e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Harvard Business Review. Marketing

Harvard Business School Press
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2006-03-20
stron: 192, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.
Doskonalenie oferty i osiąganie zysków - takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.
"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.
W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:
  • Mierzenie i ocenianie wartości marki
  • Ratowanie osłabionej marki
  • Zarządzanie marką tak jak firmą
  • Branding: budowanie świadomości marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarządzanie marką globalną
  • Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe



Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategie marketingowe (50.92zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Product placement (69.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)

Pozostałe z serii: VIP

Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)