e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Harvard Business Review. Marketing

Harvard Business School Press
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2006-03-20
stron: 192, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.
Doskonalenie oferty i osiąganie zysków - takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.
"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.
W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:
  • Mierzenie i ocenianie wartości marki
  • Ratowanie osłabionej marki
  • Zarządzanie marką tak jak firmą
  • Branding: budowanie świadomości marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarządzanie marką globalną
  • Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe



Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Public relations (35.49zł)
Marketing (129.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Badania rynku (32.30zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Biznes rodzinny (19.90zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)