e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Bestseller: TOP-10


Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy

Joanna Wrycza-Bekier
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2014-05-01
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Pisać każdy może… tylko jak?

Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów.
Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteś pisarzem. Chcesz podzielić się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik Cię zrozumiał, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które słowa wybrać, a których się pozbyć? Marzysz o tym, by Twój tekst czytało się tak, jak ogląda się przygody Jamesa Bonda? Chciałbyś budować napięcie jak Agatha Christie?
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Joanna Wrycza-Bekier — jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentką filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, autorką książek: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Onepress, 2010 i 2014), Kreatywna praca dyplomowa (Septem, 2011), Szkoła twórczego pisania (Editio, 2011) i Galaktyka języka Internetu (Novae Res, 2008), a także licznych artykułów naukowych poświęconych internetowemu słowu pisanemu.
Prowadzi dwa blogi: Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) oraz Niemiecki w pracy (http://niemieckiwpracy.eu/blog).


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Metafora w marketingu (37.90zł)
Product placement (69.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (25.35zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Badania marketingowe (55.17zł)

Pozostałe z serii: Inne

Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Fotografowanie ludzi. O tworzeniu prawdziwych portretów (59.00zł)
Wałkowanie Ameryki (22.68zł)
Zarządzanie czasem (19.90zł)
Trust & Sale. Buduj zaufanie błyskawicznie (19.63zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim. eBook. ePub (26.90zł)
Komunikacja w zespole wirtualnym (39.10zł)
Ogrywanie rynku raz na trzy miesiące. Sprawdzony plan inwestowania na giełdzie dla każdego (67.15zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' (29.90zł)
Rekrutacja pracowników. Praktyczny poradnik dla pracodawcy (33.92zł)
Autobus energii. Zatankuj swój bak paliwem energii (29.67zł)
Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz. eBook. Pdf (27.90zł)
Excel 2003 PL. Biblia (79.92zł)
Microsoft Excel 2007 PL. Formuły i funkcje. Rozwiązania w biznesie (89.00zł)
Kraków. Najpiękniejsze spacery. Wyd. 2 (26.90zł)
Systemy wczesnego ostrzegania w ocenie działalności instytucji finansowych (40.31zł)
Beyond Bullet Points. Magia ukryta w Microsoft PowerPoint. Oczaruj słuchaczy i porwij ich do działania. Wydanie III (29.90zł)
Przewaga nad konkurentami (38.17zł)