e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Produkty i marki w opinii e-konsumentów eBook -- spis treści

Wprowadzenie (5)

Rozdział 1. E-konsument jako nabywca produktów i marek (9)

  • 1.1. Konsument a e-konsument - podobieństwa i różnice (9)
  • 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta (15)
  • 1.3. Znaczenie marki produktu w zakupach e-konsumenta (23)
  • 1.4. Uwarunkowania decyzji nabywczych w internecie (27)

Rozdział 2. Metody i techniki badań jakościowych w internecie (35)

  • 2.1. Badania jakościowe - zarys problematyki (36)
  • 2.2. Netnografia jako etnograficzna metoda badań w internecie (44)
  • 2.3. Organizacja badań netnograficznych - przykład zastosowania (48)
  • 2.4. Zakres przedmiotowy badań bezpośrednich (54)

Rozdział 3. Źródła informacji o produktach wykorzystywane przez e-konsumentów (59)

  • 3.1. Pozyskiwanie informacji o dobrach konsumpcyjnych (59)
    • 3.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (60)
    • 3.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (65)
    • 3.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (71)
  • 3.2. Pozyskiwanie informacji o usługach finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych, edukacyjnych (75)

Rozdział 4. Postrzeganie produktów i marek przez e-konsumentów (81)

  • 4.1. Percepcja dóbr konsumpcyjnych (81)
    • 4.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (82)
    • 4.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (93)
    • 4.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (107)
  • 4.2. Percepcja usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (114)

Rozdział 5. Marki kupowane przez e-konsumentów (125)

  • 5.1. Nabywanie dóbr konsumpcyjnych (126)
    • 5.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (126)
    • 5.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (145)
    • 5.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (171)
  • 5.2. Nabywanie usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (181)

Rozdział 6. Podsumowanie i ranking marek (195)

Bibliografia (209)

ANEKS (212)

  • Załącznik 1. Lista obserwowanych forów internetowych (212)
  • Załącznik 2. Arkusz obserwacji uczestniczącej w internecie (215)



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Bull Street (25.42zł)
Copywriting. Jak sprzedawać słowem (30.78zł)
Badania operacyjne (51.30zł)
Klątwa gruzińskiego tortu (39.90zł)
Sama prawda o życiu seksualnym nastolatków (27.00zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota (23.92zł)
Sztuka wizażu. Podręcznik atrakcyjnej kobiety (57.00zł)
Twarzą w twarz z obiektywem. Sztuka fotografowania ludzi (54.99zł)
Przyciąganie bogactwa. Życie w pełnej harmonii ze światem (42.90zł)
Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami. eBook. ePub (14.90zł)
Model biznesowy. TY (59.00zł)
Microsoft Excel 2007 PL. Formuły i funkcje. Rozwiązania w biznesie (89.00zł)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta. eBook. Pdf (31.99zł)
Kot Dalajlamy (34.90zł)
NLP dla początkujących. Podstawowe pytania i odpowiedzi (23.92zł)
Fotografia portretowa i reportażowa. Warsztaty fotograficzne (59.00zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych. eBook. Pdf (31.99zł)
Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka (44.90zł)
Schudnij w zgodzie ze swoją grupą krwi (27.75zł)
Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji. eBook. ePub (26.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

System finansowy. Aktualne wyzwania i perspektywy rozwoju (69.00zł)
Druga płeć (59.49zł)
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem (41.65zł)
Turcja. Kraj czterech mórz. Wydanie 4 (59.90zł)
Jak zarabiać na surowcach' Inwestycje na rynkach towarowych w czasach finansjalizacji (59.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. Mobi (29.90zł)
Ekonometria Zbiór zadań (39.87zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (34.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (35.49zł)
Trening egoizmu. Twoje decyzje na przekór manipulacji (24.00zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce (49.00zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc. eBook. Pdf (27.90zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. ePub (34.90zł)
Google+ dla biznesu. eBook. Pdf (29.90zł)
Jak zadbać o własne finanse? (27.96zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW. eBook. Pdf (37.00zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (29.90zł)
Kontroling dla menedżerów . eBook. ePub (62.90zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. Pdf (31.99zł)
Tylko bez nerwów. Zarządzanie stresem w pracy. eBook. Pdf (27.90zł)