e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing (129.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)