Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Marketing; Marketing i zarz±dzanie
Seria: Exclusive
Bestseller: TOP-11
Promocja: -40%
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mog³e¶ nie wiedzieæ, zapomnieæ lub pomin±æ podczas budowania swojej marki
Pawe³ Tkaczyk
Data wydania: 2011-08-16
stron: 216, miêkka oprawa, format: 140x208
stron: 216, miêkka oprawa, format: 140x208
- Zero teorii
- Sama praktyka
- Polski autor w polskich realiach
- Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna siê w g³owie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemy¶lana strategia.
Autor spisa³ po kolei wszystkie wa¿ne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - w³a¶cicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powiniene¶ znaæ. Ksi±¿kê mo¿esz przeczytaæ od deski do deski, otrzymuj±c solidn± dawkê informacji podanych w przystêpny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Je¶li jednak wolisz, mo¿esz te¿ czytaæ ksi±¿kê na wyrywki, wybieraj±c zagadnienia, które najbardziej Ciê interesuj±:
- Silna marka
- Strategia komunikacji marki
- Identyfikacja wizualna
- Nowy marketing
- Case studies
Marketing to inwestycja - udana inwestycja, pod warunkiem ¿e wiesz, JAK to zrobiæ!
Patroni medialni:
Cena: 23.40 z³
Pozosta³e z kategorii: Marketing
Plany marketingowe (58.65z³)Zmys³y dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21z³)
Marketing wielkich mo¿liwo¶ci. Jak sprzedawaæ wiêcej w szumie informacyjnym (34.90z³)
B±d¼ pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92z³)
Badania marketingowe (55.17z³)
GRYWALIZACJA. Jak zastosowaæ regu³y gier w dzia³aniach marketingowych (12.90z³)
Marketing i public relations w ma³ej firmie (49.00z³)
Repozycjonowanie (38.17z³)
Magia s³ów. Jak pisaæ teksty które porw± t³umy (39.90z³)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90z³)
Jako¶ciowe metody badañ marketingowych (33.92z³)
Marketing do¶wiadczeñ (45.85z³)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00z³)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90z³)
Si³a kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarañcza (39.00z³)
Marka prywatna. Jak przekszta³ciæ zagro¿enia w szanse dla detalisty i producenta (62.05z³)
Harvard Business Review. Marketing (69.00z³)
Marketing us³ug zdrowotnych (49.00z³)
Potêga kultowej marki. W jaki sposób dziewiêæ wyj±tkowych marek zmieni³o swoich klientów w wiernych fanów (37.00z³)
Kluczowe umiejêtno¶ci marketingowe. Strategie, techniki i narzêdzia sukcesu rynkowego (69.00z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów to¿samo¶ci wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00z³)Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50z³)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00z³)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybraæ najlepsz± dla Twojego biznesu' (39.00z³)
Wielka Formu³a. Maksimum zysku, minimum strat (31.20z³)
Si³a kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarañcza (39.00z³)
Harvard Business Review. Marketing (69.00z³)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieni³y oblicza firm na ca³ym ¶wiecie (47.00z³)
Marketing wed³ug Teda Levitta (49.00z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78z³)
PMO. Praktyka zarz±dzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00z³)
Jak wprowadziæ klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzeda¿y i marketingu (39.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00z³)
Efektywne zarz±dzanie projektami. Wydanie III (89.00z³)
Teraz ma³e jest wielkie. Anegdoty i niezwyk³e pomys³y biznesowe (45.60z³)
Podrêcznik wdra¿ania ISO 9001:2000 (49.00z³)
Wprowadzenie do zarz±dzania operacjami i ³añcuchem dostaw (97.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w warunkach niepewno¶ci (69.00z³)
Pozosta³e z serii: Exclusive
Dlaczego Twój makler wola³by, ¿eby¶ TEGO nie wiedzia³' (27.93z³)Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90z³)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00z³)
Przepis na sprzeda¿. Wydanie II rozszerzone (39.00z³)
17 ¶miertelnych b³êdów szefa (49.00z³)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudniæ w³a¶ciw± osobê na w³a¶ciwe stanowisko (37.00z³)
Przyspieszony kurs rozwoju osobistego (59.00z³)
Najniebezpieczniejsza ksi±¿ka o biznesie, jak± przeczytasz w swoim ¿yciu (39.90z³)
Sztuka rozpoczynania (37.00z³)
Zaufanie 2.0. Jak wywieraæ wp³yw, zdobyæ lojalno¶æ klientów i kreowaæ markê (39.00z³)
Organizacje pozarz±dowe. Zarz±dzanie, kreowanie wizerunku i wspó³praca z mediami w III sektorze (39.00z³)
Reklama p³ynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00z³)
Bud¿etowanie jako narzêdzie rachunkowo¶ci zarz±dczej (39.00z³)
Osi±ganie celów. 10 zasad skutecznego dzia³ania (29.00z³)
Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)
Public Relations w Internecie (39.00z³)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82z³)
Potêga warto¶ci. Jak zbudowaæ nie¶mierteln± firmê (31.20z³)
100 najlepszych ksi±¿ek biznesowych. Poznaj niezbêdny kanon (39.90z³)
Wyst±pienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90z³)