e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Mobi

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. Mobi (39.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą. eBook. Pdf (39.00zł)
Mężczyzna od A do Z. Wydanie III rozszerzone (34.90zł)
Alchemia manipulacji. Wydanie II (37.00zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych (27.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. eBook. Mobi (29.90zł)
Excel 2010 PL. Najlepsze sztuczki i chwyty. Vademecum Walkenbacha (69.00zł)
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy (37.89zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. ePub (47.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Pdf (31.99zł)
Wino. Praktyczny poradnik (29.00zł)
Zero ograniczeń. Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem. eBook. ePub (31.99zł)
Kontrolowanie wewnętrznego krytyka. Efektywne ćwiczenia praktyczne (32.90zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. Pdf (47.00zł)
Boskie Matki (49.00zł)
PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc (14.90zł)
Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych. eBook. Mobi (35.90zł)
Tao wojny (34.90zł)
Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie (34.90zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego (34.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie ryzykiem walutowym. eBook. Mobi (27.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. Pdf (39.90zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. Pdf (13.95zł)
Fotograf w podróży (59.00zł)
Pakiet: Jednominutowy menedżer (audiobook CD) (67.92zł)
Windows 7 PL. Biblia (99.00zł)
Trener bez maski (73.00zł)
Projektowanie stron WWW. Użyteczność w praktyce (59.00zł)
Boskie Matki (49.00zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. ePub (31.99zł)
Giełdowe giganty (50.15zł)
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. eBook. Pdf (26.90zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (18.99zł)
Analiza rynków finansowych (50.15zł)
Excel w biurze i nie tylko (29.00zł)
Podręcznik szybkiego czytania (29.67zł)
Grzeczne dziewczynki nie awansują. 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Wydanie II (39.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Pdf (31.99zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady samodoskonalenia. eBook.Pdf (31.99zł)
4-godzinny tydzień pracy (38.49zł)