e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Bestseller: TOP-11


Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Paweł Tkaczyk
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-08-16
stron: 216, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział I. Silna marka (9)

  • Marka to wizerunek, a nie logo! (10)
  • Strategia marki (14)
  • Budowanie marki: podstawy (18)
  • Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21)
  • Czym jest wartość produktu? (24)
  • Czy marka musi być prawdziwa? (27)
  • Ile jest marki w Twojej marce? (29)
  • Przewaga konkurencyjna (32)
  • Czy Twoja marka się wybija? (34)
  • Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37)
  • Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40)
  • Co-branding, czyli łączenie marek (43)
  • Marka korporacyjna (46)
  • Struktura marek w Twojej firmie (49)

Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53)

  • Jak marka nauczyła się mówić (54)
  • Głębia marki (57)
  • Punkty styczności z marką (59)
  • Pozycjonowanie marki (61)
  • O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64)
  • Naming. Co musisz wiedzieć? (66)
  • W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71)
  • Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75)
  • Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80)
  • Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82)
  • Klient pośredni i bezpośredni (86)
  • Strategia Księżyca (89)
  • Test Sinatry (91)
  • Emocje w reklamie (94)
  • Rebranding - po co i komu? (96)

Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99)

  • Symbolika logotypu (100)
  • Jak zaprojektować dobre logo? (104)
  • Skuteczna ulotka reklamowa (108)
  • Efektywny folder i broszura reklamowa (111)
  • Kosmetyka dokumentów firmowych (115)
  • Lepsza witryna internetowa (118)
  • Kreatywna wizytówka (120)
  • Spójny wizerunek firmy (123)
  • Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125)
  • Projektowanie doświadczenia (127)

Rozdział IV. Relacja klient - marka (129)

  • Czego boją się klienci? (130)
  • Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132)
  • Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136)
  • Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139)
  • O zadowoleniu klientów (142)
  • Koszt zdobycia klienta (145)

Rozdział V. Nowy marketing (147)

  • Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148)
  • Zadbaj o swój newsletter (151)
  • Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155)
  • Blogi wychodzą z komputera (158)
  • O płaceniu za informacje w internecie (160)
  • E-commerce idzie w stronę społeczności? (163)
  • Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165)
  • Po co Ci strategia social media? (168)
  • Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172)
  • Brandjack, konsument przejmuje markę (175)
  • Brandowanie przyszłości (179)
  • Grywalizacja (184)

Rozdział VI. Case study (191)

  • Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192)
  • Rebranding IGAZ (194)
  • Tiry na tory - marka akcji społecznej (197)
  • Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200)
  • Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204)
  • Marketing mobilny - geolokalizacja (209)



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Marketing (129.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko (37.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)