e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Public relations (35.49zł)
Marketing (129.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora (51.45zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko (37.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (11.00zł)