e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. Pdf (26.90zł)
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe. eBook. Pdf (31.99zł)
Audyt funkcji personalnej w przedsiębiorstwie (63.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu. eBook. Pdf (31.99zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. eBook. ePub (29.90zł)
Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? (33.91zł)
Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn (39.90zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla. eBook. Mobi (29.90zł)
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne (29.60zł)
Zarządzanie czasem (23.07zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. eBook. Pdf (29.90zł)
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (44.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. ePub (39.90zł)
Logistyka przyszłości (50.92zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. Pdf (39.00zł)
Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową (89.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook. Mobi (31.99zł)
Diablica w łóżku. Grzeczne dziewczynki marzą o raju, niegrzeczne mają raj na ziemi (26.66zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja. eBook. Pdf (31.99zł)
Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. Wydanie II (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (27.90zł)
Dublin. Udany Weekend Michelin. Wydanie 2 (18.90zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych. eBook. Mobi (35.90zł)
Międzynarodowy biznes turystyczny (46.67zł)
Z kredytem pod sufitem. Przewodnik po kredytach hipotecznych (2.00zł)
Makroekonomia Podręcznik europejski (72.17zł)
Gra w manipulacje (39.00zł)
Innowacja. Droga do wzrostu zysków (5.00zł)
Przełamywanie pierwszych lodów Integracja i aktywizacja grupy (259.00zł)
Dysponowanie wspólnymi zasobami (50.15zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy. eBook. Pdf (22.90zł)
Ryzykować trzeba umieć. Inwestorzy od kuchni o Forexie i o giełdzie (39.90zł)
ECUK. Grafika menedżerska i prezentacyjna (8.42zł)
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II (49.00zł)
Świat do przeróbki Spekulanci bankruci giganci i ich rywale. J0540-RPK (29.74zł)
Obudź swoją kreatywność. Jak aktywować twórczy potencjał umysłu (34.90zł)
Office 2007. Język VBA i makra. Rozwiązania w biznesie (77.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Półmaraton. Zdrowy trening i doskonałe wyniki metodą Gallowaya (34.90zł)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (59.00zł)