e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Bestseller: TOP-11


Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Paweł Tkaczyk
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-08-16
stron: 216, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział I. Silna marka (9)

  • Marka to wizerunek, a nie logo! (10)
  • Strategia marki (14)
  • Budowanie marki: podstawy (18)
  • Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21)
  • Czym jest wartość produktu? (24)
  • Czy marka musi być prawdziwa? (27)
  • Ile jest marki w Twojej marce? (29)
  • Przewaga konkurencyjna (32)
  • Czy Twoja marka się wybija? (34)
  • Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37)
  • Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40)
  • Co-branding, czyli łączenie marek (43)
  • Marka korporacyjna (46)
  • Struktura marek w Twojej firmie (49)

Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53)

  • Jak marka nauczyła się mówić (54)
  • Głębia marki (57)
  • Punkty styczności z marką (59)
  • Pozycjonowanie marki (61)
  • O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64)
  • Naming. Co musisz wiedzieć? (66)
  • W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71)
  • Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75)
  • Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80)
  • Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82)
  • Klient pośredni i bezpośredni (86)
  • Strategia Księżyca (89)
  • Test Sinatry (91)
  • Emocje w reklamie (94)
  • Rebranding - po co i komu? (96)

Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99)

  • Symbolika logotypu (100)
  • Jak zaprojektować dobre logo? (104)
  • Skuteczna ulotka reklamowa (108)
  • Efektywny folder i broszura reklamowa (111)
  • Kosmetyka dokumentów firmowych (115)
  • Lepsza witryna internetowa (118)
  • Kreatywna wizytówka (120)
  • Spójny wizerunek firmy (123)
  • Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125)
  • Projektowanie doświadczenia (127)

Rozdział IV. Relacja klient - marka (129)

  • Czego boją się klienci? (130)
  • Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132)
  • Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136)
  • Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139)
  • O zadowoleniu klientów (142)
  • Koszt zdobycia klienta (145)

Rozdział V. Nowy marketing (147)

  • Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148)
  • Zadbaj o swój newsletter (151)
  • Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155)
  • Blogi wychodzą z komputera (158)
  • O płaceniu za informacje w internecie (160)
  • E-commerce idzie w stronę społeczności? (163)
  • Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165)
  • Po co Ci strategia social media? (168)
  • Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172)
  • Brandjack, konsument przejmuje markę (175)
  • Brandowanie przyszłości (179)
  • Grywalizacja (184)

Rozdział VI. Case study (191)

  • Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192)
  • Rebranding IGAZ (194)
  • Tiry na tory - marka akcji społecznej (197)
  • Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200)
  • Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204)
  • Marketing mobilny - geolokalizacja (209)



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Product placement (69.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)