e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Pdf

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione. eBook. Mobi (19.90zł)
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów. eBook. Pdf (22.90zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora. eBook. Pdf (39.90zł)
Analiza techniczna dla bystrzaków. eBook. Pdf (47.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Epub (19.95zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (29.00zł)
Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera (57.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. ePub (27.90zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy. eBook. ePub (22.90zł)
Mount Everest biznesu. eBook. Mobi (31.99zł)
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci (34.90zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (14.90zł)
Świadomość emocjonalna. Źródło wewnętrznej równowagi i zrozumienia (34.90zł)
Allegro. Jak marzenia zmieniać w pieniądze (29.00zł)
Marketing mobilny. eBook. Pdf (29.90zł)
Kim chcesz być' Wybierz zawód najlepszy dla Ciebie. eBook. Mobi (23.90zł)
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm (39.99zł)
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. eBook. ePub (26.90zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz (49.00zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych (27.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wstrętne kobiety. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Podstawy rachunkowości Aspekty teoretyczne i praktyczne (33.92zł)
Polska dla żeglarzy (35.90zł)
Lwów, Krzemieniec i Kamieniec Podolski oraz największe atrakcje Ukrainy Zachodniej. Wydanie 1 (19.92zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks (29.00zł)
Pamięć na zawołanie. Metody i techniki pamięciowe (19.98zł)
Metoda Sedony. Twój klucz do satysfakcjonującego życia (39.90zł)
Blisko, nie za blisko. Terapeutyczne rozmowy o związkach (39.00zł)
Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (3.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. ePub (31.99zł)
Jak poderwać chłopaka. Od samotnej do kochanej w 100 dni (29.00zł)
Sieci Linux. Receptury (69.90zł)
Analiza techniczna dla bystrzaków. eBook. ePub (47.00zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Transport międzynarodowy (55.17zł)
Bieszczady. Beskid Niski. Przewodnik górski. Wydanie 2 (32.90zł)
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy (39.90zł)
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach (54.00zł)
Myślenie przeciw konfliktom. Twórcze metody rozwiązywania sporów (37.00zł)