e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Mobi

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Tajlandia. Świątynie, pływające targi i rajskie plaże. Wydanie 1 (69.90zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego (34.90zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (23.90zł)
Etykieta w biznesie. eBook. Mobi (31.99zł)
Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces (42.90zł)
Na każdy temat z Marią Szyszkowską. eBook. Mobi (19.90zł)
Balsam dla duszy walczącej z rakiem (43.90zł)
Elementarz kobiety bezpiecznej (49.00zł)
Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia. Jak osiągać znakomite wyniki dzięki strategii i operacyjnej doskonałości (67.92zł)
Life coaching. Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe, lepsze życie (29.00zł)
Poradnik menedżera projektu. Praktyczne narzędzia, techniki i listy kontrolne (25.41zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (79.00zł)
Inny punkt widzenia (3.00zł)
Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Pdf (52.90zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych (39.00zł)
Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek (49.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! eBook. ePub (29.90zł)
Subtelna perswazja. Pełne porozumienie w pracy i w domu (21.60zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. PDF (35.90zł)
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Everest. Góra Gór (39.90zł)
Wojna światopoglądów. Czy naukowcy mają duszę' (39.90zł)
Zarządzanie przechowywaniem danych (30.60zł)
Przedsiębiorczość jest kobietą. Bądź kreatywna i zdobądź to, o czym marzysz (34.00zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Litwa, Łotwa i Estonia. Nadbałtyckim szlakiem. Wydanie 1 (26.90zł)
Głos wiedzy. Droga do wewnętrznego spokoju (27.92zł)
Mapy myśli dla biznesu (38.25zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Mobi (47.00zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów (12.90zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu. eBook. Mobi (22.90zł)
Zarządzanie rozwojem pracowników. Kompleksowe i praktyczne ujęcie (44.90zł)
Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie (51.77zł)
NLP w negocjacjach handlowych. eBook. Pdf (23.90zł)
Umysł nakręcony. Zagadkowa mechanika myślenia (37.00zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku. eBook. ePub (13.95zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami. eBook. Mobi (22.90zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! eBook. ePub (29.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (34.90zł)
HTML, XHTML i CSS. Biblia. Wydanie V (99.00zł)