Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Marketing; Marketing i zarz±dzanie
Seria: VIP
Harvard Business Review. Marketing
Harvard Business School Press
cena: 69.00 z³
Data wydania: 2006-03-20
stron: 192, twarda oprawa, format: A5
stron: 192, twarda oprawa, format: A5
Strategie, sukcesy i b³êdy marketingowe znanych firm
Doskonalenie oferty i osi±ganie zysków - takie cele stawia sobie ka¿da firma. Mo¿na je osi±gaæ wieloma metodami: wprowadzaj±c nowo¶ci, obni¿aj±c koszty, podnosz±c jako¶æ i cenê, podkre¶laj±c unikalne cechy marki czy wysy³aj±c spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artyku³ów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na ca³ym ¶wiecie.
"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artyku³ów o marketingu, które ukaza³y siê w Harvard Business Review - cenionym przez mened¿erów, naukowców i przedsiêbiorców czasopi¶mie, wydawanym przez jeden z najbardziej presti¿owych uniwersytetów na ¶wiecie. Autorzy prezentowanych tu artyku³ów to do¶wiadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiaj± prawdziwe przypadki firm, prze³omowe koncepcje oraz narzêdzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na ca³ym ¶wiecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mog± staæ siê czê¶ci± Twojego otoczenia rynkowego.
W ksi±¿ce poruszone zosta³y nastêpuj±ce zagadnienia:
- Mierzenie i ocenianie warto¶ci marki
- Ratowanie os³abionej marki
- Zarz±dzanie mark± tak jak firm±
- Branding: budowanie ¶wiadomo¶ci marki
- Marketing przez Internet
- Zarz±dzanie mark± globaln±
- Podnoszenie rentowno¶ci inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe
Cena: 69.00 z³
Pozosta³e z kategorii: Marketing
Wska¼niki marketingowe (90.30z³)Magia s³ów. Jak pisaæ teksty które porw± t³umy (39.90z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Jak skutecznie wykorzystaæ potencja³ Twojej marki (33.00z³)
Marketing bez tabu czyli jak to robi± najlepsi (30.40z³)
Marketing wed³ug Teda Levitta (49.00z³)
Badania marketingowe (50.92z³)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00z³)
Kluczowe umiejêtno¶ci marketingowe. Strategie, techniki i narzêdzia sukcesu rynkowego (69.00z³)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90z³)
Badania jako¶ciowe metody i zastosowania (41.65z³)
Prawo reklamy (50.57z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00z³)
B±d¼ pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00z³)
Pozycjonowanie produktu (33.92z³)
Marketing narracyjny. Jak budowaæ historie, które sprzedaj± (39.00z³)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82z³)
Zarz±dzanie warto¶ci± klienta (49.45z³)
Merchandising w ma³ych i du¿ych firmach handlowych (39.00z³)
Ksi±¿eczka zdrowia copywritera (4.00z³)
¦wiadomy telemarketing. Interaktywne narzêdzie dla telemarketerów i mened¿erów call center (23.94z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Sedno zmian. Narzêdzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20z³)Wielka Formu³a. Maksimum zysku, minimum strat (31.20z³)
Podrêcznik wdra¿ania ISO 9001:2000 (49.00z³)
Zas³ona dymna. Jak naginaæ fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00z³)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieni³y oblicza firm na ca³ym ¶wiecie (47.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw (69.00z³)
Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyæ marki i zarz±dzaæ nimi w XXI wieku (37.00z³)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyæ lubiane reklamy. Wydanie II (44.00z³)
Realizacja genialnych pomys³ów. Jak sprawiæ, by nie skoñczy³o siê na gadaniu (37.00z³)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00z³)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00z³)
Si³a kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarañcza (39.00z³)
Organizacje pozarz±dowe. Zarz±dzanie, kreowanie wizerunku i wspó³praca z mediami w III sektorze (39.00z³)
Jak lepiej i taniej kupowaæ. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00z³)
Jak wprowadziæ klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzeda¿y i marketingu (39.00z³)
Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Jak przeprowadziæ transformacjê firmy (57.00z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Pozosta³e z serii: VIP
Si³a kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarañcza (39.00z³)Sedno zmian. Narzêdzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20z³)
Harvard Business Review. Spo³eczna odpowiedzialno¶æ przedsiêbiorstw (69.00z³)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiêbiorstwa w obliczu kryzysu (39.20z³)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20z³)
Odporno¶æ na zmiany. Jak uwolniæ potencja³ tkwi±cy w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00z³)
Kobiety gór±! Jak przetrwaæ w labiryncie biznesu (39.20z³)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie wspó³pracy z lud¼mi (59.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w warunkach niepewno¶ci (69.00z³)
MBA. Kompendium (77.00z³)
Organizacja jutra. Zarz±dzanie talentem, wspó³prac± i specjalizacj± (39.20z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie wzrostem przychodów (55.20z³)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00z³)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90z³)
Strategia judo. Jak obróciæ silne strony konkurentów na swoj± korzy¶æ (44.90z³)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przynios± szybki wzrost Twojej firmie (35.92z³)
Inteligencja finansowa. Co kryj± liczby. Przewodnik mened¿era (79.00z³)
Inwestycyjny boom. Si³a spokoju i m±drej strategii (35.92z³)