e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem. eBook. PDF

Maciej Tesławski
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-11-26
stron: 168, oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.
Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!
Maciej Tesławski od lat piętnuje w swoich publikacjach działania quasi-lojalnościowe. W piętnowaniu tym jest stanowczy i konsekwentny. Wynikiem tej konsekwencji jest również ta książka, której lekturę polecam Wszystkim osobom poszukującym marketingowych inspiracji. Lojalność konsumentów to dziś jedno z kluczowych wyzwań coraz bardziej dojrzałych i nasyconych rynków. Tworzenie i utrzymywanie prawdziwej więzi z klientami wymaga nie tylko wyrafinowanych narzędzi, ale także pogłębionej wiedzy i refleksji - na czym ta więź właściwie ma polegać? Tzw. lojalność behawioralna, którą warunkują sztucznie tworzone bariery, zachęty i wyrabiane nawyki to zbyt mało by kształtować trwałe relacje. Zupełnie innym rodzajem więzi jest ta oparta na zrozumieniu, wzajemnej akceptacji, wspólnych przeżyciach i doświadczeniu. Książka Maćka traktuję jako znakomitą bazę wyjściową do dalszej refleksji na temat lojalności konsumentów. Z niecierpliwością czekam też na kolejną!
Marek Staniszewski
CMO, Canal + Cyfrowy

Z konsternacją spełniam prośbę autora, który poprosił mnie o recenzję tej książki. Z zakłopotaniem, bo pozostajemy w przyjacielskiej relacji marketingowej. W relacji zbudowanej na wspólnych zainteresowaniach i zaufaniu. Autor odważnie definiuje czym jest lojalność, nie bojąc się obalać mitów i zwyczajowych schematów myślenia. Udowadnia, że marka, która ma lojalnych konsumentów musi mieć osobowość. Pokazuje, że cech ludzkich, budujących lojalność nie może mieć produkt, bo on jest tylko cząstką marki - jej fizycznym bytem. Lojalność konsumenta to obowiązkowa lektura dla pracownika działu marketingu czy agencji reklamowej. To lektura podsumowująca i porządkująca wiedzę o markach, rozwijająca i kształcąca. Pokazująca, że brak myślenia i posługiwanie się w marketingu schematami oraz stereotypami są największym błędem, który prowadzi do porażki.Chapeau bas!
Marcin Kalkhoff
BrandDoctor


Maciej Tesławski - pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse'u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak NestlĂŠ czy General Motors. Był prezesem zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złotej Strzały, Boomerangu i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa.


Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera. eBook. Pdf (54.99zł)
Wałkowanie Ameryki (twarda oprawa) (26.94zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie. eBook. PDF (13.95zł)
Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia. Jak osiągać znakomite wyniki dzięki strategii i operacyjnej doskonałości (67.92zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. Pdf (27.90zł)
Rzuć na to okiem. Rewelacyjne sposoby na szybkie czytanie. eBook. Pdf (23.90zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe. eBook. Pdf (19.90zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny. eBook. Mobi (35.90zł)
Związek od-nowa. Pozbądź się bagażu emocjonalnego i przygotuj się na miłość życia (27.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. eBook. ePub (31.99zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Mobi (27.90zł)
Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów. eBook. Pdf (31.99zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce. eBook. Mobi (29.90zł)
Skuteczne CV i list motywacyjny. Samo Sedno (15.23zł)
Więcej niż Prawo Przyciągania (29.90zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek. eBook. ePub (25.90zł)
Microsoft PowerPoint 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
NIEtoksyczne negocjacje (37.00zł)
AntyMOBBING. Walcz o swoje prawa w miejscu pracy (29.66zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Mobi (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (20.94zł)
W sercu jogi. Ćwiczenia dla ciała i ducha (39.00zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. ePub (14.90zł)
Manifest obfitości. 10 prostych zasad (17.94zł)
Fotografia kulinarna dla blogerów (54.90zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. ePub (35.90zł)
Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach (59.00zł)
Ścieżka buddyzmu tybetańskiego. Koniec cierpienia i odkrycie drogi do szczęścia (39.00zł)
Maraton dla bystrzaków (23.40zł)
Mężczyźni wolą uwodzicielki. Jak ich zdobywać' (39.00zł)
As One. Przekształć indywidualne działanie w potęgę zespołu (79.00zł)
MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów. eBook. ePub (79.00zł)
Organizacja spotkań biznesowych (19.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Credit Scoring (38.74zł)
Inspirujące fotografie. Warszaty fotograficzne (59.00zł)
Zatrudniaj mistrzów (59.00zł)
IMIENINAŁKI. eBook. Mobi (27.90zł)
Sekrety retoryki. Reguły skutecznej komunikacji (19.90zł)
Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google' (39.90zł)