e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Mark Jeffery
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2014-11-27
stron: 320, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie onepress.pl

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść.
Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.
  • Dowiesz się, dlaczego ponad 80% firm nie podejmuje decyzji z wykorzystaniem marketingu opartego na danych (i ponosi przykre konsekwencje tego faktu).
  • Poznasz 15 podstawowych wskaźników, które powinien znać każdy marketer.
  • Poznasz pięć przeszkód na drodze do prowadzenia marketingu opartego na danych i dowiesz się, jak je pokonać.
  • Zapoznasz się ze szczegółowymi przykładami wdrażania marketingu opartego na danych w małych i dużych organizacjach.
  • Dowiesz się, jak wykorzystać 15 podstawowych wskaźników marketingowych do uzyskiwania co najmniej pięciokrotnie lepszych wyników.
  • Poznasz dane z najnowszego projektu badawczego z Kellogg School of Management, jednej z najlepszych szkół biznesowych w Stanach. Badania obejmowały 252 firmy z listy Fortune 1000, które łącznie wydają na marketing ponad 53 miliardy dolarów rocznie.
  • Zyskasz dostęp do darmowych szablonów obliczania ROMI do wszystkich przykładów opisanych w książce.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną (39.90zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Sprzedaż i dystrybucja (39.10zł)
Biblia sprzedaży (79.00zł)
Nowoczesne techniki sprzedaży (135.15zł)
Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności (29.67zł)
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja (59.00zł)
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny (49.00zł)
Biznes muzyczny (39.10zł)
Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie (46.67zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa) (79.00zł)
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz (24.90zł)
Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania (51.77zł)
Mikroekonomia Kurs średni ujęcie nowoczesne (63.67zł)
Sprzedaż usług (33.92zł)
Zespoły sprzedaży w obliczu zmian (62.05zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone (49.00zł)
Psy sprzedaży (39.95zł)

Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Poradnik kontrolowanego przedsiębiorcy (29.67zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (72.17zł)
Podstawy zarządzania operacyjnego (49.00zł)
Pomarańczowa rewolucja w biznesie. Jak jeden wybitny zespół może dokonać przeobrażenia całej organizacji (CD) (39.90zł)
Warren Buffett o biznesie (59.90zł)
Przełomowe innowacje (37.40zł)
Przewaga nad konkurentami (38.17zł)
Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw (50.15zł)
Coaching dla menedżerów (29.67zł)
Standout. Innowacyjny test do oceny silnych stron (54.90zł)
Zespoły (40.72zł)
Go global! (39.00zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Zasady rachunkowości zarządczej (55.17zł)
Cztery obsesje wyjątkowego szefa (39.90zł)
Zarządzanie działalnością innowacyjną (67.15zł)
Ocena sytuacji finansowej grup kapitałowych (105.00zł)
Rachunkowość zarządcza. Analiza i interpretacja (84.15zł)
Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach (80.00zł)
Konflikty między ludźmi (55.17zł)

Pozostałe z serii: Inne

Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. ePub (29.90zł)
Etykieta w biznesie. eBook. Pdf (31.99zł)
ECDL Moduł 2 Użytkowanie komputerów (25.42zł)
Google Website Optimizer. Przewodnik (44.25zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy (29.90zł)
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu (59.00zł)
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (42.42zł)
Audyt ubezpieczeniowy (42.42zł)
Kalejdoskop fotografii. Między techniką a sztuką (79.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (29.90zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. Mobi (27.90zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali. eBook. Pdf (27.90zł)
Tajemnica fal mózgowych. Przywróć rytm szczęśliwego i zdrowego życia (31.20zł)
Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa (55.17zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku. eBook. Mobi (13.95zł)
Harmonia ducha i wewnętrzny spokój (29.00zł)
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość (33.15zł)
Rachunkowość zarządcza zorientowana na projekty (43.35zł)
Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść. i jak sprawić, aby zachowywali się dobrze mimo swoich wad (42.42zł)
Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia. Jak osiągać znakomite wyniki dzięki strategii i operacyjnej doskonałości (67.92zł)