e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Pdf

Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2011-12-13
stron: 216, miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl
Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów.Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.
Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Partner wydania:



Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. eBook. Mobi (26.90zł)
Projektowanie stron WWW. Użyteczność w praktyce (59.00zł)
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie. eBook. PDF (35.90zł)
Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz. eBook. ePub (31.99zł)
Sztuka pokoju. eBook (24.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. Mobi (31.99zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. ePub (39.90zł)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. eBook. ePub (29.90zł)
Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO (34.90zł)
PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia. eBook. ePub (17.00zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Ostatni maraton (31.90zł)
Więcej przebojowości! Jak pewnie kroczyć przez życie (27.00zł)
Życie samotnego rodzica. 50 praktycznych rad (18.99zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Mobi (47.00zł)
Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca (39.90zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających twórcze myślenie. eBook. Mobi (14.90zł)
Umysł nakręcony. Zagadkowa mechanika myślenia (37.00zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. Mobi (31.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

Szefologika, czyli logika szefowania (34.30zł)
Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook. Mobi (26.90zł)
Lwów. Miasto Wschodu i Zachodu. Wydanie 7 (29.90zł)
Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach (23.87zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie. eBook. ePub (13.95zł)
List do mojego życia (42.42zł)
Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów tom 1 (63.67zł)
Fotografia kulinarna dla blogerów (54.90zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Jak przetrwać z rodziną' Trening (34.90zł)
Sztuka pokoju. eBook. ePub (19.00zł)
Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne (29.90zł)
Światło w fotografii. Warsztaty ze Scottem Kelbym (59.00zł)
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera (48.30zł)
Popkultura dla blondynek (19.92zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' (29.90zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych. eBook. ePub (31.99zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. Mobi (39.00zł)
Excel 2007/2010 PL. Ćwiczenia zaawansowane (29.00zł)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne (35.70zł)