e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Al Ries, Laura Ries
cena: 44.90 zł
Data wydania: 2005-05-17
stron: 240, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
  • Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
  • Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
  • Wprowadź nowy produkt na rynek
Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.
W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.
  • Strategia dzielenia i podbijania rynku
  • Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
  • Produkty uniwersalne
  • Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
  • Zasady przetrwania na rynku
  • Tworzenie kategorii dla produktów
  • Wprowadzenie marki na rynek
Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.


Cena: 44.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Marketing (129.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (30.36zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (54.90zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)