e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
guaranteed payday loans no matter what
www.superkasjer.com.pl
programista php

Seria: VIP


Harvard Business Review. Marketing

Harvard Business School Press
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2006-03-20
stron: 192, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.
Doskonalenie oferty i osiąganie zysków - takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.
"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.
W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:
  • Mierzenie i ocenianie wartości marki
  • Ratowanie osłabionej marki
  • Zarządzanie marką tak jak firmą
  • Branding: budowanie świadomości marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarządzanie marką globalną
  • Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe



Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Skuteczna polityka cenowa. Aspekty praktyczne (69.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)

Pozostałe z serii: VIP

Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
online payday loans no credit check