e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Produkty i marki w opinii e-konsumentów eBook -- spis treści

Wprowadzenie (5)

Rozdział 1. E-konsument jako nabywca produktów i marek (9)

  • 1.1. Konsument a e-konsument - podobieństwa i różnice (9)
  • 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta (15)
  • 1.3. Znaczenie marki produktu w zakupach e-konsumenta (23)
  • 1.4. Uwarunkowania decyzji nabywczych w internecie (27)

Rozdział 2. Metody i techniki badań jakościowych w internecie (35)

  • 2.1. Badania jakościowe - zarys problematyki (36)
  • 2.2. Netnografia jako etnograficzna metoda badań w internecie (44)
  • 2.3. Organizacja badań netnograficznych - przykład zastosowania (48)
  • 2.4. Zakres przedmiotowy badań bezpośrednich (54)

Rozdział 3. Źródła informacji o produktach wykorzystywane przez e-konsumentów (59)

  • 3.1. Pozyskiwanie informacji o dobrach konsumpcyjnych (59)
    • 3.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (60)
    • 3.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (65)
    • 3.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (71)
  • 3.2. Pozyskiwanie informacji o usługach finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych, edukacyjnych (75)

Rozdział 4. Postrzeganie produktów i marek przez e-konsumentów (81)

  • 4.1. Percepcja dóbr konsumpcyjnych (81)
    • 4.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (82)
    • 4.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (93)
    • 4.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (107)
  • 4.2. Percepcja usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (114)

Rozdział 5. Marki kupowane przez e-konsumentów (125)

  • 5.1. Nabywanie dóbr konsumpcyjnych (126)
    • 5.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (126)
    • 5.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (145)
    • 5.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (171)
  • 5.2. Nabywanie usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (181)

Rozdział 6. Podsumowanie i ranking marek (195)

Bibliografia (209)

ANEKS (212)

  • Załącznik 1. Lista obserwowanych forów internetowych (212)
  • Załącznik 2. Arkusz obserwacji uczestniczącej w internecie (215)



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów. eBook. Pdf (31.99zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne (18.99zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. eBook. Pdf (29.90zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej. eBook. Pdf (27.90zł)
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera (48.30zł)
Myślenie lateralne. Idee na przekór schematom (29.00zł)
Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei. eBook. Mobi (31.99zł)
ABC Excel 2010 PL (29.00zł)
Prawdziwa moc tkwi w Tobie! Jak zapewnić sobie szczęście, równowagę i dobrobyt (29.00zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. Mobi (31.99zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
NLP w praktyce. Samo sedno (28.46zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.89zł)
Excel 2010 PL. Kurs. eBook. Pdf (27.90zł)
Z kredytem pod sufitem. Przewodnik po kredytach hipotecznych (2.00zł)
Tresura psów (34.90zł)
Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia. Jak osiągać znakomite wyniki dzięki strategii i operacyjnej doskonałości (67.92zł)
Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn. Wydanie II (39.90zł)
Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze. eBook. Mobi (21.99zł)
Psychologia tłumu. Studium powszechnego umysłu (32.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Schudnij w zgodzie ze swoją grupą krwi (27.75zł)
Gra o tron i filozofia. Słowo tnie głębiej niż miecz. eBook. Pdf (27.90zł)
101 pomysłów na randkę (39.90zł)
Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera (44.90zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny. eBook. Pdf (35.90zł)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (59.00zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Zarządzanie jakością Teoria i praktyka (42.42zł)
Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan (32.30zł)
Węgry. Na ostro i na słodko. Wydanie 3 (39.90zł)
Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy (26.22zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. eBook. Pdf (29.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Jak się sprzedać. Skuteczne techniki prezentacji, przekonywania i przekazu swoich idei (42.42zł)
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. eBook. Pdf (34.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Agile. Wzorce wdrażania praktyk zwinnych (59.00zł)
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce (49.90zł)
Tajemnice rekrutacji. Najlepsze sposoby na sukces w rozmowie kwalifikacyjnej (27.90zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)