e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Mobi

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Twój osobisty fundusz emerytalny. eBook. ePub (35.90zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (14.90zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera. eBook. Mobi (27.90zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze. eBook. Mobi (37.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym. eBook. Pdf (29.90zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. Pdf (35.90zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze. eBook. ePub (37.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych. eBook. Mobi (34.90zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. ePub (14.90zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. ePub (23.90zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. ePub (35.90zł)
Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz (37.00zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. ePub (31.99zł)
Jak poderwać chłopaka. Od samotnej do kochanej w 100 dni (29.00zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Mobi (31.99zł)
Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia. eBook. PDF (26.90zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy (37.89zł)
Tybet. Legenda i rzeczywistość. Wydanie 2 (69.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook. Pdf (31.99zł)
Słowenia. Zielony Przewodnik Michelin (42.90zł)
Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących (29.67zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (29.90zł)
Dysponowanie wspólnymi zasobami (50.15zł)
ABC Jak inwestować w nieruchomości (39.95zł)
Excel 2007 PL. 222 gotowe rozwiązania (39.00zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Emigracja do USA. Wydanie VIII (39.20zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. Mobi (39.00zł)
Moje życie i dzieło (56.95zł)
Kompetencyjne testy sytuacyjne w rekrutacji, selekcji i ocenie pracowników (50.15zł)
NLP w 21 dni (37.32zł)
Potęga intencji. Zmień sposób postrzegania rzeczy a rzeczy same się zmienią (34.00zł)
Podstawy zarządzania kryzysowego (22.10zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (55.00zł)
Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google' (39.90zł)
Fotografowanie ludzi. O tworzeniu prawdziwych portretów (59.00zł)