e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Pdf

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Model biznesowy. TY (59.00zł)
Totalny Model Sprzedaży. eBook. ePub (31.99zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu. eBook. Pdf (31.99zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. ePub (37.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania. eBook. Mobi (35.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Pdf (27.90zł)
Wałkowanie Ameryki. eBook. Mobi (27.90zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. eBook. Mobi (31.99zł)
Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc. eBook. Pdf (27.90zł)
Czytaj dwa razy szybciej!. eBook. Pdf (23.90zł)
Excel 2010 PL. Rozwiązywanie problemów dla każdego. eBook. Mobi (27.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. ePub (39.00zł)
Jak uatrakcyjnić swoje ciało. Od puszystości do piękności w 100 dni (34.90zł)
Filozofia f**k it, czyli jak osiągnąć spokój ducha. eBook. Pdf (23.90zł)
Szkoła bez lęku. Jak wygrać z lękiem separacyjnym u dziecka' (18.99zł)
Sukces mimo wszystko. Śladami Donalda Trumpa (29.00zł)
Wstrętni ludzie. Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu (24.00zł)
Word 2007 PL dla bystrzaków (34.90zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW. eBook. Pdf (37.00zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi. eBook. ePub (26.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej. eBook. Pdf (29.90zł)
Obóz treningowy. Co najlepsi robią lepiej niż ktokolwiek inny. Opowieść o doskonałości (26.92zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Excel w obliczeniach naukowych i technicznych (31.99zł)
Mózg. Nieoficjalny podręcznik (39.00zł)
Dlaczego inteligentni mężczyźni żenią się z inteligentnymi kobietami (25.42zł)
Polska polityka pieniężna (41.65zł)
Whale Done! Czego menedżer może nauczyć się od trenera orek. eBook. Pdf (25.90zł)
Elastyczne formy zatrudnienia (38.17zł)
Droga innowacji (50.15zł)
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta. eBook. Mobi (31.99zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik. eBook. Pdf (79.00zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Psychologia zarządzania w organizacji (33.92zł)
Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (29.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Efektywność osobista. Zarządzanie sobą i innymi w czasie. eBook. Pdf (22.90zł)
Litwa, Łotwa i Estonia. Nadbałtyckim szlakiem. Wydanie 1 (26.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. Mobi (31.99zł)
Savoir-vivre. Sztuka dyplomacji i dobrego tonu (29.90zł)