e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Bestseller: TOP-11


Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Paweł Tkaczyk
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-08-16
stron: 216, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział I. Silna marka (9)

  • Marka to wizerunek, a nie logo! (10)
  • Strategia marki (14)
  • Budowanie marki: podstawy (18)
  • Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21)
  • Czym jest wartość produktu? (24)
  • Czy marka musi być prawdziwa? (27)
  • Ile jest marki w Twojej marce? (29)
  • Przewaga konkurencyjna (32)
  • Czy Twoja marka się wybija? (34)
  • Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37)
  • Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40)
  • Co-branding, czyli łączenie marek (43)
  • Marka korporacyjna (46)
  • Struktura marek w Twojej firmie (49)

Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53)

  • Jak marka nauczyła się mówić (54)
  • Głębia marki (57)
  • Punkty styczności z marką (59)
  • Pozycjonowanie marki (61)
  • O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64)
  • Naming. Co musisz wiedzieć? (66)
  • W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71)
  • Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75)
  • Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80)
  • Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82)
  • Klient pośredni i bezpośredni (86)
  • Strategia Księżyca (89)
  • Test Sinatry (91)
  • Emocje w reklamie (94)
  • Rebranding - po co i komu? (96)

Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99)

  • Symbolika logotypu (100)
  • Jak zaprojektować dobre logo? (104)
  • Skuteczna ulotka reklamowa (108)
  • Efektywny folder i broszura reklamowa (111)
  • Kosmetyka dokumentów firmowych (115)
  • Lepsza witryna internetowa (118)
  • Kreatywna wizytówka (120)
  • Spójny wizerunek firmy (123)
  • Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125)
  • Projektowanie doświadczenia (127)

Rozdział IV. Relacja klient - marka (129)

  • Czego boją się klienci? (130)
  • Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132)
  • Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136)
  • Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139)
  • O zadowoleniu klientów (142)
  • Koszt zdobycia klienta (145)

Rozdział V. Nowy marketing (147)

  • Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148)
  • Zadbaj o swój newsletter (151)
  • Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155)
  • Blogi wychodzą z komputera (158)
  • O płaceniu za informacje w internecie (160)
  • E-commerce idzie w stronę społeczności? (163)
  • Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165)
  • Po co Ci strategia social media? (168)
  • Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172)
  • Brandjack, konsument przejmuje markę (175)
  • Brandowanie przyszłości (179)
  • Grywalizacja (184)

Rozdział VI. Case study (191)

  • Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192)
  • Rebranding IGAZ (194)
  • Tiry na tory - marka akcji społecznej (197)
  • Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200)
  • Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204)
  • Marketing mobilny - geolokalizacja (209)



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (31.99zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Marketing doświadczeń (49.30zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
Przyspieszony kurs rozwoju osobistego (59.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział' (39.90zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)