e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Maciej Tesławski
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2012-07-01
stron: 168, oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.
Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!


Maciej Tesławski - pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse'u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak NestlĂŠ czy General Motors. Był prezesem zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złotej Strzały, Boomerangu i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Rytuały dla dwojga (18.99zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. ePub (34.90zł)
Przyciąganie bogactwa. Życie w pełnej harmonii ze światem (42.90zł)
Efekt tygrysa. puść swoją osobistą markę w ruch (33.15zł)
Filozofia sukcesu. Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla. eBook. Mobi (27.90zł)
Sztuka Wojny. Wydanie II (34.90zł)
Sen o bogactwie. 7 kłamstw, które niszczą Twój sukces (34.00zł)
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III (79.00zł)
Sztuka pokoju (19.00zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. Mobi (39.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012. eBook. Mobi (19.95zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW. eBook. Pdf (37.00zł)
Napoleon Hill. Początek wielkiej kariery (31.99zł)
Legalny doping emocjonalny (19.90zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. eBook. ePub (39.00zł)
Logistyka przyszłości (50.92zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie (34.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Pdf (39.00zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. Pdf (29.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz (34.00zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone (37.00zł)
Zachód (39.00zł)
Magiczna moc umysłu. Jak zaprogramować swój mózg na szczęście (34.90zł)
Francja. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Zarządzanie misjami zagranicznymi (59.00zł)
Bilans (46.67zł)
E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów (47.20zł)
Dublin. Udany Weekend Michelin. Wydanie 2 (18.90zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. ePub (14.90zł)
Excel 2007/2010 PL. Ćwiczenia zaawansowane (29.00zł)
Dlaczego mnie nie rozumiecie' Poznaj osiem barier w komunikacji i pokonaj je. eBook. ePub (22.90zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem (29.90zł)
E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL (69.00zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie (59.42zł)
Sztuka rynkologii (26.73zł)
VBA dla Excela 2003/2007. Leksykon kieszonkowy (17.00zł)
Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich (62.00zł)