e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Al Ries, Laura Ries
cena: 44.90 zł
Data wydania: 2005-05-17
stron: 240, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
  • Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
  • Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
  • Wprowadź nowy produkt na rynek
Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.
W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.
  • Strategia dzielenia i podbijania rynku
  • Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
  • Produkty uniwersalne
  • Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
  • Zasady przetrwania na rynku
  • Tworzenie kategorii dla produktów
  • Wprowadzenie marki na rynek
Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.


Cena: 44.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (27.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (69.00zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)