e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Bestseller: TOP-10


Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy

Joanna Wrycza-Bekier
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2014-05-01
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Pisać każdy może… tylko jak?

Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów.
Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteś pisarzem. Chcesz podzielić się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik Cię zrozumiał, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które słowa wybrać, a których się pozbyć? Marzysz o tym, by Twój tekst czytało się tak, jak ogląda się przygody Jamesa Bonda? Chciałbyś budować napięcie jak Agatha Christie?
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Joanna Wrycza-Bekier — jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentką filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, autorką książek: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Onepress, 2010 i 2014), Kreatywna praca dyplomowa (Septem, 2011), Szkoła twórczego pisania (Editio, 2011) i Galaktyka języka Internetu (Novae Res, 2008), a także licznych artykułów naukowych poświęconych internetowemu słowu pisanemu.
Prowadzi dwa blogi: Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) oraz Niemiecki w pracy (http://niemieckiwpracy.eu/blog).


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

ECUK. Grafika menedżerska i prezentacyjna (8.42zł)
Współczesne systemy motywacyjne. Teoria i praktyka (49.45zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II. eBook. ePub (14.90zł)
Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów (55.17zł)
Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel. Vademecum Walkenbacha. Wydanie II (79.00zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Mobi (79.00zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera. eBook. Mobi (27.90zł)
Wałkowanie Ameryki. eBook. Mobi (27.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Mobi (39.00zł)
Wilno. Barok z kamienia i obłoków. Wydanie 4 (24.90zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce. eBook. Mobi (29.90zł)
Jak znaleźć pracę i nie zgubić po drodze siebie (16.92zł)
Brudne interesy. Wydanie drugie (39.20zł)
Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw (50.15zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' eBook. Mobi (29.90zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Bieszczady. Beskid Niski. Wydanie 1 (29.90zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. Pdf (31.99zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy (39.90zł)