e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne
Promocja: -19%


Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Mark Jeffery
promocja -19%
cena: 48.395061728395 zł 39.20 zł
Data wydania: 2014-11-27
stron: 320, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie onepress.pl

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść.
Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.
  • Dowiesz się, dlaczego ponad 80% firm nie podejmuje decyzji z wykorzystaniem marketingu opartego na danych (i ponosi przykre konsekwencje tego faktu).
  • Poznasz 15 podstawowych wskaźników, które powinien znać każdy marketer.
  • Poznasz pięć przeszkód na drodze do prowadzenia marketingu opartego na danych i dowiesz się, jak je pokonać.
  • Zapoznasz się ze szczegółowymi przykładami wdrażania marketingu opartego na danych w małych i dużych organizacjach.
  • Dowiesz się, jak wykorzystać 15 podstawowych wskaźników marketingowych do uzyskiwania co najmniej pięciokrotnie lepszych wyników.
  • Poznasz dane z najnowszego projektu badawczego z Kellogg School of Management, jednej z najlepszych szkół biznesowych w Stanach. Badania obejmowały 252 firmy z listy Fortune 1000, które łącznie wydają na marketing ponad 53 miliardy dolarów rocznie.
  • Zyskasz dostęp do darmowych szablonów obliczania ROMI do wszystkich przykładów opisanych w książce.


Cena: 39.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania (51.77zł)
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny (49.00zł)
Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie (46.67zł)
Biblia sprzedaży (79.00zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Zespoły sprzedaży w obliczu zmian (62.05zł)
Keys Of Sales. Kluczowe Elementy Sprzedaży (31.89zł)
Sprzedaż i dystrybucja (39.10zł)
Nowoczesne techniki sprzedaży (135.15zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz (24.90zł)
Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności (32.68zł)
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży (39.90zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa) (79.00zł)
Sprzedaż usług (33.92zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone (49.00zł)
Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja (59.00zł)
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną (39.90zł)
Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Psy sprzedaży (39.95zł)

Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Psychologia poznawcza w praktyce (49.45zł)
Podstawy zarządzania operacyjnego (49.00zł)
SAP. Zrozumieć system ERP (57.82zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Przełomowe innowacje (37.40zł)
Zasady rachunkowości zarządczej (57.82zł)
Controlling w działalności przedsiębiorstwa (57.72zł)
Strategia konfliktu (59.00zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Dobre przywództwo. Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu (109.65zł)
Reasekuracja (42.42zł)
Coaching dla menedżerów (29.67zł)
Poradnik kontrolowanego przedsiębiorcy (29.67zł)
Biznesplan. Zastosowania i przykłady (33.92zł)
Najbogatszy człowiek w Babilonie (29.67zł)
E-logistyka (50.92zł)
Zarządzanie małą i średnią firmą w teorii i w ćwiczeniach (80.00zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (72.17zł)
Przewaga nad konkurentami (38.17zł)
Rachunkowość zarządcza. Analiza i interpretacja (84.15zł)

Pozostałe z serii: Inne

Rachunkowość przedsiębiorstw (55.17zł)
Droga innowacji (59.00zł)
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych . eBook. Mobi (27.90zł)
Podstawy finansów i rachunkowości. Podręcznik dla menedżerów (39.90zł)
Mowa ciała (35.96zł)
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji (39.90zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku (17.90zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
Jak zaoszczędzić godzinę dziennie' Sprawne zarządzanie czasem (34.90zł)
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (38.17zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. eBook. Mobi (29.90zł)
Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście (39.92zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny (44.90zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Oczami intuicji (42.42zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Władca Języków, czyli prawie wszystko o tym, jak zostać poliglotą (39.90zł)
Balsam dla duszy kobiety (31.91zł)
Tatry Polskie i Słowackie. Wydanie 3 (29.90zł)
Trader doskonały (69.00zł)