e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Mark Jeffery
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2014-11-27
stron: 320, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie onepress.pl

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść.
Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.
  • Dowiesz się, dlaczego ponad 80% firm nie podejmuje decyzji z wykorzystaniem marketingu opartego na danych (i ponosi przykre konsekwencje tego faktu).
  • Poznasz 15 podstawowych wskaźników, które powinien znać każdy marketer.
  • Poznasz pięć przeszkód na drodze do prowadzenia marketingu opartego na danych i dowiesz się, jak je pokonać.
  • Zapoznasz się ze szczegółowymi przykładami wdrażania marketingu opartego na danych w małych i dużych organizacjach.
  • Dowiesz się, jak wykorzystać 15 podstawowych wskaźników marketingowych do uzyskiwania co najmniej pięciokrotnie lepszych wyników.
  • Poznasz dane z najnowszego projektu badawczego z Kellogg School of Management, jednej z najlepszych szkół biznesowych w Stanach. Badania obejmowały 252 firmy z listy Fortune 1000, które łącznie wydają na marketing ponad 53 miliardy dolarów rocznie.
  • Zyskasz dostęp do darmowych szablonów obliczania ROMI do wszystkich przykładów opisanych w książce.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Biblia sprzedaży (79.00zł)
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży (39.90zł)
Nowoczesne techniki sprzedaży (135.15zł)
Keys Of Sales. Kluczowe Elementy Sprzedaży (31.89zł)
Psy sprzedaży (39.95zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone (49.00zł)
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz (24.90zł)
Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania (51.77zł)
Zespoły sprzedaży w obliczu zmian (62.05zł)
Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Sprzedaż i dystrybucja (39.10zł)
Sprzedaż usług (33.92zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Mikroekonomia Kurs średni ujęcie nowoczesne (63.67zł)
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną (39.90zł)
Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie (46.67zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa) (79.00zł)
Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności (32.68zł)
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka (75.65zł)
Rachunkowość zarządcza. Analiza i interpretacja (84.15zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (59.00zł)
Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku (59.00zł)
Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Menedżer uczy się od koni. Innowacyjne zarządzanie inspirowane Horse Assisted Education (39.10zł)
Jednominutowy przedsiębiorca (26.92zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Controlling w działalności przedsiębiorstwa (57.72zł)
Go global! (31.20zł)
Podstawy zarządzania organizacjami (72.17zł)
Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń (41.65zł)
Podstawy zarządzania kryzysowego (22.10zł)
Komunikacja w zespole wirtualnym (39.10zł)
Konflikty między ludźmi (55.17zł)
Controlling dla menedżerów (56.10zł)
Przywództwo w czasach niepewności godpodarczej (29.90zł)
Controlling Planowanie kontrola kierowanie (39.10zł)
Czego naprawdę chcą inwestorzy (54.54zł)

Pozostałe z serii: Inne

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. Mobi (31.99zł)
Dziecko w szkole kreatywnego myślenia (37.89zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Biurowa rewolucja, czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań (22.90zł)
Informatyka ekonomiczna (69.62zł)
Siła kobiecości (38.49zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych (29.00zł)
Ryzykować trzeba umieć. Inwestorzy od kuchni o Forexie i o giełdzie (39.90zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów. eBook. Mobi (27.90zł)
Pokonaj stres w 10 minut (39.90zł)
Tunezja. Smak harissy i oliwek. Wydanie 1 (44.90zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. ePub (34.90zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze. eBook. Pdf (31.99zł)
Psychologia sukcesu (46.67zł)
Programista poszukiwany. Znajdź i zatrudnij najlepszego! eBook. Mobi (29.90zł)
Grecja. Sztuka, bogowie i ludzie. Wydanie 1 (54.90zł)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności (37.00zł)
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów. eBook. Mobi (37.00zł)
Barszcz ukraiński (39.90zł)