e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Jak uatrakcyjnić swoje ciało. Od puszystości do piękności w 100 dni (34.90zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami. eBook. Mobi (39.00zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. Mobi (26.90zł)
Sama prawda o życiu seksualnym nastolatków (27.00zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora. eBook. Pdf (39.90zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Mobi (31.99zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II. eBook. Pdf (31.99zł)
Kodeks wygranych. X przykazań człowieka sukcesu (39.00zł)
Przewodnik praktycznego zarządznia (45.00zł)
46 zasad zdrowego rozsądku. Odkryj własną drogę do sukcesu (24.90zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. ePub (27.90zł)
Submodalności. Niezwykła droga do Twojego umysłu (29.00zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla (29.60zł)
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych . eBook. Mobi (27.90zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie. eBook. ePub (14.90zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. ePub (27.90zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz (49.00zł)
Kulisy Kulinarnej Akademii (39.90zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania. eBook. Pdf (31.99zł)
Sztuka czarno-białej fotografii. Od inspiracji do obrazu (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki (49.00zł)
Podstawy finansów przedsiębiorstw. Praktyczny przewodnik po najważniejszych metodach i narzędziach (39.00zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!. eBook. Pdf (19.90zł)
Rachunkowość finansowa i podatkowa (67.92zł)
ECDL Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja (30.44zł)
Zarządzanie Teoria i praktyka (72.17zł)
Zarządzanie portfelami projektów (49.45zł)
Kształtowanie cen. Praktyczny poradnik (33.92zł)
Trening mentalny biegacza. Jak utrzymać motywację (32.90zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Fundusze unijne - szansa na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw (39.00zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne dla bystrzaków (34.90zł)
Zespoły (37.86zł)
Kontrola przedsiębiorcy (83.30zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. eBook. Pdf (21.99zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces. eBook. Pdf (37.00zł)
Jak pokochać swój wygląd' Trening (34.90zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. eBook. Pdf (31.99zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Wstęp do rachunkowości przedsiębiorstw (33.92zł)