e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Harvard Business Review. Marketing

Harvard Business School Press
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2006-03-20
stron: 192, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.
Doskonalenie oferty i osiąganie zysków - takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.
"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.
W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:
  • Mierzenie i ocenianie wartości marki
  • Ratowanie osłabionej marki
  • Zarządzanie marką tak jak firmą
  • Branding: budowanie świadomości marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarządzanie marką globalną
  • Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe



Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Badania rynku (32.30zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)

Pozostałe z serii: VIP

Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (79.00zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)