e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Al Ries, Laura Ries
cena: 44.90 zł
Data wydania: 2005-05-17
stron: 240, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
  • Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
  • Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
  • Wprowadź nowy produkt na rynek
Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.
W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.
  • Strategia dzielenia i podbijania rynku
  • Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
  • Produkty uniwersalne
  • Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
  • Zasady przetrwania na rynku
  • Tworzenie kategorii dla produktów
  • Wprowadzenie marki na rynek
Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.


Cena: 44.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Product placement (69.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa (37.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)