e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Bestseller: TOP-10


Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy

Joanna Wrycza-Bekier
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2014-05-01
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Pisać każdy może… tylko jak?

Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów.
Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteś pisarzem. Chcesz podzielić się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik Cię zrozumiał, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które słowa wybrać, a których się pozbyć? Marzysz o tym, by Twój tekst czytało się tak, jak ogląda się przygody Jamesa Bonda? Chciałbyś budować napięcie jak Agatha Christie?
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Joanna Wrycza-Bekier — jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentką filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, autorką książek: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Onepress, 2010 i 2014), Kreatywna praca dyplomowa (Septem, 2011), Szkoła twórczego pisania (Editio, 2011) i Galaktyka języka Internetu (Novae Res, 2008), a także licznych artykułów naukowych poświęconych internetowemu słowu pisanemu.
Prowadzi dwa blogi: Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) oraz Niemiecki w pracy (http://niemieckiwpracy.eu/blog).


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (10.90zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Książę. eBook. Pdf (21.99zł)
Psychologia tłumu. Studium powszechnego umysłu (32.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą (39.90zł)
PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia. eBook. Mobi (17.00zł)
Oprogramowanie godne zaufania. Metodologia, techniki i narzędzia projektowania (103.20zł)
Werbalna prowokacja. Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa (34.90zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. eBook. ePub (31.99zł)
Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II (57.00zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne. eBook. ePub (19.90zł)
Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw (41.65zł)
Jak zdobyć klientów w internecie (28.95zł)
Zwycięstwo bez walki. Strategie przeciw agresji (27.00zł)
Jak usprawnić komunikatywność' Trening (59.00zł)
Lider w Praktyce. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Zachowania w organizacji (59.42zł)
Ku doskonałości. 30 dni pracy nad sobą (25.41zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy (29.90zł)
Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II (31.20zł)
VBA dla Excela 2003/2007. Leksykon kieszonkowy (17.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. ePub (37.00zł)