Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 zł
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 zł
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
Kategoria: Marketing; Marketing i zarządzanie
Seria: Exclusive
Bestseller: TOP-11
Promocja: -35%
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Paweł Tkaczyk
Data wydania: 2011-08-16
stron: 216, miękka oprawa, format: 140x208
stron: 216, miękka oprawa, format: 140x208
- Zero teorii
- Sama praktyka
- Polski autor w polskich realiach
- Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
- Silna marka
- Strategia komunikacji marki
- Identyfikacja wizualna
- Nowy marketing
- Case studies
Marketing to inwestycja - udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
Patroni medialni:
Cena: 25.35 zł
Pozostałe z kategorii: Marketing
Metafora w marketingu (37.90zł)Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (10.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (10.90zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Pozostałe z serii: Exclusive
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Mistrz coachingu. Podręcznik dla menedżerów, HR-owców i trenerów (57.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (10.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (39.90zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)