e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Mobi

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Tylko bez nerwów. Zarządzanie stresem w pracy. eBook. Pdf (27.90zł)
Umysł nakręcony. Zagadkowa mechanika myślenia (37.00zł)
Dr House i filozofia - wszyscy kłamią (6.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. eBook. Pdf (29.90zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (39.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady wiedzy i władzy (39.90zł)
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie (32.90zł)
Analiza techniczna dla bystrzaków (59.00zł)
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi (39.00zł)
Mount Everest biznesu. eBook. ePub (31.99zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. ePub (29.90zł)
Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera (57.00zł)
Jak zadbać o własne finanse? (27.96zł)
Biuro Wszelkiego Pocieszenia. eBook. Pdf (26.90zł)
Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces (42.90zł)
Myślenie lateralne. Idee na przekór schematom (29.00zł)
Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. eBook. Mobi (29.90zł)
Kim chcesz być' Wybierz zawód najlepszy dla Ciebie. eBook. Pdf (23.90zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych. eBook. Pdf (35.90zł)
Joga na co dzień (21.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. Mobi (39.00zł)
Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena (29.90zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. ePub (31.99zł)
Zarządzanie od podstaw (59.00zł)
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach (54.90zł)
Makroekonomia (76.42zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. eBook. Pdf (21.99zł)
Access 2007 PL. Ćwiczenia praktyczne (34.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. Mobi (39.00zł)
Zarządzanie wiedzą (59.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. eBook. ePub (29.90zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. Mobi (17.90zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Grzeczne dziewczynki nie awansują. 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Wydanie II (39.00zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (23.90zł)
Ocena sytuacji finansowej grup kapitałowych (105.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. Mobi (35.90zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
Wycena przedsiębiorstwa. Funkcje, metody zasady (69.00zł)