e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Bestseller: TOP-10


Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy

Joanna Wrycza-Bekier
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2014-05-01
stron: 248, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Pisać każdy może… tylko jak?

Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów.
Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteś pisarzem. Chcesz podzielić się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik Cię zrozumiał, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które słowa wybrać, a których się pozbyć? Marzysz o tym, by Twój tekst czytało się tak, jak ogląda się przygody Jamesa Bonda? Chciałbyś budować napięcie jak Agatha Christie?
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Joanna Wrycza-Bekier — jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentką filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, autorką książek: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Onepress, 2010 i 2014), Kreatywna praca dyplomowa (Septem, 2011), Szkoła twórczego pisania (Editio, 2011) i Galaktyka języka Internetu (Novae Res, 2008), a także licznych artykułów naukowych poświęconych internetowemu słowu pisanemu.
Prowadzi dwa blogi: Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) oraz Niemiecki w pracy (http://niemieckiwpracy.eu/blog).


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Badania rynku (32.30zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Nić porozumienia. Jak rozmawiać z nastolatkiem (27.00zł)
Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów. eBook. Pdf (31.99zł)
Podejmowanie decyzji (38.17zł)
Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine (59.00zł)
Poczta Lotus Notes 8.5 PL. Niezbednik uzytkownika. eBook. Mobi (27.90zł)
Trener bez maski (73.00zł)
Word 2007 PL dla bystrzaków (34.90zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. Pdf (39.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (30.40zł)
Zarządzanie kapitałem ludzkim (59.00zł)
GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie II (69.00zł)
Tao mocy. Księga nieprzemijającej mądrości. eBook. Pdf (27.90zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej. eBook. Pdf (29.90zł)
Autopromocja i awans (2.00zł)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (69.00zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.80zł)
Psychologia dostatku, czyli jak się buduje finansową prosperity (39.00zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Mobi (27.90zł)
Podejmowanie trudnych decyzji. Osiąganie celów dzięki odważnemu działaniu (33.15zł)