e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Mark Jeffery
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2014-11-27
stron: 320, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie onepress.pl

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść.
Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.
  • Dowiesz się, dlaczego ponad 80% firm nie podejmuje decyzji z wykorzystaniem marketingu opartego na danych (i ponosi przykre konsekwencje tego faktu).
  • Poznasz 15 podstawowych wskaźników, które powinien znać każdy marketer.
  • Poznasz pięć przeszkód na drodze do prowadzenia marketingu opartego na danych i dowiesz się, jak je pokonać.
  • Zapoznasz się ze szczegółowymi przykładami wdrażania marketingu opartego na danych w małych i dużych organizacjach.
  • Dowiesz się, jak wykorzystać 15 podstawowych wskaźników marketingowych do uzyskiwania co najmniej pięciokrotnie lepszych wyników.
  • Poznasz dane z najnowszego projektu badawczego z Kellogg School of Management, jednej z najlepszych szkół biznesowych w Stanach. Badania obejmowały 252 firmy z listy Fortune 1000, które łącznie wydają na marketing ponad 53 miliardy dolarów rocznie.
  • Zyskasz dostęp do darmowych szablonów obliczania ROMI do wszystkich przykładów opisanych w książce.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności (29.67zł)
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną (39.90zł)
Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Sprzedaż usług (33.92zł)
Psy sprzedaży (39.95zł)
Mikroekonomia Kurs średni ujęcie nowoczesne (63.67zł)
Nowoczesne techniki sprzedaży (135.15zł)
Biznes muzyczny (39.10zł)
Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania (51.77zł)
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja (59.00zł)
Sprzedaż i dystrybucja (39.10zł)
Zespoły sprzedaży w obliczu zmian (62.05zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa) (79.00zł)
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny (49.00zł)
Keys Of Sales. Kluczowe Elementy Sprzedaży (31.89zł)
Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie (46.67zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone (49.00zł)
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz (24.90zł)
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży (39.90zł)

Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Menedżer uczy się od koni. Innowacyjne zarządzanie inspirowane Horse Assisted Education (39.10zł)
Ład korporacyjny (49.00zł)
Jednominutowy przedsiębiorca (26.92zł)
Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata (59.00zł)
Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem (32.00zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa) (79.00zł)
Struktury wynagradzania pracowników (59.00zł)
Poradnik kontrolowanego przedsiębiorcy (29.67zł)
Coaching kadry kierowniczej (42.42zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (72.17zł)
Zarządzanie działalnością innowacyjną (67.15zł)
Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku (59.00zł)
Przewaga nad konkurentami (38.17zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (49.72zł)
Menedżer skuteczny (59.90zł)
Rachunkowość zarządcza. Analiza i interpretacja (84.15zł)
Zarządzanie (51.30zł)
Controlling Planowanie kontrola kierowanie (39.10zł)
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja (59.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy . eBook. ePub (44.90zł)
Audyt ubezpieczeniowy (42.42zł)
Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu (29.90zł)
Basic English for Business 3 -książka z płytą CD (42.42zł)
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa (59.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady potęgi osobistej. eBook. ePub (31.99zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Zarządzanie pracownikami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Zarządzanie czasem (23.07zł)
AntyMOBBING. Walcz o swoje prawa w miejscu pracy. eBook. Mobi (27.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Asertywność menedżera (33.92zł)
Zarządzanie wiedzą (47.35zł)
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie (40.00zł)
Sudety. Szlaki pełne skarbów (24.90zł)
Psychologia sprzedaży (34.64zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami. eBooki. Pdf (22.90zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (143.65zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów. eBook. ePub (27.90zł)
Sekrety bogacenia się (21.17zł)