e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Pdf

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Trudne pytania na rozmowie o pracę (19.21zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości. eBook. ePub (23.90zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. Pdf (39.00zł)
Zadziwiająca moc umysłu (29.00zł)
Listy do Steve'a Jobsa (25.42zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. Mobi (29.90zł)
Mądre bogate dziecko (28.54zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce. eBook. ePub (39.00zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' (29.90zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. eBook. Mobi (39.00zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. ePub (26.90zł)
Wyspy Kanaryjskie. Archipelag rajskiej przyrody. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Techniki zapamiętywania (26.92zł)
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania. eBook. Mobi (31.99zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone (37.00zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. ePub (29.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. Mobi (27.90zł)
Sardynia. Wyspa tajemnic. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Strażnik Mafii (4.00zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Wykorzystaj swój potencjał przez potęgę podświadomości. Wzbogać swoje życie. Księga 6 (26.15zł)
Produkty strukturyzowane. konstrukcja, wycena, aspekty prawne (39.52zł)
Ubezpieczenia gospodarcze i społeczne. Wybrane zagadnienia ekonomiczne (99.00zł)
Pieniądze lubią zarabiać. Podręcznik skutecznego inwestora (49.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (27.90zł)
Zarządzanie portfelami projektów (49.45zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa (49.45zł)
Money matters (39.00zł)
Powidoki. Wydanie 1 (29.90zł)
Excel 2010 PL. Kurs. eBook. Pdf (27.90zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone (8.00zł)
Pakiet. Siła pozytywnego zarządania (149.90zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. Pdf (29.90zł)
Dopasowanie w biznesie (84.92zł)
Coaching i mentoring w praktyce (59.42zł)
Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu (34.64zł)
Wykorzystaj swój potencjał zdobądź bogactwo i odnieś sukces (27.69zł)
Ład korporacyjny (83.90zł)