e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Produkty i marki w opinii e-konsumentów eBook -- spis treści

Wprowadzenie (5)

Rozdział 1. E-konsument jako nabywca produktów i marek (9)

  • 1.1. Konsument a e-konsument - podobieństwa i różnice (9)
  • 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta (15)
  • 1.3. Znaczenie marki produktu w zakupach e-konsumenta (23)
  • 1.4. Uwarunkowania decyzji nabywczych w internecie (27)

Rozdział 2. Metody i techniki badań jakościowych w internecie (35)

  • 2.1. Badania jakościowe - zarys problematyki (36)
  • 2.2. Netnografia jako etnograficzna metoda badań w internecie (44)
  • 2.3. Organizacja badań netnograficznych - przykład zastosowania (48)
  • 2.4. Zakres przedmiotowy badań bezpośrednich (54)

Rozdział 3. Źródła informacji o produktach wykorzystywane przez e-konsumentów (59)

  • 3.1. Pozyskiwanie informacji o dobrach konsumpcyjnych (59)
    • 3.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (60)
    • 3.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (65)
    • 3.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (71)
  • 3.2. Pozyskiwanie informacji o usługach finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych, edukacyjnych (75)

Rozdział 4. Postrzeganie produktów i marek przez e-konsumentów (81)

  • 4.1. Percepcja dóbr konsumpcyjnych (81)
    • 4.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (82)
    • 4.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (93)
    • 4.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (107)
  • 4.2. Percepcja usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (114)

Rozdział 5. Marki kupowane przez e-konsumentów (125)

  • 5.1. Nabywanie dóbr konsumpcyjnych (126)
    • 5.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (126)
    • 5.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (145)
    • 5.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (171)
  • 5.2. Nabywanie usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (181)

Rozdział 6. Podsumowanie i ranking marek (195)

Bibliografia (209)

ANEKS (212)

  • Załącznik 1. Lista obserwowanych forów internetowych (212)
  • Załącznik 2. Arkusz obserwacji uczestniczącej w internecie (215)



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. ePub (23.90zł)
Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz. eBook. Pdf (23.90zł)
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe. eBook. Pdf (31.99zł)
Efekt tygrysa. puść swoją osobistą markę w ruch (33.15zł)
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm (39.99zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie. eBook. Mobi (13.95zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Sztuka doczesnej mądrości (21.99zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze. eBook. Mobi (31.99zł)
Biuro Wszelkiego Pocieszenia. eBook. Pdf (26.90zł)
Matrioszka Rosja i Jastrząb (34.90zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. Pdf (29.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Mobi (27.90zł)
Facebook. Daj się poznać. eBook. ePub (19.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku. eBook. Pdf (29.90zł)
Access 2007 PL. Formuły, raporty, kwerendy. Rozwiązania w biznesie (79.00zł)
Dziecko w szkole kreatywnego myślenia (41.90zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc (34.90zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia (39.90zł)
Syndrom miłego człowieka. Jak osiągnąć sukces pozostając sobą (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich (40.80zł)
Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem (39.90zł)
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego (44.90zł)
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw (25.42zł)
Przewodnik po życiu. Jak spełnić swoje marzenia (34.00zł)
Jak założyć i rozwinąć własną firmę (33.91zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Tatry Polskie i Słowackie. Wydanie 3 (29.90zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych (37.00zł)
Klucz do pozytywnego myślenia według Napoleona Hilla (21.99zł)
Umiejętności doradcze. Skuteczny konsulting wewnątrz firmy (63.00zł)
Sztuka wizażu. Podręcznik atrakcyjnej kobiety (57.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie (39.00zł)
Balsam dla duszy walczącej z rakiem (43.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji w praktyce. eBook. ePub (19.90zł)
Finanse samorządowe. 580 pytań i odpowiedzi. Wzory uchwał, deklaracji, decyzji, umów (169.00zł)
Ekonometria finansowa (29.67zł)