e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem. eBook. PDF

Maciej Tesławski
cena: 31.99 zł
Data wydania: 2012-11-26
stron: 168, oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.
Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!
Maciej Tesławski od lat piętnuje w swoich publikacjach działania quasi-lojalnościowe. W piętnowaniu tym jest stanowczy i konsekwentny. Wynikiem tej konsekwencji jest również ta książka, której lekturę polecam Wszystkim osobom poszukującym marketingowych inspiracji. Lojalność konsumentów to dziś jedno z kluczowych wyzwań coraz bardziej dojrzałych i nasyconych rynków. Tworzenie i utrzymywanie prawdziwej więzi z klientami wymaga nie tylko wyrafinowanych narzędzi, ale także pogłębionej wiedzy i refleksji - na czym ta więź właściwie ma polegać? Tzw. lojalność behawioralna, którą warunkują sztucznie tworzone bariery, zachęty i wyrabiane nawyki to zbyt mało by kształtować trwałe relacje. Zupełnie innym rodzajem więzi jest ta oparta na zrozumieniu, wzajemnej akceptacji, wspólnych przeżyciach i doświadczeniu. Książka Maćka traktuję jako znakomitą bazę wyjściową do dalszej refleksji na temat lojalności konsumentów. Z niecierpliwością czekam też na kolejną!
Marek Staniszewski
CMO, Canal + Cyfrowy

Z konsternacją spełniam prośbę autora, który poprosił mnie o recenzję tej książki. Z zakłopotaniem, bo pozostajemy w przyjacielskiej relacji marketingowej. W relacji zbudowanej na wspólnych zainteresowaniach i zaufaniu. Autor odważnie definiuje czym jest lojalność, nie bojąc się obalać mitów i zwyczajowych schematów myślenia. Udowadnia, że marka, która ma lojalnych konsumentów musi mieć osobowość. Pokazuje, że cech ludzkich, budujących lojalność nie może mieć produkt, bo on jest tylko cząstką marki - jej fizycznym bytem. Lojalność konsumenta to obowiązkowa lektura dla pracownika działu marketingu czy agencji reklamowej. To lektura podsumowująca i porządkująca wiedzę o markach, rozwijająca i kształcąca. Pokazująca, że brak myślenia i posługiwanie się w marketingu schematami oraz stereotypami są największym błędem, który prowadzi do porażki.Chapeau bas!
Marcin Kalkhoff
BrandDoctor


Maciej Tesławski - pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse'u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak NestlĂŠ czy General Motors. Był prezesem zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złotej Strzały, Boomerangu i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa.


Cena: 31.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! eBook. ePub (29.90zł)
Start up. Od pomysłu do sukcesu (30.40zł)
Sun Tzu pod Gettysburgiem. Ponadczasowe mądrości sztuki wojennej (25.35zł)
Inny punkt widzenia (3.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. ePub (47.00zł)
Batman i filozofia. Mroczny rycerz nareszcie bez maski (34.90zł)
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Trzy odsłony Scotta Kelby'ego. Tom I, II, III (99.00zł)
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu (39.90zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo (37.00zł)
Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek (49.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Mobi (31.99zł)
50 dzieł klasyki sukcesu. Inspirujące myśli, wielkie nazwiska, wybitne idee (37.00zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Zen prezentacji - pomysły i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji (49.90zł)
Negocjacje. Sprawdzone strategie (22.78zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku. eBook. Pdf (13.95zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. eBook. Mobi (21.99zł)
Potęga perswazyjnej komunikacji. Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć "TAK!". eBook. Pdf (31.99zł)
Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II. eBook. Pdf (44.90zł)
Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro. eBook. Pdf (27.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Chorwacja dla żeglarzy. Ciche zatoki i gwarne przystanie (24.90zł)
Fizyka sukcesu. Naukowe metody osiągania osobistego i finansowego szczęścia (37.00zł)
Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie (25.93zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania. eBook. Pdf (31.99zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy. eBook. Pdf (23.90zł)
Joga dla bystrzaków (39.00zł)
Sztuka rynkologii (39.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Zwykłe akcje, niezwykłe zyski oraz inne dzieła (69.90zł)
Kamyki w brzuchu (39.00zł)
Sztuka pokoju. eBook. ePub (19.00zł)
Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych (42.00zł)
W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy (49.00zł)
Life coaching. Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe, lepsze życie (29.00zł)
Rachunkowość Kurs podstawowy (50.92zł)
Spektakularne upadki wielkich firm (59.00zł)
Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik po NLP (29.90zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
Skuteczne strategie wynagrodzeń tworzenie i zastosowanie (75.65zł)
Podstawy zarządzania projektami (51.77zł)