e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Al Ries, Laura Ries
cena: 44.90 zł
Data wydania: 2005-05-17
stron: 240, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
  • Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
  • Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
  • Wprowadź nowy produkt na rynek
Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.
W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.
  • Strategia dzielenia i podbijania rynku
  • Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
  • Produkty uniwersalne
  • Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
  • Zasady przetrwania na rynku
  • Tworzenie kategorii dla produktów
  • Wprowadzenie marki na rynek
Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.


Cena: 44.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie (49.00zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko (37.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Książę (27.00zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)