e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Al Ries, Laura Ries
cena: 44.90 zł
Data wydania: 2005-05-17
stron: 240, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
  • Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
  • Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
  • Wprowadź nowy produkt na rynek
Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.
W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.
  • Strategia dzielenia i podbijania rynku
  • Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
  • Produkty uniwersalne
  • Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
  • Zasady przetrwania na rynku
  • Tworzenie kategorii dla produktów
  • Wprowadzenie marki na rynek
Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.


Cena: 44.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora (51.45zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)