e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Życie, piękna katastrofa. Mądrością ciała i umysłu możesz pokonać stres, choroby i ból (42.42zł)
NLP w negocjacjach handlowych. eBook. Mobi (23.90zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin (21.90zł)
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi (39.90zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora. eBook. ePub (39.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Pdf (27.90zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (19.90zł)
Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. ePub (34.90zł)
Książka o fotografowaniu. Wydanie III rozszerzone (69.00zł)
Dalajlama nieznany. Niezwykła siła przebaczania (34.00zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. Pdf (29.90zł)
Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. Teoria i praktyka (39.00zł)
Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru (34.90zł)
Biblia lidera. Przywództwo (38.16zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Pdf (27.90zł)
Sukces mimo wszystko. Śladami Donalda Trumpa (29.00zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych. eBook. Pdf (31.99zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Pdf (31.99zł)
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych (99.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Sekrety Bitcoina i innych kryptowalut. Jak zmienić wirtualne pieniądze w realne zyski (34.90zł)
Office 2010 PL. Nieoficjalny podręcznik (99.00zł)
Mosty zamiast murów Podręcznik komunikacji interpersonalnej (59.90zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces. eBook. Pdf (27.90zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja (39.00zł)
Odchodząc od NIE. Negocjowanie od konfrontacji do kooperacji (33.92zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. ePub (17.90zł)
Twarzą w twarz z obiektywem. Sztuka fotografowania ludzi (54.99zł)
Zarządzanie innowacjami (55.17zł)
Excel. Rusz głową!. eBook. Pdf (54.99zł)
Filozofia Kaizen w biurze (27.92zł)
Rozmowa rekrutacyjna dla programistów. Przewodnik do sukcesu (79.00zł)
Krym oraz Odessa, Kijów i Lwów. Wydanie 1 (24.90zł)
Bieszczady. Solina. Połoniny, Cerkwie. Wydanie 1 (18.67zł)
OdWażne rozmowy. Rozmowa po rozmowie zmieniaj swoje relacje, pracę, życie (50.92zł)
Pewność siebie (25.42zł)
Haker umysłów. eBook. Pdf (23.90zł)
Czechy. Gospoda pełna humoru. Wydanie 3 (39.90zł)
Służebność. Utracone dziedzictwo Wall Street (50.92zł)
Copywriting. Jak sprzedawać słowem (33.91zł)