e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
http://signwise.pl/zycie-w-holandii-z-perspektywy-cudzoziemca/
depilacja-laserowa-katowice.pl
laser-co2re.pl

Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Pdf

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Wyższa szkoła skutecznej retoryki (32.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. Mobi (39.90zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim. eBook. ePub (26.90zł)
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II (49.00zł)
Skuteczne CV i list motywacyjny. Samo Sedno (15.23zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Mobi (31.99zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek. eBook. Mobi (25.90zł)
Co Twój kot próbuje Ci powiedzieć' Poznaj tajemnice kociej psychologii (23.92zł)
Z talentem do gwiazd. Jak robić karierę w show-biznesie (39.90zł)
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera. eBook. Pdf (54.99zł)
Excel. Rusz głową! (69.00zł)
Kulisy Kulinarnej Akademii (39.90zł)
Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. Pdf (23.90zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego. eBook. ePub (27.90zł)
Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca (39.90zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów. eBook. ePub (13.95zł)
Sekret szczęścia. 7 fundamentów życiowej radości (39.90zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości. eBook. ePub (23.90zł)
101 pomysłów na randkę (39.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu. eBook. Pdf (29.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Firmy rodzinne (25.42zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. ePub (31.99zł)
Kwadrant przepływu pieniędzy (35.81zł)
Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik dobrych manier w pracy. Wydanie II rozszerzone (44.90zł)
Pracuj z pasją! Znajdź posadę, która da Ci satysfakcję, radość i pieniądze. eBook. Mobi (21.99zł)
Studium przypadku w praktyce szkoleniowej (21.17zł)
Budżetowanie i controlling w przedsiębiorstwie (41.65zł)
Poradnik przetrwania w życiu (33.92zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Pakiet: Classic Drucker (189.90zł)
Ład korporacyjny (49.00zł)
Węgry. Na ostro i na słodko. Wydanie 3 (39.90zł)
Droga lidera. Klasyczna nauka przywództwa (35.20zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
SpecBabka. Obudź w sobie kobiecą moc! (39.00zł)
Zarządzanie ludźmi. Poradnik bez kantów. Wydanie II (34.90zł)
Zen Steve'a Jobsa (29.90zł)
IMIENINAŁKI. eBook. ePub (27.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Active English at Work. Kompendium fachowego języka angielskiego (50.92zł)
razemwiecej.pl