e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Maciej Tesławski
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2012-07-01
stron: 168, oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.
Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!


Maciej Tesławski - pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse'u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak NestlĂŠ czy General Motors. Był prezesem zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złotej Strzały, Boomerangu i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora. eBook. ePub (39.90zł)
Asertywność na co dzień (23.07zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Mobi (39.00zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce. eBook. ePub (29.90zł)
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów (79.00zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne (29.00zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. ePub (35.90zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (27.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. ePub (37.00zł)
Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili (15.19zł)
W sercu jogi. Ćwiczenia dla ciała i ducha (39.00zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (29.90zł)
Rytuały dla samotnych (18.99zł)
NLP w praktyce. Samo sedno (28.46zł)
Dlaczego mnie nie rozumiecie' Poznaj osiem barier w komunikacji i pokonaj je. eBook. Mobi (22.90zł)
Pracuj z pasją! Znajdź posadę, która da Ci satysfakcję, radość i pieniądze. eBook. Mobi (21.99zł)
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy (57.00zł)
Efektywność osobista. Zarządzanie sobą i innymi w czasie (29.00zł)
Sztuka wizażu. Podręcznik atrakcyjnej kobiety (57.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

ABC kreatywności (36.55zł)
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. PDF (39.00zł)
Zasada postępu. Małe zwycięstwa kluczem do radości, zaangażowania i kreatywności w pracy (44.90zł)
Jednominutowa gotówka. Zarabiaj dużo w trudnych czasach (44.90zł)
System finansowy. Aktualne wyzwania i perspektywy rozwoju (69.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce. eBook. ePub (29.90zł)
Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów (29.60zł)
Superpamięć. Trening z Kevinem Trudeau (39.00zł)
Statystyka dla menedżerów (50.15zł)
Zarządzanie ryzykiem podatkowym (118.15zł)
Wałkowanie Ameryki (34.90zł)
Zarządzanie projektami (41.07zł)
Ekonometria (33.43zł)
Grzeczne dziewczynki marzą o karierze, a niegrzeczne ją planują (34.90zł)
Droga do wewnętrznej równowagi, czyli jak wyluzować i pozbyć się stresu (18.99zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. ePub (39.00zł)
Wenecja. Przewodnik - Celownik (29.90zł)
Katalonia. Barcelona, Costa Brava i Costa Dorada. W Krainie Gaudiego i Salvadore Dali. Wydanie 1 (24.90zł)