e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -30%


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
promocja -30%
cena: 34.9 zł 24.43 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 24.43 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (27.93zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (34.93zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing (129.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Product placement (69.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (34.30zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (34.30zł)
Książę (27.00zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)