e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Jednominutowy Negocjator. Proste sposoby na korzystniejsze kontrakty. eBook. Mobi (22.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012. eBook. Mobi (19.95zł)
Zarządzanie ryzykiem walutowym (4.00zł)
Franczyza - droga do sukcesu (49.00zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Wydanie III (39.90zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. eBook. Pdf (39.00zł)
Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu (49.00zł)
Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji. eBook. Pdf (54.99zł)
Siła argumentów. Sztuka konwersacji i potyczki językowe (24.00zł)
Rewizor GT. Prowadzenie ewidencji księgowej (27.00zł)
Sztuka doczesnej mądrości. eBook. Mobi (21.99zł)
AntyMOBBING. Walcz o swoje prawa w miejscu pracy. eBook. ePub (27.90zł)
Microsoft Outlook 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (19.92zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. ePub (31.99zł)
Indie. W poszukiwaniu sacrum. Wydanie 1 (49.90zł)
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji. eBook. Pdf (21.99zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne (18.99zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. eBook. Mobi (39.00zł)
Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy (34.90zł)
Mowa ciała (34.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (38.17zł)
Sześć poziomów wpływu społecznego. Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego (39.00zł)
Przywództwo. Złote zasady (49.90zł)
Jednominutowa gotówka. Zarabiaj dużo w trudnych czasach (44.90zł)
NLP dla początkujących. Podstawowe pytania i odpowiedzi. eBook. Mobi (23.90zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (49.00zł)
Psychologia sukcesu. Sekrety duchowego bogactwa. eBook. Mobi (29.90zł)
100 praw sukcesu w biznesie (33.99zł)
Access 2007 PL. Kurs (34.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Osiem minut medytacji. Spokój umysłu na co dzień (32.90zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
IMIENINAŁKI (34.90zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Keynes kontra Hayek (41.65zł)
Włochy. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 2 (49.90zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Terapia f**k it. Prosty sposób na szczęście (39.90zł)