e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Produkty i marki w opinii e-konsumentów eBook -- spis treści

Wprowadzenie (5)

Rozdział 1. E-konsument jako nabywca produktów i marek (9)

  • 1.1. Konsument a e-konsument - podobieństwa i różnice (9)
  • 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta (15)
  • 1.3. Znaczenie marki produktu w zakupach e-konsumenta (23)
  • 1.4. Uwarunkowania decyzji nabywczych w internecie (27)

Rozdział 2. Metody i techniki badań jakościowych w internecie (35)

  • 2.1. Badania jakościowe - zarys problematyki (36)
  • 2.2. Netnografia jako etnograficzna metoda badań w internecie (44)
  • 2.3. Organizacja badań netnograficznych - przykład zastosowania (48)
  • 2.4. Zakres przedmiotowy badań bezpośrednich (54)

Rozdział 3. Źródła informacji o produktach wykorzystywane przez e-konsumentów (59)

  • 3.1. Pozyskiwanie informacji o dobrach konsumpcyjnych (59)
    • 3.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (60)
    • 3.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (65)
    • 3.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (71)
  • 3.2. Pozyskiwanie informacji o usługach finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych, edukacyjnych (75)

Rozdział 4. Postrzeganie produktów i marek przez e-konsumentów (81)

  • 4.1. Percepcja dóbr konsumpcyjnych (81)
    • 4.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (82)
    • 4.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (93)
    • 4.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (107)
  • 4.2. Percepcja usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (114)

Rozdział 5. Marki kupowane przez e-konsumentów (125)

  • 5.1. Nabywanie dóbr konsumpcyjnych (126)
    • 5.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (126)
    • 5.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (145)
    • 5.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (171)
  • 5.2. Nabywanie usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (181)

Rozdział 6. Podsumowanie i ranking marek (195)

Bibliografia (209)

ANEKS (212)

  • Załącznik 1. Lista obserwowanych forów internetowych (212)
  • Załącznik 2. Arkusz obserwacji uczestniczącej w internecie (215)



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Trening głosu. Praktyczny kurs dobrego mówienia z płytą CD (23.07zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy. eBook. Mobi (29.90zł)
Więcej przebojowości! Jak pewnie kroczyć przez życie (27.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady potęgi osobistej. eBook. Mobi (31.99zł)
Sztuka wystapień publicznych (33.91zł)
Sekret szczęścia. 7 fundamentów życiowej radości (37.00zł)
TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie... Wydanie II (21.60zł)
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (44.90zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (47.00zł)
Co Twój kot próbuje Ci powiedzieć' Poznaj tajemnice kociej psychologii (23.92zł)
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem. eBook. PDF (31.99zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (31.99zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. eBook. ePub (31.99zł)
Trudne pytania na rozmowie o pracę (19.21zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu. eBook. Pdf (22.90zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc. eBook. Mobi (27.90zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone (37.00zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. ePub (27.90zł)
W 80 zadań dookoła Excela. Zaawansowane funkcje arkusza kalkulacyjnego w ćwiczeniach (69.00zł)
Model biznesowy. TY (59.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn. Wydanie II (39.90zł)
Zarządzanie wartością z klientem (75.65zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces (47.00zł)
Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych (31.20zł)
Pisma i umowy w firmie (149.00zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (34.00zł)
Mowa ciała (35.96zł)
Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione. eBook. Mobi (19.90zł)
Wielki problem drobniaków (33.92zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
To, co powiesz, może zmienić świat. O języku pokoju w świecie konfliktu (23.07zł)
Mistrzowskie prezentacje –slajdowy poradnik mówcy doskonałego. eBook. Pdf (27.90zł)
Nagradzanie i wyróżnianie pracowników. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku. eBook. ePub (13.95zł)
MS Project 2013 i MS Project Server 2013. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów (89.00zł)
Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo (59.00zł)
Psychologia tłumu. Studium powszechnego umysłu (32.90zł)
Książę. eBook. ePub (21.99zł)
Zbyt wielcy by upaść (50.92zł)