e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Pdf

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie III rozszerzone (54.90zł)
Mistrz sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
W co oni grają. Manipulacje w codziennym życiu (47.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (59.00zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy. eBook. Mobi (23.90zł)
Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu według Donalda Trumpa (34.00zł)
Windows 7 PL. Biblia (99.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (59.00zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. PDF (35.90zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz (39.00zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. ePub (79.00zł)
Co Twój kot próbuje Ci powiedzieć' Poznaj tajemnice kociej psychologii (23.92zł)
NLP - EWOLUCJA. Przejdź kolejny etap rozwoju - od człowieka myślącego do człowieka szczęśliwego (47.00zł)
Negocjacje. Przez rozmowę do celu. Poradnik bez kantów (34.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (31.99zł)
Książę. eBook. Mobi (21.99zł)
Xingu Rzeka wolnych Indian (19.64zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. Pdf (31.99zł)
Sieci w gospodarce (50.92zł)
Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. ePub (52.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Motywacja. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Droga innowacji (50.15zł)
Najgłupsi przestępcy (27.00zł)
Jak usprawnić komunikatywność' Trening (59.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Podstawy zarządzania operacyjnego (49.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (39.00zł)
Sycylia. Wydanie 1 (39.90zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. ePub (29.90zł)
Inwestycyjny poradnik bogatego ojca. W co inwestują bogaci czego nie robią biedni i klasa średnia (67.00zł)
Basic English for Business 3 -książka z płytą CD (42.42zł)
Zaatakuj swój dzień, zanim on zaatakuje Ciebie! Sprytne zarządzanie czasem w biznesie i na co dzień (37.00zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu. eBook. Pdf (39.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Gotowi na wszystko. 52 zasady efektywności w pracy i życiu (29.00zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (63.67zł)
Sardynia. Wyspa tajemnic. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Przywództwo w świecie biznesu. Teoria i praktyka dla menedżerów (41.65zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. PDF (39.00zł)