e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
i need $1000 now
http://okna-renoma.pl
instant cash loans online

Seria: Exclusive


Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2011-09-15
stron: 216, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa (37.00zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (39.90zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Nasze zwierzaki