBook. Pdf (29.90zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie (33.92zł)
Pułapki myślenia (41.65zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim. eBook. Pdf (26.90zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia. eBook. Pdf (39.00zł)
Człowiek w firmie Bez obaw i z ochotą (65.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz (37.00zł)
Jak zaoszczędzić godzinę dziennie' Sprawne zarządzanie czasem (34.90zł)
Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi (63.67zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla. eBook. Mobi (29.90zł)
Opanuj swój wewnętrzny głos. Jak w niecałe 30 sekund wygrać wojnę toczącą się w Twojej głowie i zyskać wyjątkowe życie! (31.45zł)
Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą (34.90zł)