e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Pdf

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady potęgi osobistej. eBook. Mobi (31.99zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. Mobi (31.99zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. eBook. Pdf (39.00zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. Mobi (26.90zł)
W poszukiwaniu światła (39.00zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. eBook. Mobi (39.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Pdf (31.99zł)
Excel w obliczeniach naukowych i technicznych (31.99zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. eBook. ePub (29.90zł)
Kim chcesz być' Wybierz zawód najlepszy dla Ciebie. eBook. Pdf (23.90zł)
Czas. 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie (27.96zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Mobi (27.90zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc. eBook. Pdf (27.90zł)
7 zaginionych tajemnic sukcesu. eBook. ePub (22.90zł)
Piękna papryczka uwodzi kształtem. Zamień kilogramy na zabójczą pewność siebie (39.00zł)
Barszcz ukraiński (39.90zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces. eBook. Pdf (37.00zł)
Biuro Wszelkiego Pocieszenia. eBook. Pdf (26.90zł)
Excel. Tworzenie zaawansowanych aplikacji (59.00zł)
Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów (31.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

Podstawy strategii (59.42zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. eBook. Pdf (31.99zł)
Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei. eBook. Mobi (31.99zł)
Mount everest biznesu (49.00zł)
Polska polityka pieniężna (41.65zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. Pdf (34.90zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności (27.00zł)
Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki (33.92zł)
Zarządzanie produktywnością w przedsiębiorstwie (41.65zł)
Windykacja. Tom I. Negocjacje z dłużnikami (66.00zł)
Bałkany. Bośnia i Hercegowina, Serbia. Wydanie 4 (59.90zł)
Skandynawia. Norwegia, Szwecja, Dania, Finlandia (26.90zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (39.90zł)
Ku doskonałości. 30 dni pracy nad sobą (25.41zł)
Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami (37.00zł)
Rytuały dla trojga (18.99zł)
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW (39.00zł)
Spektakularne upadki wielkich firm (59.00zł)