e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne
Promocja: -30%


Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Maciej Tesławski
promocja -30%
cena: 39 zł 27.30 zł
Data wydania: 2012-07-01
stron: 168, oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.
Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!


Maciej Tesławski - pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse'u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak NestlĂŠ czy General Motors. Był prezesem zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złotej Strzały, Boomerangu i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa.


Cena: 27.30 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. Pdf (39.00zł)
Life coaching. Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe, lepsze życie (29.00zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook. ePub (17.90zł)
ABC pewności siebie i atrakcyjności (27.93zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. Mobi (35.90zł)
Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II (31.20zł)
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej (34.90zł)
Asertywność w ćwiczeniach (29.66zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. Mobi (23.90zł)
Kraków's Nowa Huta (32.00zł)
Pieniądze lubią zarabiać. Podręcznik skutecznego inwestora (49.00zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. Pdf (29.90zł)
Mount Everest biznesu. eBook. Mobi (31.99zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Wydanie III. eBook. Mobi (31.99zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko. eBook. Pdf (35.90zł)
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze. eBook. ePub (21.99zł)
Sztuka doczesnej mądrości (21.99zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy. eBook. Mobi (23.90zł)
Rozgrywaj jak mężczyzna, zwyciężaj jak kobieta (29.00zł)
Pułapki myślenia (41.65zł)

Pozostałe z serii: Inne

Godzina dziennie z SEO. Wejdź na szczyty wyszukiwarek. Wydanie II (69.00zł)
Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty (157.60zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie III rozszerzone (38.43zł)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (59.00zł)
Czas wypłaty (59.90zł)
Inspirujące fotografie. Warszaty fotograficzne (59.00zł)
Wałkowanie Ameryki. eBook. Pdf (27.90zł)
Success and Change (27.93zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (27.30zł)
COACHING, KREATYWNOŚĆ, ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów (39.90zł)
Francuski dla bystrzaków (39.00zł)
NLP w praktyce. Samo sedno (31.36zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami. eBook. Mobi (22.90zł)
Przełamywanie pierwszych lodów Integracja i aktywizacja grupy (259.00zł)
Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową (89.00zł)
Zespoły sprzedaży w obliczu zmian (62.05zł)
Access 2007 PL w biurze i nie tylko (47.20zł)
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów (29.00zł)
Proaktywny telemarketing (25.90zł)